shokee napisao: 08 Apr 2018, 20:23
starac vujadin napisao: 08 Apr 2018, 19:57
Niko više ne drži mnogo delova na lageru i to nema veze sa zemljom porekla nego sa poslovnom filozofijom koja je zavladala svetom. Svi su sada štedljivi, niko neće da se "ukopa" sa lagerom, niko neće škart, nego sve na narudžbinu i čekaj 10-15 dana iz tamo nego centralnog evropskog magacina.
Onda mi na isto dodje sta god uzeo, barem povodom toga
Ne dodje ti na isto. Cinjenica jeste i tu se slazem sa kolegom da je poslovna politika takva da se gleda da se drzi sto manji lager ali to je kada gledas pojedinacno jednu radnju a i tu se trgovci vode nekom logikom. U principu ako imas neki auto sa nekim motorom koji je cest kod nas imaces i puno servisa za njega a i puno radnji koji drze delove za njega jer prodavci ce u svojim radnjama i na svojim lagerima drzati pre delove za njega jer se ta roba vise trazi, i to ne zbog nepouzdanosti tog modela vec njegove ucestalosti na drumovima, nego za neki model koji je redak i za koji retko ko udje da trazi deo. Sada lupam, karikiram, ti da si prodavac za koliki god da se odlucis lager a pogotovo ako se odlucis za sto manji, da li bi pre drzao delove za Golf 1.9 tdi ili za neki Americki auto sa HEMI motorom?
Seat ti je VAG grupa i taj 1.0 ti ide i u A1 i u A3 i u Oktaviju i u Fabiju i u Karoqa i u Atecu i ko zna gde ce sve ici. I nema to veze jel Japan ili Madjarska jednostavno svako ko radi sa kolima radi sa onim sto se trazi jer se to vozi po ulicama, tako da i kada je rec o nekom specificnom delu ako je cest auto kod nas okrenuces 15 radnji i naci ces deo negde kod nekog ostao iz neke varijante....a kada imas tri radnje e onda ti je ta prica sta god da ti treba poruci pa cekaj.