I ja vidim »Pandu III«
Što se tiče farova u formi obrva sa prve strane,
aviator napisao: 06 Mar 2018, 21:58
nije samo moda u pitanju. Ne znam za trenutne standarde, ali devedesetih je važilo da farovi visine do 1 m od tla moraju imati snop oboren barem 1%, a viši - od 1 do 1,1m - najmanje 1,1%; ovo je uticalo da tadašnja »G klasa«, koja je imala više farove, ima kraći doseg snopa, što je isticano kao mana uprkos nešto kvalitetnijem osvetljenju u okviru tog dosega. Jasno, tih dodatnih 0,1% oborenosti smanjuje doseg za oko 10%, a mrvicu viši (do par centimetara u slučaju »G klase«) položaj farova to ne može da nadoknadi. Zato mislim da je ovo pomalo iznuđeno rešenje, kako bi se glavni svetlosni izvor postavio na samu granicu (bilo gornju bilo donju) nekog od aktuelnih propisa. Donji farovi, koji deluju kao glavni kada su isključeni, su zapravo vrlo često tek dodatna svetla ili maglenke. Imaju i dizajnersku funkciju — mogu auto optički učiniti nižim. Ovo je, pak, poželjno zbog novih propisa o profilu prednjeg dela vozila (zato više nema tako klinastih i niskih auta).