Očigledno imamo neki nesporazum ovde.

Tapatalk
Prekidac za svetla- jedini praviprofesorPROST napisao:
To što nisam izvlačio prekidač nije nikakav krunski dokaz da je to rešenje pametno. Jedan plus za potez manje, a jedan dodatni minus na konto intuitivnosti. Jel intuitivno da postoji oznaka prednjih i zadnjih svetala za maglu na levoj strani skale prekidača, a da se isti prekidač ne vrti u tom pravcu? Čemu onda služi ta oznaka na levoj strani..da bi se osvetlila ta oznaka...pa to ima i na ciferblatu cajgera?dag81 napisao:Koliko ja vidim ti se inatis, a ocigledno nisi ni probao da ukljucis maglenke na tom prekidacu. Jer da jesi, ne bi pisao da se prekidac okrece u suprotnu stranu.
Po meni je ovo verovatno najgore resenje.perfiko napisao:Svetla se mnogo lakše pale na ručice iza upravljača, jer su vam ruke već tu (pod pretpostavkom da nisu u džepu).
Ne mogu da se setim da li mora na Mercu prvo da se okrene prekidac ili je kao i na ovima, samo izvuce?Risto napisao:tako se pale maglenke i na w202 (nas je 95. godiste) i zaista je jednostavan i praktican nacin da se upale svetla za maglu... ja licno vozim auto gde se svetla za maglu pale na taster sto takodje nije problem...
toliko nauke oko nicega