Ma to je jedan krajnje jednostavan uređaj. Kao termostat. Kada crkne, uglavnom ostane u otvorenom položaju.
E sad, ako se nekad desi da crkne u zatvorenom, mnogi to saznaju na teži način
Na VAG grupi je ta poprilično lampica pouzdana,meni se dešavalo da se upali i stvarno ulje bude na minimum, ali uvek postoji neko ALI tj.slucaj kad elektronika zakaže i onda se čupaj za kosu. Ja ne znam da li postoji neki VAG 2.0T motor koji ne troši ulje. A mislim da čak i u uputstvu za upotrebu piše da je potrošnja ulja od 0,5L na 10.000km sasvim u redu.
Kod M5 e39 je nužno i neophodno u gepeku imati kanticu ulja, a nivo ulja proveravati svakih 1000km ako uopšte planiraš da ga voziš.
a koliko je o/min 260 po cajgeru?
ipak je to niskofrikcioni motor, normalno da popije ako se tako gazi.
Što se razrade tiče, svi oni dolaze već razrađeni jer da nije tako išli bi na nulti servis tj. dotezanje glave, zar ne?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Jeste limitiran je na 250, meni je na satu pisalo 260.. i nije tema da se hvalim, ko me poznaje (a to je malo vas) znace da nije tako.. uostalom, bas me briga, trazio sam savet