Motivacija za vadjenje je bila metoda "pokusaja i popusaja" prilikom trazenja uzroka problema

Dijagnostikom jedino sto mi je utvrdjeno i pokazano to je da je dpf skoro totalno zapusen. Kad su mi ga izvadili video sam na sta lici. I rekli su da je to moguci problem...ftj napisao:Nesto definitivno nije u redu jer bord u skodi generalno gadja u 0.1 L. Ja bih resenje trazio u tom vadjenju dpfa, mislim otkud uopste ideja za tako nesto? Nije to bas tako jednostavna stvar da bi se radila tek tako.
Verovao ili ne nije ni smrdeo ni dimioEra napisao:DPF ti je i zapušen zbog tolike potrošnje. Baca živo gorivo, sigurno i smrdi, dimi i sl.
Da li je moguce da je greska do chipa a da opet bord to ne pokazuje, mislim ne pokazuje potrosnju???Era napisao:Ne razumem se preterano u te savremene dizele, ali samo da ti napomenem da je moj drugar imao sličan problem. A posle ko zna koliko bačenih evra, utvrđeno je da je auto "čipovan" i to je bio uzrok problema, koji nije ni jedna dijagnostika prepoznala. Ne znam kako je problem otklonio, ali sad je OK.
Poenta je u tome da se uopste ne vrsi merenje (ne koristi se maseni merac protoka goriva), vec kalkulacija bazirana na specifikacijama dizni i merenjima drugih senzora.ljubitelj napisao:delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Dizne se kalibrišu i kodiraju. ECU tačno meri samo kod dizne koja ne odstupa od koda. Čim krene odstupanje BC kreće da greši.ljubitelj napisao:delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Odakle ti ideja da se koristi maseni merac protoka goriva? Niti je pominjan niti se tako radi.Delija napisao:Poenta je u tome da se uopste ne vrsi merenje (ne koristi se maseni merac protoka goriva), vec kalkulacija bazirana na specifikacijama dizni i merenjima drugih senzora.ljubitelj napisao:delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Sta ces bolji primer od ove teme? Hoces da kazes da njemu pola goriva iscuri napolje, a da nije proslo kroz dizne?
Dizne su kalibrisane i taj podatak je poznat ECU. ECU prikazuje stanje a to znaci ako dizne odstupaju tacno toliko odstupanje ce biti zabelezeno sa BC.nidza napisao: Dizne se kalibrišu i kodiraju. ECU tačno meri samo kod dizne koja ne odstupa od koda. Čim krene odstupanje BC kreće da greši.
Na kraju krajeva, čak mislim da je kalkulacija na BC uvek aproksimacija, ne tačno merenje koliko goriva je prošlo kroz diznu. Takoreći kroz nju prolazi mnogo više goriva nego što ona ispljune, a višak se vraća u rezervoar.