Opel astra K
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32170
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Opel astra K
Nije baš lako odrediti vremensku granicu, ali recimo vozilo proizvedeno zadnje 3 do 4 godine. Dakle 1.0TCe/1.0TSI bez puno razmišljanja. Lakše nego 1.4 atmo. Čak sam u Novembru prošle godine gledao jednu Ibizu 1.2TSI DSG i planirao da idem u Suboticu, da pogledam i moguće pazarim auto. Ali sam odustao jer je prosto mali za moje potrebe. Da, znam da je on 4 cilindra, ali kad već pričamo o malolitražnim turbo benzincima.
Kad već spomenu Ceed, da sam u procesu kupovine novog automobila, vrlo moguće da bih se odlučio baš za Ceed 1.0 T-GDI sa tri cilindra i samo 100KS, u nekom boljem paketu opreme. Da je u pitanju, do skorašnja, akcijska cena ispod 20.000 evra. Uopšte ne bih pravio pitanje motorizacije, iako svi znamo a je mnogo bolja opcija ići na snažnije verzije.
E sad, moram da napomenem da moje korišćenje privatnog vozila od jedva 10.000km godišnje i nekog drugog koji je non stop na drumu i prelazi 2,3 puta više, zasigurno se razlikuje. Nije sad tu razlika neka ogromna zbog tog jednog cilindra, ali isto kao što je ugodinije i lakše putovati sa 2.0 u odnosu na 1.5, tako je isto i razlika 1.0 3 cilindra i 1.5 4 cilindra, oba turbo.
Uglavnom, nije to nikakav bauk više. Evo ga Martin napravio 100.000km sa 1.0TCe, za nepune 3 godine, i to na plin. viewtopic.php?f=2&t=6926&start=150#p1113435
Ja nešto nisam čuo da se žalio i da je za otpad.
Kad već spomenu Ceed, da sam u procesu kupovine novog automobila, vrlo moguće da bih se odlučio baš za Ceed 1.0 T-GDI sa tri cilindra i samo 100KS, u nekom boljem paketu opreme. Da je u pitanju, do skorašnja, akcijska cena ispod 20.000 evra. Uopšte ne bih pravio pitanje motorizacije, iako svi znamo a je mnogo bolja opcija ići na snažnije verzije.
E sad, moram da napomenem da moje korišćenje privatnog vozila od jedva 10.000km godišnje i nekog drugog koji je non stop na drumu i prelazi 2,3 puta više, zasigurno se razlikuje. Nije sad tu razlika neka ogromna zbog tog jednog cilindra, ali isto kao što je ugodinije i lakše putovati sa 2.0 u odnosu na 1.5, tako je isto i razlika 1.0 3 cilindra i 1.5 4 cilindra, oba turbo.
Uglavnom, nije to nikakav bauk više. Evo ga Martin napravio 100.000km sa 1.0TCe, za nepune 3 godine, i to na plin. viewtopic.php?f=2&t=6926&start=150#p1113435
Ja nešto nisam čuo da se žalio i da je za otpad.
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32170
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Opel astra K
Svakako da ne izostavim,
P10A2
i-VTEC Earth Dreams DOHC 12-valves
Turbocharged
Displacement: 988 cc
Bore × stroke (mm): 73.0 × 78.7
Power: 95 kW (130 PS; 128 hp) @ 5,500 rpm[6]
Torque: 200 N·m @ 2,250 rpm
Used in the:
Honda Civic hatchback (FK6; UK)

Ovo je takođe bilo u razmatranju za kupovinu, 10. generacija Honde Civic. Vozio sam ga i bio baš iznenađen kako nosi, ne baš mali Civic.

Taj motor ima neku drugu vrstu potencijalnog problema, nevezano za broj cilindara, tako da je malo specifičan za održavanje. Ali eto i njega bih uzeo bez puno razmišljanja da se namesti stuacija.
P10A2
i-VTEC Earth Dreams DOHC 12-valves
Turbocharged
Displacement: 988 cc
Bore × stroke (mm): 73.0 × 78.7
Power: 95 kW (130 PS; 128 hp) @ 5,500 rpm[6]
Torque: 200 N·m @ 2,250 rpm
Used in the:
Honda Civic hatchback (FK6; UK)
Ovo je takođe bilo u razmatranju za kupovinu, 10. generacija Honde Civic. Vozio sam ga i bio baš iznenađen kako nosi, ne baš mali Civic.

Taj motor ima neku drugu vrstu potencijalnog problema, nevezano za broj cilindara, tako da je malo specifičan za održavanje. Ali eto i njega bih uzeo bez puno razmišljanja da se namesti stuacija.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 15325
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Opel astra K
Tu je znači problem. Uzeo bi bez razmišljanja... 
TapaT

TapaT
Re: Opel astra K
Druga vrsta pot prob je preko 1000e za servis seta zupčastog koji je u ulju.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32170
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Opel astra K
Mislim da sad možemo da se vratimo na temu.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Opel astra K
Da li je neko imao iskustva sa motorm 1.4 145ks CVT menjacem u Astri K? Kako se pokazao itd? 
- propeler
- Postovi: 84
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 12:28
- Garaža: Honda CRV 1.6 i-DTEC mk4
- Lokacija: Subotica
Re: Opel astra K
Da se javim kao pokretač ove teme sa epilogom.. Na kraju je od izbora između astre K, civic-a mk9 i mazde 3 mk3 pazarena Honda CRV mk4 facelift. Mislim da nisam pogrešio ali vreme će pokazati 

Civic EG3 - ex, Prelude BB9 - ex, Civic VTI - ex, Celica TS - ex, Civic Type R - ex, Civic Type S - ex, CRV mk4 - now
Re: Opel astra K
Umesto civica uzeo si crv?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- propeler
- Postovi: 84
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 12:28
- Garaža: Honda CRV 1.6 i-DTEC mk4
- Lokacija: Subotica
Re: Opel astra K
Yup 

Civic EG3 - ex, Prelude BB9 - ex, Civic VTI - ex, Celica TS - ex, Civic Type R - ex, Civic Type S - ex, CRV mk4 - now
- shandu90
- Postovi: 13343
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Opel astra K
Srecno 
Ako te ne mrzi, otvori novu temu i predstavi makinu.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ako te ne mrzi, otvori novu temu i predstavi makinu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- propeler
- Postovi: 84
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 12:28
- Garaža: Honda CRV 1.6 i-DTEC mk4
- Lokacija: Subotica
Re: Opel astra K
Naravno, samo da rešim neke iole pristojne slike 

Civic EG3 - ex, Prelude BB9 - ex, Civic VTI - ex, Celica TS - ex, Civic Type R - ex, Civic Type S - ex, CRV mk4 - now