Stranica 3 od 76

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 05 Mar 2012, 23:17
od mr.Big
Ajmo da preskocimo nase investitore i ,,izvodjace radova'' :kezo:
...pogotovo cene i poreklo njihovog voznog parka :kuku:
Naravno da zenama i deci kupuju legalna kola, 'de ce da se blamiraju pred drustvom kad ih startuje patrola.
Ja pricam o normalnim ljudima,a ne o jajarama i banditima.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 05 Mar 2012, 23:28
od ftj
Samo nov bmw m5.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 05 Mar 2012, 23:31
od Sloba
mr.Big napisao:Ajmo da preskocimo nase investitore i ,,izvodjace radova'' :kezo:
...pogotovo cene i poreklo njihovog voznog parka :kuku:
Naravno da zenama i deci kupuju legalna kola, 'de ce da se blamiraju pred drustvom kad ih startuje patrola.
Ja pricam o normalnim ljudima,a ne o jajarama i banditima.
Nemoj tako o našim neimarima.

Otišli smo predaleko sa primerima, za šta je kriv i onaj moj Pera bećar što je kupio novog BMW-a dok drugi gladuju. Onda smo stigli i do jahti što je siguran znak da treba da krenemo ispočetka. :D

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 05 Mar 2012, 23:56
od trojanac
Sloba je u pravu po pitanju dostupnosti malo korišćenih vozila, starih tek godinu-dve, a po osetno nižoj ceni od novog. Takav auto je jako teško naći i ako se ukaže prilika baš u momentu kupovine, većina će to iskoristiti.
Međutim, svako od nas ima prijatelja, rođaka, kuma... zaposlenog u velikoj firmi ili možda i sami radite u takvoj firmi gde postoji veliki broj službenih vozila koja se menjaju po isteku 3 ili 4 godine ili određenog broja pređenih kilometara. Nisu ni ta vozila lako dostupna širem krugu kupaca, ali je veća verovatnoća da se nađe takav automobil. Tako sam ja kupio Octaviu koju je vozio moj direktor i auto je bio u jako dobrom stanju, sa 140.000km i 4 godine star. Auto je plaćen 20% ispod cene koja se tražila za isti takav po oglasima, a oko 60% cene novog. Dakle, dobro sam prošao i sigurno da bi i danas vozio taj auto da ga nisam morao prodati zbog kupovine stana.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 00:30
od Floyd
Sloba napisao:Treba imati i jedan automobil kojim se može otići i u inostranstvo. :mrgreen:
:kezo: :kezo:

@Trojanac

Apsolutno se slazem i verujem da u Srbiji niko nece da kupi nov auto pa da ga proda posle godinu dana i baci 30% vrednosti.
Ali i na zapadu retko ko to radi pa sam naveo primere odakle uglavnom poticu ti polovnjaci sa 20-30kkm sa 30% manjom cenom.
Zamisli auto iz auto skole koji je 40kkm napravio po gradu za godinu dana a vozili ga pocetnici...pa taj se ugasio na kvacilo bar 3000 puta za tih godinu dana ako ne i vise :)
Ili oni luksuzni koji se testiraju na nekim stazama dok o rent a car vozilima nebi ni da pricam...ko ih je koristio shvatice.
Cinjenica je da niko ne voli da baca pare, koliko god ih imao, tako da kupovina polovnjaka sa vecom kilometrazom nekad moze biti i bolja nego onog sa manjom :think:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 00:55
od NexT
mr.Big napisao:,polako momče, imaš dosta vremana za upoznavanje, dosta toga te jos čeka, ta klijentela koju voziš nije sav svet. :pivo:
Uopste ne pricam o njima, nego o porodicnim prijateljima koji zive u Srbiji/Austriji (ne gastosi, nego ljudi koji su poreklom austrijanci), ili roditeljima mojih prijatelja... ;)

Ja nemam pojma sta moji klijenti voze, kad su 80% stranci, a ovi nasi voze sluzbena...

Aaa, nisam siguran da je bas tako malo tih kola koja bi mi voleli... Problem kod vecine je sto na kraju ipak nece da daju recimo 10-15% vise za neki drugi "istoi takav", al nije presao 50k nego 100. I ide se logikom - ma nece nista da mu fali, to je i dalje nov auto...

Otvorite mobile.de, ima brdo E klasa sa <100.000 na satu, starih godinu, dve...
Al onda se tu negde ugura i E klasa isto stara 2 godine, ali sa 110.000 na satu, pa postane zanimljiva od ove prve xD

A, naravno da nije isto kliktanje i kupovina, ali komsija je kupio A6 tako... Jurio na mobile.de ono sto zeli, kad je nasao 2-3 komada trazio brojeve sasije, proverili u Porscheu, zamolio ih da sacekaju dok stigne. Otisao je sutradan sa parama u dzepu, od ta 3 izabrao auto koji mu se najvise svideo, i doterao ga za Srbiju. A6 iz 2008. godine, sa Dekra sertifikatom i 98.000 km na satu, sto je potvrdio i Porsche.

Nista to nije tesko i nemoguce, ako neko ima volje. A, prilicno se ustedi i kupi se proveren auto....

Edit:

Evo i primera za E 220 CDI (znaci iskljucivo taj model) 2010-2011, i da ima <80.000 km. 750 oglasa!!!!!
I cak i najjeftiniji imaju 20-40.000 km, i vecinu prodaju kroz Junge Sterne program.
Iskreno, ali nebitno koja je potreba - zasto platiti 20.000 evra skuplje isti auto, samo da bi moglo da se kaze da je nov?? Koji problem moze da ima taj auto posle 20-30.000km? (molim da ne komentarisete probleme sa diznama :rofl: )
http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... els=DIESEL

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 02:14
od ftj
Moze da ima. Mogao je da bude havarisan, mogao je neko da prevozi prasice, mogao je da orgija unutra, moze da ima neki problem koji mu vec posle 4 odlaska u servis nisu resili...

Nekome to nerazmisljanje o tome vredi tih para kada kupis nov auto i to je to. Nisu svi auto entuzijasti pa im se smara sa proveravanjem kod majstora niti uopste zele da krecu da razmisljaju u tom smeru. To sto ovde nama nije problem ne znaci da predstavljamo vecinu vozaca automobila. Pogotovo sto kad kupujes nov sam ces da biras kojim ces koncem da ti bude prostepana koza i da li ces da imas masazere ili navigaciju sa ekranom od 9 ili 11 inca.

Neko ne zeli da vidi prednosti kupovine novog automobila i smatra da su to ovce, neko vidi ali mu jednostavno te prednosti ne opravdavaju razliku u ceni, a neko jednostavno nema para za nov auto kakav zeli pa se zadovoljava polovnim vece klase uz odredjeni rizik. I svaki rezon je u sustini ispravan.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 08:29
od dunx81
Evo nekih mojih zapazanja obzirom da smo 2005. uzeli nov auto a polovinom 2011. polovan. Paralela koju sam izvukao je ta da je polovnjak placen oko 30% manje od ovog novog a i 2 god je stariji. Trebalo bi napomenuti i da je jedan osnovni model Logana a drugi top model Golfa :)
Mali rezime bi bio da ovaj drugi pruza neuporedivo veci uzitak u vonji,koriscenju i samom kontaktu sa autom u svakom smislu ali sa sobom nosi i (ne)planirane troskove. Za nekih 10.000km ulozeno je oko 330e u vidu letve volana i menjaca. (trap i diskove ne racunam)
Sa druge strane Logan je za 6,5god i 130.000 km od vanrednog odrzavanja nedavno imao zamenu seta kvacila i to bi bilo to.

Kada bih imao novca da bez ustezanja priustim sebi auto koji zelim i opremim ga svime sto hocu uzeo bih nov. Sto da ne ako mi ni namanje ne ugrozava finansijsku situaciju tj ako to ne bih ni osetio. Preuzimanje novog auta iz salona,jednocifrena kilometraza na satu i sve sto ide uz to pruza neki poseban feeling ,priznacete. Bar meni.

Ako nemam za tako nesto kao sto nemam onda bi sledeca kupovina bila neki polovnjak od god i po dana ako naleti al generalno ne bunim se i ako je auto nov :)

Sent from my Ericsson 628 using Tapatalk

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 11:18
od Scuderia
Pa ja sam govorio za sebe i kako bih ja postupao. A ne o prosecnom Srbinu koji oce auto u Srbiji, nece nov, nece da plati kvalitetan polovnjak, oce da se je*e, a da mu ne udje i slicno. Za sve ispod 10k bih kupovao polovno u Srbiji i dobro proverio, za sve iznad tog novca Nemacka i kraj.

Pa zar ima jos ljudi koji kupuju polovnjak u Srbiji za preko 10k evra, pored takvog izbora u DE? :mrgreen:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 11:40
od swemir
ja bih kupio polovnjaka za preko 10.000e, to sam vec i utradio, a i opet bi...


ima nas razlicitih, takav je moj stav, posebno jer znam da sa novim i ne dobijam pouzdanost kao nekad.

garancije svakako ne varim, jer mislim da bi me razvlacili, a to jos vise ne volim...


bolje polovna astra, najnovija, nego nova corsa, tako ja razlisljam. ili bolje polovna isnignija nego nova astra. ili bolje polovan audi a6 nego nova insignija, ili bolje polovna s klasa nego nova audi a6 ili bolja polovan bentrey nego nova s klasa ili bolje polovan avion nego novi bentley... ukapirali ste :kezo:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 11:42
od Scuderia
swemir napisao:ja bih kupio polovnjaka za preko 10.000e, to sam vec i utradio, a i opet bi...
Mozda me nisi razumeo. I ja bih uzeo polovnjaka i za 100.000e, ali ne u Srbiji :) Editovao sam prethodni post, vidim da je zvucao malo drugacije nego sto sam mislio.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 11:48
od Floyd
@Next

Jedno je kad neko nema devoljno para za nov auto pa juri polovan iz iste klase a drugo je kad ima ali bi za cenu Passat-a da vozi polovan A6 a i da ima za nov A6 opet bi nekako radije uzeo polovan A8 ili S klasu.
To su po meni ljudi koji o automobilima ne razmisljaju mozgom nego nekim drugim organom.
Ako ti mislis da je lud svako ko kupi nov auto, kad za 30% manje para moze da kupi neki "koji je tek razradjen", onda verovano mislis da je jos ludji onaj koji novi auto prodaje posle godinu dana za tako manju cenu.
Sve ima svoje prednosti i mane a po nekom pravilu kupci polovnih automobila su uvek oni koji zarad novca pristaju na kompromise...ovo kazem i za mene jer do sad nisam kupovao nov auto.

Naravno da kupovina novog automobila ima svoju draz bas kako su napisali Ftj i Dunx ;)

E sad druga je stvar sto ja ne bih stukao 30ke u kesu u gvozdje pa sve i da imam 500ke na kamari jer kes uvek moze pametnije da se ulozi i umnozi a za skuplje automobile postoje dobri i povoljni modeli finansiranja tako da to moze da ide svojim tokom...ali to sam samo ja i znam da se vecina nece sloziti.
swemir napisao:bolje polovna astra, najnovija, nego nova corsa, tako ja razlisljam. ili bolje polovna isnignija nego nova astra. ili bolje polovan audi a6 nego nova insignija, ili bolje polovna s klasa nego nova audi a6 ili bolja polovan bentrey nego nova s klasa ili bolje polovan avion nego novi bentley... ukapirali ste :kezo:
Sa prvim delom se slazem jer ako nekom treba veci auto bolje je da uzme i polovan ako vec nema mogucnosti za nov.
Sa drugim delom nikako ne mogu da se slozim jer ne treba svima S klasa ili Bentley...kad bi na zapadu svi tako razmisljali onda bi se srednja klasa vozila iskljucivo u Bentley-u, radnicka u A6 a Insigniu, Passat-a i sl. niko ne bi ni kupovao...statistike medjutim pokazuju nesto sasvim drugo.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 12:02
od swemir
ne bih nikad ni ja uzeo bentley, ali sam hteo da budem slikovit :kezo: zato sam i dosao do aviona :rofl:

ne radi se samo o velicini, nego o klasi, opremi, ...

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 12:03
od Scuderia
Floyd napisao:ali to sam samo ja i znam da se vecina nece sloziti.
Pa ni ne treba da se sloze. Svako ima drugaciji odnos prema automobilu, ne sluzi svakom samo za prevoz od tacke A do tacke B, kao i u ostalim stvarima i ovde se razlikujemo. Recimo tetki da kupujem auto, kupio bi joj nov i vozila bi ga 10-15 godina dok se ne raspadne.

Slazem se da i kod polovnjaka treba da postoji neka granica, pogotovo onih skupljih. Tu kad kompleksi krenu da kupuju auto, onda mi je muka. Imam tako par drugova koji vijaju A6, BMW5 i slicne klase, 2005 godiste, traze se iskljucivo klotare, raskantane, sa pravih oko 400k km, ali spusteni na 123 i za cenu za koju se realno kupi dobar Golf 5. Bitno je da pise A6, a sad kakav je to je za :kuku:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 06 Mar 2012, 13:02
od mr.Big
ftj napisao:Moze da ima. Mogao je da bude havarisan, mogao je neko da prevozi prasice, mogao je da orgija unutra, moze da ima neki problem koji mu vec posle 4 odlaska u servis nisu resili...

Nekome to nerazmisljanje o tome vredi tih para kada kupis nov auto i to je to. Nisu svi auto entuzijasti pa im se smara sa proveravanjem kod majstora niti uopste zele da krecu da razmisljaju u tom smeru. To sto ovde nama nije problem ne znaci da predstavljamo vecinu vozaca automobila. Pogotovo sto kad kupujes nov sam ces da biras kojim ces koncem da ti bude prostepana koza i da li ces da imas masazere ili navigaciju sa ekranom od 9 ili 11 inca.

Neko ne zeli da vidi prednosti kupovine novog automobila i smatra da su to ovce, neko vidi ali mu jednostavno te prednosti ne opravdavaju razliku u ceni, a neko jednostavno nema para za nov auto kakav zeli pa se zadovoljava polovnim vece klase uz odredjeni rizik. I svaki rezon je u sustini ispravan.
Znaci, kao da sam ti diktirao... :bravo:

Dodao bih samo ovo...Mozda sam nenormalan, ali naivno mislim da negde neko isto razmislja kao ja kad pazari kola. Ovih 10ak auta koje sam kupio u zivotu, birao sam iskljucivo na osnovu aktuelnih potreba -od Spaceka u mladosti, do Rekorda karavan prilikom zidanja vikendice. Jedina osobina koja se prilagodjavala finansijama je bila starost tih kola.