Stranica 3 od 40
Re: BMW serije 5 F10
Poslato: 20 Jun 2012, 16:41
od Laki021
Texonja napisao:Receno mi je da sistem gasi auto kada stanes prvi put i izbacis iz brzine. Kada stisnes kvacilo auto automatski pali auto, ti ubacujes u prvu i kreces, medjutim ako stanes opet posle 2-3 metra i opet izbacis iz brzine u ler, sistem nece ugasiti motor jer ukapira da si u kreni-stani guzvi.
Mozda i ne bude strasno, videcemo uskoro...

Mozda je na tom tvom tako, ali meni je M5 gasio motor svakih par metara u stani kreni guzvi... Zapravo ugasi ga par puta pa prestane, ali ja sam to shvatio tako da mu je energija u bateriji pala ispod nivoa u kom pali/gasi motor (cisto da se ne desi da ne moze da ga upali zbog praznog akumulatora

).
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: BMW serije 5 F10
Poslato: 20 Jun 2012, 19:26
od Floyd
Texonja napisao:Mozda i ne bude strasno, videcemo uskoro...

Sigurno nece biti strasno...mozda bude i zanimljivo jer deluje elegantno (dok svima drndaju motori na semaforu a kod tebe tisina)

E sad koliko je sam start/stop sistem dobar za masinu, to ne znam...
@Laki
Kod automatika pali motor kad pustis kocnicu ili kad dodas gas?
Re: BMW serije 5 F10
Poslato: 20 Jun 2012, 19:48
od mr.Big
A klima ?

Re: BMW serije 5 F10
Poslato: 20 Jun 2012, 20:14
od dragvorl
Floyd napisao:Texonja napisao:Mozda i ne bude strasno, videcemo uskoro...

Sigurno nece biti strasno...mozda bude i zanimljivo jer deluje elegantno (dok svima drndaju motori na semaforu a kod tebe tisina)

E sad koliko je sam start/stop sistem dobar za masinu, to ne znam...
@Laki
Kod automatika pali motor kad pustis kocnicu ili kad dodas gas?
Nije dobar sigurno, gorivo ce sprati deo uljnog filma pri paljenju, a i treba tih nekoliko trenutaka da stigne ulje do svih elemenata. Kada je vruc motor tu je daleko manji problem podmazivanje, ali opet...to mi ovako prvo pada na pamet.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 22 Jun 2012, 23:14
od NexT
Sta se desava sa start/stop kada ti ugasi auto na semaforu a napolju je 385 stepeni i ocajnicki ti treba klima?
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 23 Jun 2012, 00:04
od perfiko
NexT napisao:Sta se desava sa start/stop kada ti ugasi auto na semaforu a napolju je 385 stepeni i ocajnicki ti treba klima?
Pa klima radi i na kontaktu.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 23 Jun 2012, 00:05
od NexT
ne, klima samo izduvava ono sto je ostalo u sistemu. Kompresor ne moze da radi na kontaktu kad je mehanicki...
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 23 Jun 2012, 00:17
od perfiko
Da, mislio sam ventilator. Dovoljno je dok se ne upali zeleno. Neće toliko brzo da se zagreje kabina.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 23 Jun 2012, 00:18
od NexT
Znam, al svj, na vecoj kilometrazi je start/stop konstantno drkanje svih sklopova auta...
A jel ima opcija tipa blejim u mestu, cekam devojka da sidje i da auto ostane upaljen tih 10-15 minuta?
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 23 Jun 2012, 00:25
od perfiko
Mora da ima, da nema, auto bi se ugasio čim ga upališ, jer nisi krenuo istog momenta.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 23 Jun 2012, 00:47
od Texonja
perfiko napisao:Da, mislio sam ventilator. Dovoljno je dok se ne upali zeleno. Neće toliko brzo da se zagreje kabina.
Bogami, ako cekas npr na onom semaforu u Takovskoj na pocetku, ne samo da ce da se zagreje nego ces poceti da se znojis.
Onaj tip iz teksta sa pocetka teme se upravo na to zalio. Ugasi mu motor i ne radi mu kompresor klime... i pocne da se znoji dok se upali ponovo zeleno da krene.
Re: Start-Stop sistem - mišljenja i iskustva
Poslato: 23 Jun 2012, 01:05
od Woodoo
Ne razumem u cemu je problem da se ugasi sistem svaki put kada se upali auto? Kao da gasenje zahteva posebnu proceduru a ne jednostavno pritiskanje tastera 1-2 sekunde. Nisam primetio da se neko zali sto mora npr. nekoliko puta u toku voznje da pritiska taster za podizanje i spustanje prozora.
Start&Stop sistem je odlicna stvar koja utice na smanjenu potrosnju, nema aposlutno nikakve smetnje saobracaju, svi delovi koji imaju veze sa njim su prilagodjeni cestom paljenju (akumulator, anlaser...). Iako je ekologija u fokusu ipak je dobrobit auta na prvom mestu pa se nece gasiti ujutru kad je motor hladan, a u zavisnosti od proizvodjaca i u nekim drugim situacijama, npr. kada vozac ne veze pojas.
Nije lose imati ga u autu, a ko ne zeli da ga koristi uvek moze jednostavno da ga iskljuci. Mogu da se kladim da vecina posle nekog vremena ne bi ni obracala paznju na taj start-stop jer kao sto rekoh, nista specijalno drugacije ne mora da se radi tokom voznje i stajanja da bi se sistem koristio.
Re: Start-Stop sistem - mišljenja i iskustva
Poslato: 23 Jun 2012, 01:20
od dragvorl
Ovo sa klimom zaista moze da bude nezgodno. Ali kako se ide na elektrifikaciju agregata i na on-demand kontrolu, vrlo brzo bi trebalo da budu i kompresori na elektro pogon (mozda ih vec i ima) onda ova neugodnost ne bi trebala biti toliko cesta.
Re: Start-Stop sistem
Poslato: 23 Jun 2012, 11:16
od fq400
Šta je sa muzikom i start/stop sistemom? Kod mene svaki put pri paljenju auto prekine muziku na nekoliko sekundi dok ne startuje motor (kao i kod 99% automobila), pa me zanim kako je to izvedeno u automobilima sa start/stop sistemom? Isto me zanima i za noćna svetla, 12V utičnicu itd...?
Re: Start-Stop sistem
Poslato: 23 Jun 2012, 21:52
od Floyd
Za svetla ne znam ali muzika i integrisana navigacija normalno rade.