Šteta što hibrid nisu uparili sa AWD pogonom, već samo sa 2WD. Bio bi hibridni AWD na terenu dosta upotrebljiviji od TCE 130 4X4 (pa i od ranijeg 1,5 DCI 4X4).
Ali mi je cenovno interesantno da je hibrid 2WD skuplji samo 3.200 evra od TCE 130 2WD.
Taj auto je dokaz da danas sa tabletom od 10 evra u enterijeru i malo dodatne plastike spolja možeš svašta da uvališ kupcima za +10K evra od prethodne verzije Kad se tek pojavio, cena i to što nudi je bilo u skladu. Ovo sad nema veze s mozgom.
Pride, ne mislim da je loš auto, samo da je poskupeo duplo a suštinski ostao isti.
Zaboravili ste sigurnosne sisteme, recimo automatsko kočenje, to sada mora da ima i svaka Dacia, pa i klot model. Zatim LED svetla... nakupi se sve pomalo...
Poslednja izmena od Saša u 04 Jan 2024, 15:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Saša napisao: 04 Jan 2024, 15:58
Zaboravili ste sigurnosne sisteme, recimo automatsko kočenje, to sada mora da ima i svaka Dacia, pa i klot model. Zatim LED svetla... nakupi se sve pomalo...
Koje to nove sisteme bezbednosti Dacia sa novim Dusterom uvodi kao standardni deo opreme, a da to još nije viđeno na Dačijama ?
Bolje da sačekamo detaljnije specifikacije ali pretpostavljam da će pored automatskog kočenja imati verovatno i upozorenje u mrtvom uglu, upozorenje izlaska iz trake, čitanje saobraćajnih znakova i ostalo što u suštini radi softver u autu sa minimalno potrebnim hardverom a fabrika naravno sve to fino naplati. Sve je to u iole skupljim automobilima već par godina standard a verujem da će to i Dacie sada dobiti.
Koliko znam, Dačija je i do sada na svim modelima kao deo standardne opreme imala AEBS (ali, onaj koji ne prepoznaje pešake i bicikliste), a nudila je opciono i upozorenje na vozila u mrtvom uglu.
Line Assistant nije imala ni opciono, niti nešto od naprednijih sistema (koje je Reno svakako barem opciono nudio). Ako po tome Dačija nije napredovala sa novim modelom, tada je akvitna bezbednost novog Dustera ostala gde je i bila.
Lepo je to što će novi Duster u višim paketima biti nudjen sa digitalnim instrumentima, ali, neki napredak svakako treba da postoji.
A praktično novi Duster kao AWD uz TCE se sada nudi po većoj (najnižoj) ceni od one po kojoj je prethodni Duster na kraju svoje karijere nudjen kao AWD (uz DCI).
Pri čemu je ovaj TCE 130 3-cilindraš i blagi hibrid, a uparen je sa 6MT (i kao FWD i kao AWD).