Pedal Box
Re: Pedal Box
Ako ja dobro razumem ubrzava odziv gasa. Ili u prevodu laže komp šaljući mu informaciju da je gas prisitnut više nego što je papučica pomerena.
Re: Pedal Box
Dakle,ko ne ume da sam stiska gas,neka uzme ovo,ko ume i sam da stisne gas koliko hoce,nije mu preko potrebno 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Pedal Box
Izgleda da ima ljudi kojima je to prava stvar, ako nisu izmisljeni...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Pedal Box
Nemam nameru nikoga da ubeđujem ni za šta, ali što se tiče uređaja koje naša firma prodaje, kako Race Chip, tako i Pedal Box zaista rade posao. Ne mogu da kažem da sa Pedal Boxom imamo neko veliko iskustvo ( zastupništvo smo dobili pre nešto više od mesec dana, a prvi uređaji su relativno nedavno došli), ali iskustvo koje konkretno imamo je više nego pozitivno. Ja sam lično ugradio na Cromu uređaj i bio više nego iznenađen njegovim učinkom. Automobil poleće kao da je 500 kg. a ne 1500. Ono što se meni najviše dopada je nestanak turbo rupe na MJet-u. Takođe, mogućnost podešavanja inteziteta rada uređaja je nešto što odlično prlagođava celu stvar datim uslovima u saobraćaju. Podešavanja se vrše u okviru 3 osnovna moda:
1. SPORT -
Magistralni i auto putevi
2. SPORT+ -
3. EKO - Gradski uslovi vožnje, stani-kreni
U svakom od ova 3 moda, postoje 3 varijante dodatnog ( finog) podešavanja preko tastera +(3x+) i -(3x-), kojima se krive mogu dodatno uvećati i produžiti ili pak smanjiti i skratiti. Na taj način se Pedal Box, bukvalno, personalizuje za vozača i automobil. Ovo praktično znači da postoji 21 varijanta podešavanja.
Naravno, postoji i podešavanje preko software-a za one koji hoće nešto više od onoga što standardni software pruža, a radi se preko posebnog urađaja koji očitava vrednosti sa Pedal Boxa u realnom vremenu ( kada je automobil upaljen) i prenosi ih na računar gde se u programu napravljenom za to, modifikuju.
Pedal Box ne povećava ni KS, a ni NM. Njegova jedina funkcija je da UBRZA SIGNAL sa senzora pedale gasa, tj da poboljša odziv motora na stiskanje gasa, a sve ostalo radi automobil po defoltu kako je to određeno fabrički.
Možda vam moje objašnjenje nije dovoljno, ali je to ono što ovaj uređaj radi i to radi odlično, što vam je i kolega Ogi preneo, od strane njegovog prijatelja koji je na naše zadovoljstvo samo potvrdio nešto što smo mi već isprobali , isto onako kako sam i ja zadovoljan sa svojim Pedal Boxom na Fiat Cromi.
@Profesor Prost: Nije lepo ljude nazivati ovcama, pogotovo od nekoga ko o ovome nema blagog pojma. Na žalost, forumi su mesta gde se okupi mnogo "STRUČNJAKA" koji sebi za pravo daju da kritikuju i omalovažavaju stvari koje su za njih španska sela, ali bože moj.... Iz ovog razloga, a da se ne bih bespotrebno ubeđivali i sukobljavali više po pitanju ovog uređaja neću postovati. Meni lično je i više nego dovoljno što za jedno pozitivno iskustvo već znate.
Sve konkretne informacije možete dobiti na naše telefone ili ukoliko bilo ko želi da isproba bilo koji uređaj iz naše ponude, može to da učini.
1. SPORT -
Magistralni i auto putevi
2. SPORT+ -
3. EKO - Gradski uslovi vožnje, stani-kreni
U svakom od ova 3 moda, postoje 3 varijante dodatnog ( finog) podešavanja preko tastera +(3x+) i -(3x-), kojima se krive mogu dodatno uvećati i produžiti ili pak smanjiti i skratiti. Na taj način se Pedal Box, bukvalno, personalizuje za vozača i automobil. Ovo praktično znači da postoji 21 varijanta podešavanja.
Naravno, postoji i podešavanje preko software-a za one koji hoće nešto više od onoga što standardni software pruža, a radi se preko posebnog urađaja koji očitava vrednosti sa Pedal Boxa u realnom vremenu ( kada je automobil upaljen) i prenosi ih na računar gde se u programu napravljenom za to, modifikuju.
Pedal Box ne povećava ni KS, a ni NM. Njegova jedina funkcija je da UBRZA SIGNAL sa senzora pedale gasa, tj da poboljša odziv motora na stiskanje gasa, a sve ostalo radi automobil po defoltu kako je to određeno fabrički.
Možda vam moje objašnjenje nije dovoljno, ali je to ono što ovaj uređaj radi i to radi odlično, što vam je i kolega Ogi preneo, od strane njegovog prijatelja koji je na naše zadovoljstvo samo potvrdio nešto što smo mi već isprobali , isto onako kako sam i ja zadovoljan sa svojim Pedal Boxom na Fiat Cromi.

@Profesor Prost: Nije lepo ljude nazivati ovcama, pogotovo od nekoga ko o ovome nema blagog pojma. Na žalost, forumi su mesta gde se okupi mnogo "STRUČNJAKA" koji sebi za pravo daju da kritikuju i omalovažavaju stvari koje su za njih španska sela, ali bože moj.... Iz ovog razloga, a da se ne bih bespotrebno ubeđivali i sukobljavali više po pitanju ovog uređaja neću postovati. Meni lično je i više nego dovoljno što za jedno pozitivno iskustvo već znate.
Sve konkretne informacije možete dobiti na naše telefone ili ukoliko bilo ko želi da isproba bilo koji uređaj iz naše ponude, može to da učini.
Re: Pedal Box
Po mojoj nekoj logici i znanju, pedala gasa, vuce sajlu(elektroniku), koja otvara klapnu na usisu, e sad tu je jos i jedan senzor koji putem potenciometra meri, koji je polozaj pedale, pa prema tome, kao i jos nekim protokomer senzorima, radi tajming za ubrizgavanje goriva, eventualno varnicu.
Sad sta je praktricno ovde uradjeno po grafikonu, nije naprosto dodatno stisnuta pedala, jer bi to moglo da se simulira sa debljom oblogom pedale, vec je promenjen kriva potenciomtra gasa, koja sad vise nije linearna.
Nekad se nesto slicno u biciklima postizalo elipsoidnim zupcanicima na pogonu. Prakicno probas da skratis zonu najmanjeg efekta.
Princip je jasan, da li je u praksi uspesan ne znam.
Sad sta je praktricno ovde uradjeno po grafikonu, nije naprosto dodatno stisnuta pedala, jer bi to moglo da se simulira sa debljom oblogom pedale, vec je promenjen kriva potenciomtra gasa, koja sad vise nije linearna.
Nekad se nesto slicno u biciklima postizalo elipsoidnim zupcanicima na pogonu. Prakicno probas da skratis zonu najmanjeg efekta.
Princip je jasan, da li je u praksi uspesan ne znam.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Pedal Box
ZAXSPEED napisao:Njegova jedina funkcija je da UBRZA SIGNAL
Na žalost, forumi su mesta gde se okupi mnogo "STRUČNJAKA" koji sebi za pravo daju da kritikuju i omalovažavaju stvari koje su za njih španska sela, ali bože moj
Deder, molim te da se ipak vratis i objasnis strucnjacima sta znaci "UBRZA SIGNAL".
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
Ne znam zasto si tako agresivan. Ja ne znam o tome nista, samo sam preneo iskustva mog kolege koji je laik i kaze da se razlika oseca itekako, ne znam zasto mu ne bih verovao, ozbiljan je covek i mislim da je sjajan primer jer nije ostrascen i ne zna mnogo o automobilima, covek sedne i vozi, poznaje svoj auto i zna sta moze a sta mu se ne svidja.
A ti prijatelju iz Lozane sa autom od 50-60k evra, tebi svakako nije potrebno "ubrzati signal" a nas smrtnike koji vozimo auto od 10k evra i 1400 kubuka, pusti da se radujemo i tome necemu cemu doprinosi taj ubrzani signal, barem dok ne skupimo i mi parice za bembaru.
A ti prijatelju iz Lozane sa autom od 50-60k evra, tebi svakako nije potrebno "ubrzati signal" a nas smrtnike koji vozimo auto od 10k evra i 1400 kubuka, pusti da se radujemo i tome necemu cemu doprinosi taj ubrzani signal, barem dok ne skupimo i mi parice za bembaru.
Re: Pedal Box
Ogi napisao: A ti prijatelju iz Lozane sa autom od 50-60k evra, tebi svakako nije potrebno "ubrzati signal" a nas smrtnike koji vozimo auto od 10k evra i 1400 kubuka, pusti da se radujemo i tome necemu cemu doprinosi taj ubrzani signal, barem dok ne skupimo i mi parice za bembaru.



Sto se uredjaja tice, nisam probao pa necu da sudim, ali ne vidim nista dobro u tome... Mislim da se vise svodi na subjektivni utisak kako ti malo pritisnes papucicu a on poleti kao da si je patosirao...
Jer, ako svi parametri ostaju fabricki, onda tu nema sta da se poboljsava...
Re: Pedal Box
ne ulazeci u to da li spravica stvarno radi ili ne, i da li je ili ne taj osecaj subjektivan, ja ne osecam preveliku razliku kad vozim recimo u srednjim obrtajima sa 30-40 posto gasa i dam gas 70 ili 100 posto, pa su mi ti subjektivni utisci da auto poleti malo cudni...
u svakom slucaju, princip "kupi i vrati ako ti se ne svidi" je jako dobar za kupca-konzumenta...
u svakom slucaju, princip "kupi i vrati ako ti se ne svidi" je jako dobar za kupca-konzumenta...
Re: Pedal Box
Kod sistema "fly by wire" jedno je pritisnuta pedala gasa, a jedno je ugao otvorenosti leptira na usisnoj grani. Znači, mi imamo želju za punim gasom trenutnim pritiskom, a sistem ECU to radi po programu. Najčešće leptir je otvoren daleko od položaja pedale gasa. Sve zavisi od programa ECU i to je ono što mnogi po forumima zovu "loš odziv gasa", a koji isključivo postoji zbog ekoloških normi, počev od EURO 4, pa na dalje u sve gorem kontekstu. Jednostavno, stisnite na leru pun gas i neka neko pogleda brzinu i intetziet otvaranja leptira. Stvar je za zaprepašćenje. Ako u tom smislu može da pomogne Pedal Box, ja sam zainteresovan. I po pravilu, efekat bi trebalo čak da buge bolji na atmo benzincima, nego na turbo motorima. Znači, ostaje pitanje, može li ECU biti prevaren od strane Pedal Box, da odziv gasa bude bar slično kao na sistemima sa sajlom gasa.
U zavisnosti od programa, na sportskim mašinama ponekad ima ugrađen dvostepeni leptir, prvi na sajlu i drugi korektivni motorizovan, jer naravno, nije idealno uvek držati otvoren pun leptir. Sve zavisi od želje onoga ko je pravio program za ECU, a u našim uslovima sve se svodi na pustu ekologiju.
U zavisnosti od programa, na sportskim mašinama ponekad ima ugrađen dvostepeni leptir, prvi na sajlu i drugi korektivni motorizovan, jer naravno, nije idealno uvek držati otvoren pun leptir. Sve zavisi od želje onoga ko je pravio program za ECU, a u našim uslovima sve se svodi na pustu ekologiju.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Pedal Box
Ogi napisao:Ja ne znam o tome nista,
"ubrzati signal" a nas smrtnike koji vozimo auto od 10k evra i 1400 kubuka, pusti da se radujemo i tome necemu cemu doprinosi taj ubrzani signal, barem dok ne skupimo i mi parice za bembaru.
Pa dobro da li mozes sada da znas o tome nesto, jer je dat dijagram na kome se jasno vidi suprotno od onoga sto ti sugerises.
Signal se niti ubrzava niti usporava i brzina proticanja struje kroz zicu je verovalo ili ne identicna i za Jugo, i za BMW i za Hyundai i bilo sta na planeti Zemlji.
Ono sto je navedeno kao princip rada ubrzavanjem signala je notorna neistina i ne predstavlja validan argument zasto bi ta kutija nesto poboljsala.
Mozda ima neki drugi princip rada koji zaista nesto radi ali ono sto je navedeno je besmislica.
Radi slikovitosti, to je kao kada promenis prekidac kojim palis sijalicu u stanu i onda kazes da sada sijalica daje jacu svetlost jer signal struje putuje brze.
Turbo rupa je posledica geometrijske konstrukcije turbo kompresora i motora uslovljena protokom gasova i na to ne utice brzina signala, uopste ne utice struja u bilo kom obliku. Osnovni uzrok je inercija rotacione mase a nisam primetio objasnjenje kako se menja ta masa ubrzanjem signala.
Sve je fabricki, ne povecava se KS ni Nm a auto dobija 3 puta bolje perfomanse.ZAXSPEED napisao:Nemam nameru nikoga da ubeđujem ni za šta, ali što se tiče uređaja koje naša firma prodaje, kako Race Chip, tako i Pedal Box zaista rade posao.
Ja sam lično ugradio na Cromu uređaj i bio više nego iznenađen njegovim učinkom. Automobil poleće kao da je 500 kg. a ne 1500. Ono što se meni najviše dopada je nestanak turbo rupe na MJet-u.
Pedal Box ne povećava ni KS, a ni NM. Njegova jedina funkcija je da UBRZA SIGNAL sa senzora pedale gasa, tj da poboljša odziv motora na stiskanje gasa, a sve ostalo radi automobil po defoltu kako je to određeno fabrički.
Bez komentara.
Re: Pedal Box
Markoni napisao:Izgleda da ima ljudi kojima je to prava stvar, ako nisu izmisljeni...
Tapatalk Post

@ostali
ne moze se SIGNAL UBRZATI, jer je signal u sustini jedan impuls koji NE MOZE ICI BRZE OD BRZINE SVETLOSTI U VAKUUMU, tako da sta vi prodavci doticnogu uredjaja pricate neke price bez ikakvog znanja. ok dajete na probu ali znajte barem sta prodajete i iole znajte princip funkcionisanja. to je isto kao da hocu da odem kod krojaca da kupim spektormetar.
Re: Pedal Box
Koliko se razlikuje potrošnja sa Pedalbox-om, ukoliko ima razlike?
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pedal Box
Oni sto prodaju chip kazu: auto dobije snagu, pa mozes da ga vozis na nizim obrtajima nego ranije, pa zato i trosi manje nego pre chipa.
Ovde se ne dobija snaga, i moment, al zato obrtaji sa lakocom rastu, al opet smanjuje potrosnju
Ovde se ne dobija snaga, i moment, al zato obrtaji sa lakocom rastu, al opet smanjuje potrosnju
