Stranica 3 od 3

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 27 Jan 2013, 14:42
od dragan
vtec motori su neverovatno stedljivi. performantni su u visim obrtajima nego drugi motori, ali zato u nekom srednjem radnom rezimu su jako stedljivi...

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 27 Jan 2013, 14:53
od Geza
:mrgreen:

Slika

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 30 Jan 2013, 15:34
od Ji 4Tze
za "arhivu", našao sam fotke, zadnji branik je samo plastika - kod mene nije Yugo opalio već Golf 2 (i ostavio VW znak utisnut :mrgreen: , mada se nije lepo videlo)

Slika . Slika

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 30 Jan 2013, 16:38
od methane.master
Geza napisao::mrgreen:

Slika
Trojke, ti li si? :kezo:
Ji 4Tze napisao:za "arhivu", našao sam fotke, zadnji branik je samo plastika - kod mene nije Yugo opalio već Golf 2 (i ostavio VW znak utisnut :mrgreen: , mada se nije lepo videlo)
Au pa to ko Fantom sa onom lobanjom na prstenu. :kezo:

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 30 Apr 2014, 15:32
od Autobrb
Baci oko tu: http://www.saz.hr zna uletit dobr ponuda

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 19 Dec 2014, 17:31
od Nikolaa
da malo obnovim temu,

prvo bih da se zahvalim clanu @Ji 4Tze , za odlicne informacije, pogotovo onaj post o boljkama pre i posle restajla.


elem, cale jednog drugara prodaje jazz 2004. 155k km, kupljen nov ovde, cena bila primamljiva pa reko da odem da pogledam

posto je bilo price o rdji(koje vidim hondasi su lepo docekali :D ), evo malo slika da vidite stanje :))

blago receno ja sam razocaran limom, prosto mi neverovatno da se ovako pojavljuje, moja keva vozi marutija 2000god, znaci indijsko govance, pa je opet lim bolji...

Slika

Slika

ispod auta
Slika

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 19 Dec 2014, 18:18
od trojanac
Idi pogledaj neku Mazdu. :mrgreen:

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 19 Dec 2014, 19:57
od ivica122
Nisam znao da Jazz ima problem sa korozijom. Na mom Civicu nema apsolutno nikakve korozije odozdo ili po coskovima, rubovima, varovima. Bas sam ga sad zagledao detaljno kad su mi menjali ulje na dizalici i zainteresovani posmatrac je komentarisao da je odozdo kao nov. Nas dvojica smo zajedno pokusavali da mu nadjemo neki nedostatak, pa i rdju, ali nema nicega :) . A stariji je od tog Jazz-a 2 godine. Jedina korozija povrsinska postoji je na zadnjem loncu auspuha, koji je jos uvek fabricki.

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 19 Dec 2014, 20:01
od Ji 4Tze
možda je farban?
Video sam Civica ko mog, samo godinu dana starijeg sa slično korozijom na jednim vratima kao na ovom Jazz-u. Ili je bilo na samom dnu vrata.
Podsetilo me na Feliciu koja je imala sličan problem s petim vratima zbog vode koja ne otiče kako treba (mada je Felicia imala potencijal za rđu širom karoserije).

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 19 Dec 2014, 20:17
od Nikolaa
Radjena je desna strana i ona je dobra jer su menjana vrata, ali zato vozaceva vrata katastrofa, nosaci petih vrata truli, dole mi ne izgleda najsrecnije, mada nisam zagledao bas, vec sam batalio zbog vrata.

Vidi se da prljavstina i voda ostaju tu, a lim je ocigledno katastrofa kvaliteta. Kapiram da nisu svi ovakvi, ali meni je dovoljno da vidim jedan ovakav, jer sigurno nije jedinstveni primerak.

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 20 Dec 2014, 08:48
od ljuba
Radjen je 100%, jedini ozbiljan problem sa limarijom ima zbog slabijeg lima jer je pravljen da bude sto laksi. Jedan od simtoma je i prokisnjavanja.To se desilo na mom autu (Jazz 2002) i na autu mog druga sa 4 godine novijim jazz-om. Kod spoja 5tih vrata i krova ima dve dve sine koje idu duz auta kod njih se osusi materijal koji dihtuje spojeve i voda pocinje da curi unutra, a covek nema pojma odatle. U svakom slucaju sve pohvale delti koju su se zezali ceo dan i naplatili mi 3000dinara, a moj drugar je to lako sredio posto je znao caku (cudno da delta nije znala :) - mada je bila tek pocela da radi honde).

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz

Poslato: 20 Dec 2014, 13:14
od Nikolaa
Drugar mi je ispricao bukvalno u najmanji detalj istoriju, sve sto se vidi se poklapa sa njegovom pricom, leva strana je fabricka i nije dirana(i ima jasnih detalja koji to dokazuju),
a ova najgora rdjava vrata su sa leve strane.

Skuplja se blato i prljavstina tu i brzo dolazi do korozije, pogledajte recimo zadnja leva koliko su prljava bas na tom delu.
Slikay

Ono sto je sigurno je da ovaj auto koji sam gledao nije ni malo pazen, nedostatak redovnog pranja i odrzavanja boje u kombinaciji sa losim limom doveo je do rdjanja mnogo ranije nego sto bi trebalo.