Jutros palim kameru da snimim, medjutim bilo je 0 stepeni, pa sam odustao.
3,4 minuta i pokazivač na radnoj temperaturi. Greje vrelo.
Videćemo sutra oće li biti minusa. Ako bude, snimam.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Pa sta menja da li je -4 ili 0 ili +4. Svakako se ne moze zagrejati na radnu temperaturu za 3 min.
Jedino ako po paljenju ne bude "pedal to the metal".
Ja sam jutros na Fabiji gledao. Benzinac, brze se greje od svakog dizela kog sam u zivotu probao.
Upaljena na +5C (garaza). Uvek vozim lagano dok se ne zagreje. Posle 3 min. skala ne mrdne. Posle 7 min. je na 90 rashl. tecnost, ulje na 50 i kusur.
Imam na poslu par dizela, bas cu probati sutra sa njima.
Već sam napisao da se Ford i VW sa atmo. benz. motorima od 100 ks 1.6L - totalno drugačije "zagrevaju". VW jedva uspe da se zagreje za 10 min. a Ford za 3x kraće vreme.
Poslednja izmena od maxer u 19 Dec 2016, 17:38, izmenjeno 2 puta ukupno.
Pokazivač pokazuje radnu temperaturu.
Greje vruće u kabini. Zato 90% idem u duksu na posao, jer ne volim da vozim.u jakni, iako je posao na 7,8 minuta od mene.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Pokusao ja sa Corsom jutros, pocne da greje posle 10min fazon
Octavia, isto posle 10ak min zagreje.. Dakle da ga jebes ne moze Cia za 3min pa ne znam sta da je
Markoni napisao:Idem i ja u duksu na posao. Ali to nista ne govori. Koje godiste je tvoj Ceed? Dolazi mi uskoro jedan na posao, pa cu i na njemu videti bas.
2014.
Dizel.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''