
"Moj voljeni TDI, uradicu ti veliki servis samo iz zahvalnosti sto mi ne pricinjavas ovakve neprijatnosti <3"

Moras preko 3000 obrtaja da ga vozis, rekose mi u servisu da tih 2000 nije nista.. dakle ubacis u 3. brzinu i drzis ga na 90km/hdaka napisao:Ma da,zahteva se da se motor drzi preko 2000 obrtaja u voznji( u 5-toj to je 100 km/h)...meni s upalilo prvi put neposredno pre dolaska na posao,pre toga vozio neprekidno 50km,jos ga drzao na leru jedno 15-tak minuta preko 2000obrtaja i odustao,ko mu hebe-mater!!
Dobro, taj auto je u tim danima imao barem 400,000kmdaka napisao:Ja presao 45000km i uvek je na meracu bilo na MAX ulje,nikad ali stvarno nikad nije potrosio ni "kap"kod svake zamene!nikaragva napisao:Ako sipaš GM ulje, a verovano u ovl. servisu jesi, meni se to dešavalo da se ulje razredi na nekoj određenoj kilometraži i počne auto da ga troši. Do tog momenta ne troši ništa i onda za 500km potroši pola litre.
Malo mi je cudno to razredjivanje ulja...jesi li siguran da nije neki drugi problem u pitanju?Day Walker napisao:Opel isto ima fiksni na 15k kod nas, 30k u Evropi... ali u Srbiji ocigledno nema kad je dizel sa DPFom u pitanju.. Posto je razredio ulje, morao sam da odradim servis.