BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Nesto mi je u glavi da je te amortizere imao i M5 E34, drugar mi je davno pricao...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: BMW - generalna tema
To su uveli lobisti osiguravajucih kuca da bi smanjili isplate steta u americi. Citroen odbio da naruzi svoje modele pa leteo kao majka mara:)
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Sa Stilom si udario u neku prepreku, stubic ili zardinjeru recimo, sa 19km/h i nema vidljivih tragova na samom braniku. Impresivan taj model Fiata.nidza napisao:Sad nema potrebe jer je ceo branik elastičan. Valjda do 19 km/h treba da se vrati u prvobitan položaj. Na Stilu sam testirao, u pravu su, slomio se samo okvir tablice. Na Alfi nisam i nadam se da neću...
Tapatalk Pro
Punto sam video uzivo da se raspada prednji kraj pri tim uslovima,
Re: BMW - generalna tema
Sa skoro 20kmh kad udaris nece biti nista samo ako udaris u vazduh, papiric ili stabljiku trske. U beton ili drvo da udaris sa 20 djavola ce da bude ogrebotina. 20 je maksimalna brzina kojom covek amater trci, zaleti se i zvizni u zid pa da vidis koja je sila... A auto je tezi od tebe 15 puta...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Cak i sa tih 4 km/h mora da te usere da udaris kako treba,ne bi li ostalo neosteceno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Pa sigurno ti branici nisu napravljeni da amortizuju kad udaris u celicni stub, vec u drugi branik koji je takodje plastican + udari se velikom povrsinom
Re: BMW - generalna tema
Pa pominjale se neke zardinjere,stubovi 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Ne verujem u tu pretpostavku.AcaKayak napisao:Sa skoro 20kmh kad udaris nece biti nista samo ako udaris u vazduh, papiric ili stabljiku trske. U beton ili drvo da udaris sa 20 djavola ce da bude ogrebotina. 20 je maksimalna brzina kojom covek amater trci, zaleti se i zvizni u zid pa da vidis koja je sila... A auto je tezi od tebe 15 puta...
BMW na slici i slicne konstrukcije su pravljene da ne bude nista. Zato su branici pokretni pri udaru i postoji apsorpcija sila da ne bi bilo to sto navodis sa udarom coveka u zid bez apsorpcije.
A video sam N puta uzivo da radi kako treba, bez posledica po auto.
Napisao sam,40.000kg efekta udara mogu da apsorbuju branici.
Nadam se da cu imati prilike da vidim ponasanje Stila, svaka cast Fiatu sto je dostigao taj nivo sa modelom svezije produkcije gde je estetika prioritet u konstrukciji.
Re: BMW - generalna tema
Evo ja testirao mog pre nedelju dana sa brzinom 10km/h i nije prosao test. Posto je prepreka (cvrst deo) bila niska jednostavno je pokidao donji deo branika (i brdo zastitne donje plastike vezane za branik) i usao kao u sir. Branik ima velika usta - donji spojler, i to se pokidalo, gornji deo je relativno neostecen (on je uspesno amortizovao sudar), ali donji.... I moje misljenje je da sam udario prepreku srednjim delom odgovarajuce visine ne bi se ni ostetio brasnik osim laka..
Re: BMW - generalna tema
Gresis,jer sam ja udario pri svega par km/h(tek sam bio krenuo u rikverc da se isparkiram,i udario u stub koji je bio pola metra iza mene).
Na oko,izgledalo je kao da je samo 1 mali delic farbe naprsao,ali je iznutra bilo par stvari za menjanje,a cela plastika branika je na tom mestu u stvari pukla
Ja sam isao mozda 3 km/h,ko zna sta bi bilo pri 10,ili 20,za koje ljubitelj kaze da treba da izdrzi.
Udario sam u semafor sa 30 km/h pri kocenju,otisao branik,hauba,oba hladnjaka,prednja greda,sve do motora.
I to je bio mali semafor,izvalio se iz 4 srafa i pao,mogu misliti da je neka cvrsca prepreka,koja je zabetonirana u pod.
Na oko,izgledalo je kao da je samo 1 mali delic farbe naprsao,ali je iznutra bilo par stvari za menjanje,a cela plastika branika je na tom mestu u stvari pukla

Ja sam isao mozda 3 km/h,ko zna sta bi bilo pri 10,ili 20,za koje ljubitelj kaze da treba da izdrzi.
Udario sam u semafor sa 30 km/h pri kocenju,otisao branik,hauba,oba hladnjaka,prednja greda,sve do motora.
I to je bio mali semafor,izvalio se iz 4 srafa i pao,mogu misliti da je neka cvrsca prepreka,koja je zabetonirana u pod.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
ljubitelj napisao: BMW na slici i slicne konstrukcije su pravljene da ne bude nista. Zato su branici pokretni pri udaru i postoji apsorpcija sila
Ovaj stari BMW ili nesto slicno napravljeno sa pokretnim branicima si vozio 3km/h i ostetilo se ?Xepoj87 napisao: Ja sam isao mozda 3 km/h,ko zna sta bi bilo pri 10,ili 20,za koje ljubitelj kaze da treba da izdrzi.
Sumnjam u tako nesto na osnovu direktnog iskustva iz 3 slucaja od kojih 2 sa dvocifrenim brzinama.
Poslednja izmena od ljubitelj u 10 Mar 2014, 19:56, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW - generalna tema
i povrsina udara utice na stepen deformacija. Dva auta pri 10 verujem da bi stepen ostecenja bio daleko manji. Posebno jer oba imaju defo zonu. A veca povrsina da ne govorimo...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk