BusPlus i Komunalna policija

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: BusPlus

Post od pedja »

Tacno, ali gomilu linija ubija neko usko grlo (kao onaj suzeni deo u Despota Stefana i sl).

Ubacivanjem velikog broja buseva bi se samo napravio veci kolaps. Cesto idu i po 3-4-5 komada, ne mogu da se uglave na stanicu. I onako su cesto relativno prazni (dobro, nekada se ne moze uci :mrgreen: ). Jednostavno, dobra infrastruktura je vrlo bitna, ne samo broj vozila.

Na Zrenjaniskom putu, ka Zrenjaninu, posle 16h, guzva je sve dok se ne prodje Kotez, iako su 4 trake. Jednostavno mnogo automobila. Ka gradu, red je preko pola mosta, zbog Bogoslovije... 25,26 zabodu na Dusanovackom mostu... 47/8 cekaju prilicno da prodju Autokomandu, kada idu ka gradu... sve to ima svoje... Sto se mene tice, ako su busevi ispravni i cisti, ne moraju da im povecavaju broj. Problem je sto je od tih 1xxx buseva, dobar deo neispravan, prljav, izlomljen...
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: BusPlus

Post od samo polako »

Uzeh i ja to čudo i rekoše mi da i personalizovane i ne personalizovane moraju da se čekiraju na ulazu u vozilo.

Navodno svaki oštećen čitač odmah isključuje vozilo iz saobraćaja.

Kada uđe kontrola ako niste provukli personalizovanu karticu oni je blokiraju a da bi je odblokirali morate do trafike ili nekog drugog prodajnog mesta i da platite kaznu.

Kada malo bolje razmislite, to znači da se svaki naš pokret u GSP-u registruje i prati.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: BusPlus

Post od Stjepa »

@Next Ok, svako kroji svoju racunicu. Tu nema dileme.
Samo sam naveo da novcano neces tako lako prehebati cenu markice. Ali svako ima svoju kalkulaciju i oportunitetne troskove. Tebi se to kroz posao anulira. Em sto si ti racunao markica+1000, sto je kombinacija bus+kola. Normalno da to tek nije isplativo.
Dobro, dobro, jeste i to u nekimm slucajevima. Npr zivis u Batajnici a fax/posao kod Vuka. Pa kolima do nekog mesta na NBG, Sava Centar, a dalje GSP.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: BusPlus

Post od NexT »

Ma nije mi problem gorivo, to sam odavno odlucio da mogu da platim, nego me je*e parking zadnjih dana -.-
Korisnikov avatar
Nemanja
Reactions:
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: BusPlus

Post od Nemanja »

Mozda sam preterao za 1000 autobusa al fali sigurno 200-300 novih u celom Beogradu, ja npr. cekam autobus redovno po 15-20 minuta, a na tabli pise da idu na oko 5 minuta i posle 20 minuta cekanja pojavi se njih 3 jedan iza drugog... toliko o organizaciji prevoza...
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: BusPlus

Post od pedja »

Pa o tome sam i pricao. Sigurno ih ne salju da idu jedan za drugim, vec je takav saobracaj.
Dobro, ima i vanrednih situacija, kada zbog potrebe ili nesposobnosti dispecera idu i tako, ali to je retko.

KOd mene busevi postuju red voznje, ali dzabe kada se svakako sustignu negde usput.

Nikad nije dovoljno autobusa, ali postoji optimalna granica, preko koje ne bi trebalo ici. Da li je sada ili nije, to ne znam.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: BusPlus

Post od Uroš S. »

Generalno sam zadovoljan prevozom, posebno BG Voz, odličan potez gradskih otaca :rofl:
Zato i hoće da bude obavezno čekiranje, da vide na kojim linijama da pojačaju a na kojima da smanje saobraćaj, kao i da vide koje linije koristi koja kategorija ljudi i u koje doba da koriguju broj i intervale vozila.
Korisnikov avatar
Nemanja
Reactions:
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: BusPlus

Post od Nemanja »

pedja napisao:Pa o tome sam i pricao. Sigurno ih ne salju da idu jedan za drugim, vec je takav saobracaj.
Dobro, ima i vanrednih situacija, kada zbog potrebe ili nesposobnosti dispecera idu i tako, ali to je retko.

KOd mene busevi postuju red voznje, ali dzabe kada se svakako sustignu negde usput.

Nikad nije dovoljno autobusa, ali postoji optimalna granica, preko koje ne bi trebalo ici. Da li je sada ili nije, to ne znam.
Druze da si ti video sta je gradski prevoz u Becu... nebo i zemlja sa ovom nasom tugom. Tako da kad se uporedi ovo je ocaj zivi!
Korisnikov avatar
superboss
Reactions:
Postovi: 3770
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: BusPlus

Post od superboss »

Ajd da i ja kazem koju, u vezi ovih stvari,posto sam bio "preko" pa imam iskustva.

Godinu dana sam ziveo i radio u Moskvi, i sa njihovim gradskim prevozom sam odlicno upoznat.
Naravno, kod njih je zakon metro, koji preveze preko 50% putnika godisnje(oko 150 000 dnevno).

E sad, kod njih se elektronska kontrola karata koristi odavno. Nisu personalizovane( sto je po mom misljenju apsolutno glupo i nepotrebno), izgledom podsecaju na halo kartice, samo sto su od papira

Slika.

Ulaz u metro je jasno regulisan: na svakoj stanici udjes, vozis se koliko god hoces. Na ulazu u bilo koje drugo sredstvo prevoza (bus, tramvaj, trolu) na ulaznim vratima(obicno prednjim) nalazi se turniket( obrtni krst kao na ulazu u markete i sl). Karta se ubaci u elektronski citac(podseca na stare iz BAS-a) i tada moze da se prodje (otkljucan je). Doduse, dovoljno je visok da moze da se provuce, ali to nije previse cesta pojava.

E sad, glavna fora je sto karta kada se kupi, obicno je ogranicena na odredjen broj prolaza:3,5,10 itd...postoje i ogranicene na vremensi period( nor mesec).
Najglavnija fora je sto ista karta vazi za sve vrste nadzamnog prevoza. Kupis jednu i mozes da udjes u sta hoces: bus, trolu ili tramvaj....
Takodje, nema nikakvih zona. Vozis se sa jednom kartom svuda po gradu. Kupuju se na odredjenim kioscima.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: BusPlus

Post od pedja »

Nemanja napisao:Druze da si ti video sta je gradski prevoz u Becu... nebo i zemlja sa ovom nasom tugom.
Dobro de, ne mozemo se mi jos uvek uporedjivati sa normalnim gradovima, pogotovo onim sa podzemnim sistemom javnog prevoza. BEogradu treba reorganizacija postojecih linija, tj optimizacija prevoza. Dok se je ovoliko automobila na ulicama, mislim da nema potrebe za drasticnim povecanjem broja vozila.

Daleko od toga da branim GSP, ali nije problem samo u njima.

-----
Molim moderatore da promene naziv teme u nesto tipa Javni prevoz ili BusPlus/GPS i ostali...
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: BusPlus

Post od samo polako »

Beogradu pre svega fali autobusa!
Ako neko do sada nije znao gde se nalazi Beogradski univerzitet ili klinički centri pre nego što je dobio bilo kakvu gradsku funkciju ili od gradskih otaca dobio da radi ovakav posao trebalo je da se sa lokacijama upozna i znao bi gde treba da pojača linije.

Uska grla nisu ništa drugo nego bahata vožnja sa nepropisnim zaustavljanjem.
Više saobraćajaca sa strožijim zakonom i da vidiš kako bi sve funkcionisalo.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: BusPlus

Post od pedja »

Ne, usko grlo je i kada se ulica u centru grada suzi sa dve na jednu traku.
Usko grlo je kada Bogoslovija ne moze da primi sav saobracaj sa Pancevackog mosta.
Dusanovacki most i prilazne ulicice, uz ono iskljucenje sa autoputa...

Jednostavno, "tu su bili Turci", a oni nisu planirali centar grada za automobile i ovoliku raju.

Naravno, bahatost nije olaksavajuca okolnost.
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od samo polako »

Pogledaj malo bolje koliko ulaznih i izlaznih traka imaš sa i na Pančevac iz smera Bogoslovije i biće ti jasno da o suženju puta, uskom grlu, nema ni govora.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od pedja »

Kao sto rekoh, nije usko grlo samo fizicko suzenje, vec kada ne moze da prodje sav saobracaj, bez zastoja, a nema nepropisno parkiranih i sl. Sa Pancevackog mosta, ka gradu, red je preko celog mosta, jer je na kruznom toku guzva, koja se nastavlja niz ulicu, u koju se dve trake iz Despota Stefana + dve sa mosta slivaju automobili. Kako automobili sa mosta ne odlaze "tecno" preko Bogoslovije, kolona se produzava preko mosta i zatvara skretanje u Despota Stefana, i tako nastaje jos veca guzva, bar do pola mosta, a nekada i skroz do leve obale....
Tu nema govora o bahatom parkiranju ili bilo kakvom uticaju na saobracaj od strane nesavesnih vozaca i sl. Jednostavno, preveliki broj vozila. Tu moze da se pusti i 100 buseva ne mogu da prodju = nema efekta, osim jos vece guzve.
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od samo polako »

Na većini trase koju si naveo postoji žuta traka za GSP vozila.
Sad više ne znam da li pričamo o GSP-u ili o saobraćaju uopšte.
Ako pričamo o GSP-u onda žuta traka i primena kazni za iste rešava problem.

Ako pričamo o saobraćaju uopšte onda taj pravac nema veze ni sa Turcima ni sa bilo kim drugim vec sa osnovom svakog saobraćaja a to je protok i ako se taj protok zaustavi samo na jednom delu nastaje lančana reakcija.
A taj prekid se ne dešava blizu mosta već u bulevaru kralja Aleksandra ili u samom centru grada a to kasnije remeti ceo prilaz mostu.

Zato je most Zemun-Borča najpotrebniji gradu Beogradu i njegovom centru jer će se sav teretni saobraćaj preseliti iz strogog centra grada na obilaznicu.
I ne samo taj most, Beogradu je odavno potrebno barem još dva mosta preko Save i isto toliko preko Dunava

I stvar koja se pokazala kao dobra u svetu su kružni tokovi kao i jednosmerni pravci.

Nego da se mi vratimo na temu.
Bus plus-firma ima ugovor sa GSP-om samo o naplati karata pa mi baš i nije jasno kako će to oni da koordiniraju saobraćaj GSP-a?
Oni skupljaju podatke, zatim ih šalju GSP-u i šta onda?
GSP kao poveća broj vozila na tim linijama?
'Oće al' juče!
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Odgovori