Bilo je malko propusta ali je sanirano u restyle verziji.
- loš spojnički ležaj u menjaču - zujanje u prvoj i drugoj brzini
- volan tj. servo (električni) ne vraća volan pri skretanju i lupa pri punom okretanju (greška slična kao na civic-u te generacije)
- osetljivi zadnji ležajevi - menjaju se u kompletu sa glavčinom
- EGR ventil sklon zapušenju, pogotovo sa našim prljavim gorivom, zapravo je problem u servisu - kanali do njega mora da se pročiste i to se radi pri redovnom štelovanju ventila na, čini mi se, 45.000 km
- ručna kočnica na modelu sa diskovima pozadi ponekad gubi funkciju.
ovo su fabričke falinke, ispravljene restyle modelom od 2005, ko što reče Gruja, prepoznaćeš ga po migavcima u retrovizorima, lepšem enterijeru, pokazivačem temperature vazduha napolju a ima i bravicu na poklopcu za gorivo.
da ne pišem naširoko, ima
cela tema o mom Jazzu na HCS forumu, od kupovine do prodaje pa pogledaj ako te Jazz zanima.
Iskreno, ne bih dao ovoliko para ovom roze iz Italije ako ga dobro ne pretrese neki dobar majstor jer, em nije restyle em sam ja mog prodao (skoro pa jedva) za 5 soma i to prošle godine a bio je održavan bolje nego po PS-u

Neviđeno praktičan auto za čas ga pretvoriš u kombi
