Potrošni je deo u pitanju, tako da kao i gume, kako budeš vozio tako će ti trajati. Kad se potroši menjaj i teraj dalje.
Da li je taj vagen uopste imao plivajući zamajac? Zamajac imaju svi motori, ali plivajući samo neki, od skoro sve više.
Odakle su te cene delova? Zamajac nije skup, s obzirom koliko je koštao pre par godina, ~800e.
Zamajac traje onoliko koliko ga ti "čuvaš", možeš ti naći dizela kome je nekom trajao 300,000km, a da ga ti saraniš na 120,000km. A kod polovnog auta kako ćeš znati koliko će još zamajac trajati, otkud znaš kako je auto vožen pre nego što je došao kod tebe. Suviše tu mnogo ima učesnika u jednačini, da bi moglo da se jednostavno kaže nešto. Kupovina novog auta je nešto drugo.
Po meni svaki polovnjak ima to jedno veliko ulaganje, u vidu seta kvačila/zamajca dok je kod tebe i to je to
