Stranica 21 od 76

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 03:52
od Xepoj87
Sacekaj godinu i po dana i tvoj ce biti 30% manje :) A ako hoces,u nekoj drugoj temi cu kada predstavis tvoj auto da ti kazem razliku u stavkama opreme :) Ili na pp uvek moze,nema potrebe da ispada da mislim nesto lose o tvom izboru kola ili tvom novom automobilu,jer zaista nije tako :pivo:
Nije covek ni svestan koliko sitnica ima,dok ne pogleda detaljnije :)
Ali poenta price nije bila kupovina tvog automobila,to je samo naveden primer,a poenta je bila da je ovaj auto oko 35.000e jeftiniji(Pogledao sam sada da je pocetna cena 350 CDI 48.000e,sto znaci da je onaj kostao oko 65.000e), posle samo godinu i po dana i 40.000km,a licno znam da je to i dalje kao nov auto,a dobijes i garanciju od 2 godine,kao kada kupis nov. Da vozis 5 godina taj automobil,sa sve registracijom,kaskim i odrzavanjem,ne moze da te izadje ni samo kao cena novog. A da ne pricamo da je kasko za taj auto oko 4.000e godisnje,dok je za ovaj polovljak oko 2.500e...

Pa i tvoj drugar sa Touaregom je bio samo jedan primer,zar ne?
Ja ne mogu da ti pricam o polovnjacima i novim kolima u Spaniji,nego iz moje okoline,a sve ovo sto sam ti dole rekao je 100% istina i oko mene su ljudi vise problema imali sa novim,nego polovnim kolima :)
Druga stvar je sto neko hoce da vozi C klasu za 8.000e,pa onda kuka kako se zajebao sto je kupio polovnjaka,a da nema veze to sto C klasi kada padne cena ispod 10.000e,vecinom je za otpad...

Pogledaj Tex-ov Bmw koji je prodao sa 20.000km i godinu dana starosti za 24.000e,a takav isti kosta preko 35.000e,osim sto ga je on kupio na akciji za oko 30 ako se ne varam,ali to ne diktira cenu prodaje polovnjaka...

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 12:10
od Laki021
@Heroj,

Mislim da si odmah na pocetku napravio gresku u koracima :)

Najpre oko direktnog poredjenja modela, taj motor u tom 350CDI (170KW) iz oglasa je zapravo danasnji 300CDI, dok je novi 350CDI 195KW. U princiupu odmah u startu bi ga trebao cenovno porediti sa novim 300CDI, medjutim on postoji samo u 4MATIC verziji pa mu je cena visa od toga i ne mozemo ih opet porediti. Dakle taj iz oglasa je zapravo na sredini izmedju novog 250CDI i 350CDI. Takodje, novi 350CDI osim sto je osetno jaci i brzi, je takodje i oko 15% stedljiviji po fabrickim podacima (lazu za jednog, lazu i za drugogo, ali procentualna razlika je verovatno manje vise tacna.
Zatim, cak i da uzmemo novi 350CDI, preterao si sa cenom novog poprilicno. Gledao sam sad, 350CDI vec ima pozamasnu opremu, pa nije lako ni nabiti mu cenu sa pocetnih 48 000 na 65000, ali nije ni to toliko poenta, koliko cinjenica da ne treba previse gledati te cene iz kataloga. Ako sam konfigurises auto, onda ne mozes dobiti neki veliki popust, ali ako uzimas auto sa lagera, eeee onda te cene nemaju puno veze jedna sa drugom i auto glat izlazi i do 10 000e manje od cene po konfiguratoru. Konkretno, Floydov BMW je po konfiguratoru 65 000CHF a on ga je sa lagera uzeo za 54 000CHF. I sad da je poredio cene po katalozima, isplatio bi mu se polovnjak, kad je dobio ponudu dilera vise nije. Pa nov BMW 320D koji se pojavio pre par meseci u apsolutnom full-u izadje mislim oko 45 000e, ne moz ga nabiti na vise, sa besplatnim odrzavanjem... Zato cenim da ni Merc 350CDI koji je ipak stariji model (mada opet, nije u redu ni da uzimamo 350CDI jer onaj polovan vise ne zasluzuje naziv 350CDI) nije preko 50 000e ako se uzme sa lagera i malo pregovara cena.

Takodje, ti znas bolje da li su taj sa oglasa i novi isti, tj da li je novi restilizovan iznutra? Ovde kod mercedesa nije tolika razlika jer je jos uvek aktuelni model, ali trenutno kod BMW-a je razlika ko dupe i glava jer je F30 daleko ispred E90. Ono sto meni nikada nece biti jasno je kako to da cinjenica da li je auto stari ili novi model ne utice na cenu, u principu po cenama polovnjaka deluje da samo kilometraza i godiste uticu, pa nije retko da prethodni model sa istom kilometrazom kosta kao i novi sa takvom kilometrazom, mene samo zanima koje budale to kupuju.

Zatim, opet ne znam kako je kod Mercedesa ali kod BMW ide 100 000km besplatnih servisa, sto sa polovnjacima ne ide, ovo ima neku vrednost od 2-3000e (u srbiji mozda nesto manje). Takodje, obicno garancija koju dobijas na nov auto nije isto sto i ona na polovan, zapravo jako se razlikuju. Moguce da posto ovog merca prodaje zvanicni diler da je garancija puna, ali je takodje i kraca (2god naspram mislim 4 za nov auto). Sve u svemu, da zanemarimo verovatnocu da li ce se nesto ili ne pokvariti, znam da je doplata za godinu dana garancije (ili 20 000km) za BMW 3 oko 800, ali ako je auto presao preko 100 000km tada ti placas 20%, preko 140 000 40%... Sve u svemu, rekao bih da je vrednost fabricke garancije na nov auto u odnosu na dve godine na polovan veca za bar 3 000e (dakle ovim smo eliminisali ubacivanje verovatno oce se ili nece nesto pokvariti, u principu ovako se radi kad se prave istrazivanja jer ne mozemo da vracamo u bob, tipa ako se nesto pokvari onda ti se nije isplatilo, ako se ne pokvari onda ti se isplatilo....). To sto se sa novim BMW dobije i pomoc na putu po celoj evropi i jos neke sitnice da zanemarimo.

I na kraju, ako pogledamo period od 4 godine, i 100 000km, na kraju tog perioda, nov auto koji je placen recimo 50 000e ce vredeti 25 000e (tada ima 4 god i 100 000km), dok ce polovan koji je placen 32 000 ce vredeti oko 15 000e (imace 6god i 140 000km, plus nisu bas ni isti).

Sve u svemu, na jednom na gubitku vrednosti se izgubi 25 000 na drugom 17 000. E sad, posto je novi model i ekonomicniji, samo na gorivu ce ustedeti oko 1500-2000e, zatim recimo 2500 na servisima i pomenutih 3000e na boljoj i duzoj garanciji. Takodje cesto mozes doboti bolje uslove za lizing na nova nego na polovna kola, ali zanemarimo to. Sve u svemu, kad saberemo ove dobitke to dodje na oko 7000e sto anulira razliku u gubitku na ceni.

Na kraju se sve svede na maksimalno par hiljada evra ustede, ali bukvalno tipa 1-3 000e, stim sto vozis polovan auto, stariji auto, slabiji motor... Po meni se ne isplati.


P.S.
Sad kad sam sve nakucao sam se tek setio da pogledam cene novih C 350CDI van mercedesovog sajta. Omanuo si ne samo ti, nego i ja, pocetna cena je po ocekivanju daleko od one sa Mercedesovog sajta od 48 000e, zapravo krece od 34 000e !!! U principu ni u ludilu ne moze nov da kosta 50 000e!

http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... els=DIESEL

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:02
od Floyd
E bas ovo sto je Laki napisao je bila moja racunica na osnovu koje sam odlucio da kupim novi auto.
Garancija i "besplatni" serivisi su u CH jako bitna stavka pri kupovini jer racunaj da ti svaka neplanirana popravka izbija minimum 500chf iz dzepa (ako te slepaju a onda to bude jos i vise). Garacija koju dobijes na polovnjaka je okrnjena i ne pokriva sve (isto vazi i za Merc). Ja sam sa Alfom imao par kvarova (pisano u temi) od kojih je zamajac i set kvacila bio najveci a popravka je kostala 2600chf :glavomuzid: i to cak garancija prvo nije htela da mi prizna ali je bilo natezanje pa su mi priznali 40% (u mojoj temi sam greskom napisao 50) ali sam opet trebao da izvadim 1500, pa su tu redovni servisi, pa gume koje sam trebao da zamenim skoro odmah (kod novog si miran bar 2 godine)...Ja na Alfi recimo nisam puno ustedeo tj. izgubio sam za nijansu manje nego prvi vlasnik koji je kupio novu.

Kad sve saberes i oduzmes veruj mi da te eksploatacija polovnjaka ne kosta 30% manje nego max 10% na godisnjem nivou.
Da li vredi? Meni iskreno vredi jer znam da sam ja prvi koji vozi taj auto, nemoram da razmisljam da li je prethodni vlasnik imao obicaj da cacka nos a ono sto iscacka brise o sedista, cesa jaja pre svakog hvatanja za volan, "potpisuje" auto pri svakom kretnju (znaci smanjuje radni vek menjaca) itd.
I jos jednom, nemoj porediti najvece moguce cene za nove i najmanje za polovnjake jer za svaki polovnjak koji je jeftiniji postoji i debeo razlog za to (bio je jedan C250cdi za koji sam se zagrejao ali kad mi je prodavac iz DE rekao da je bio udaren napred i bocno ali kao saniran u mercu, odustao sam).

Sto se primera tvojih prijatelja tice, nisam rekao da ti ne verujem nego kazem da tih par slucajeva nisu relevantni za donesenje bilo kog suda.
I ti polovnjaci su nekad bili novi...hoces da kazes da je Svaba koji je bio prethodni vlasnik muku mucio sa njima, izgubio zivce i lovu na popravkama a posle dao pametnim Srbima upola cene da se voze ko ljudi :)

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:15
od Texonja
Mislim da prica ide u pogresnom pravcu (ko je ispao pametan, ko je zalud bacio pare, ko je prevario matematiku, a ko ekonomiju). :pardon:
Kupovina polovnog auta ima svoje prednosti i one su iskljucivo ekonomske i nista drugo. Kupovina novog auta je svakako jedini 100% pouzdan nacin, ali je zato i znatno skuplji nacin, pa ko sta voli i ko je koliko spreman da rizikuje... Svakako trziste izbalansira cene i svako nadje da kupi ono sto misli da mu odgovara. Nekad se ispostavi kao bolja kupovina novog, nekad polovnog, jbg.

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:23
od Xepoj87
Nisam preterao sa cenom,mogao sam samo da je spustim vise nego realno,jer 350 CDI lagano nabijes na preko 75.000e,ja konfigurisao na nemackom sajtu...
Samo navigacija,koza,memorija sedista i xenoni su 9.000-10.000e... Dodas na to panoramu,parking senzore,podesivo ogibljenje(Agility control) i ova sedista na naduvavanje i eto ti ocas posla jos 6-7.000e... Ako ima kuku za vucu,samo ona kosta jos jedno 1.500-2.000e... A ima tu jos sitnica koje se ne vide preko slika u opremi koje kostaju sve po 500-1.000e...
Drugara koji je kupio ML na akciji za 65.000e je C320 CDI izlazila 60.000e,imala je finu opremu,ali ni blizu fulla...
Verovatnoca da ce ovako opremljen auto biti na lageru je ispod 5%...

Ne mozes da gledas tako na tu kupovinu,jer je taj auto placen po ceni 350CDI i na njemu je izgubio skoro 35.000e,ne na 300CDI koji ni ne postoji...

Ne,besplatno odrzavanje se ne prekida promenom vlasnika,a garancija na nov Mercedes je 2 godine ili 100.000km,besplatno odrzavanje 100.000km ili 5 godina...

Pazi,320D u fullu izlazi oko 60.000e,a moguce i preko... Imas primer sa Vrelih Guma A4-ke od ako se ne varam 65.000e sa 170ks 2.0 TDI motorom...
A Audi nije skuplji od Bmw-a i Mercedesa.
Otprilike dupliras cenu klotare i to ti je neki reper za cenu automobila sa manje,vise svom opremom,sto se tice slabijih motora,ovi jaci dolaze sa nekom opremom,a i skuplji su, pa recimo 50-60% cene dodajes...

Opet ti mesas pogresnu stranu price i branis Floyd-ov izbor kola bez razloga, a to je navedeno samo kao primer razlike u ceni novog i polovnog...
Ja govorim o isplativosti polovnjaka,najvise DayWalkeru sto moze da uzme A3 2.0 TDI ,umesto Corse 1.3 CDTI...

Veruj mi,ima i E kupe ovako opremljen za slicne pare... Tu je tek isplativost polovnjaka prikazana...

Nov automobil je sve,sve,samo ne isplativ i koliko god ti pokusavao to da prikazes drugacije,to je tako. Za tu razliku mozes jos jednu ovakvu C klasu da kupis,a za cenu nove te C klase mozes da kupis novi CLS sa full opremom,star manje od godinu dana...
Ne kazem da je kupovina novog losa stvar,ali isplativa nije.

Sto ti ne uze nov Bmw ako je nov tako povoljan? Za pare za koje si pazario Bmw-a,ne mozes ni Golfa da kupis ili gresim?
Nemoj ovo uzeti kao pokusaj da te isprovociram,jer mi nije to poenta. Ista je stvar sa mojom kupovinom. A i sa onom koju planiram sledece leto...

@Floyd
Pazi,ja sam pricao o situaciji u Srbiji,posto je tema ipak potekla od moje preporuke polovnjaka DayWalkeru,a on gleda kod nas da kupi nov automobil,sto se sa moje tacke gledista nikako ne isplati, pogotovo poucen iskustvom kvarova na novim automobilima kod nas,Opelom najvise...
A ti polovnjaci su u prvih 100.000km pokazali sta im nije bilo u redu i sve sto ne valja je zamenjeno ;)
Ja sam moje primere samo dodao posto si ti dao svoje,pa ja odgovorio sa malo vise primera...

Kakva je to garancija polovnjaka,ako ti recimo ne placaju menjac ako ti crkne? Pa to onda nije garancija?

Pazi,kako god da okrenes,35.000e ne mozes da platis popravke ni u ludilu.
Opet,osiguranje za polovnjaka je minimum 1.500e jeftinije u startu na godisnjem nivou.
Samo ta razlika moze da ti pokrije bilo kakve popravke,posto po tvojoj prici ispade da garancija uopste ne pokriva nikakve kvarove...


EDIT: Upravo ovo sto je Tex rekao... Sve ima svoje prednosti...
Sve je do coveka i njegovih kriterijuma...
Neko ce da kupi polovan A8 za 5.000e i bice mu draze nego da je kupio nov auto za 15.000e,neko ce da gleda na to potpuno drugacije i jedni ce druge da smatraju budalam,a realno su obojica u pravu,sve zavisi kako na to gledas :)

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:27
od Laki021
Ma ne ide u pogresnom smeru vec mora da se razdvoji topic :)
A mi upravo pokusasmo podacima pokazati da to da je danas ekonomski isplativije kupiti mlad polovnjak uopste nije nuzno tacno.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:37
od Floyd
@Heroj

Ajde opet da se vratim na onaj C350CDI...
U pitanju je auto iz fabrike koji je koriscen kao sluzbeni (ehem. Werkswagen Daimler AG) i nema sile da je on njih kostao vise od 50000e ;)
Pa niko nije lud da baca 35000e za dve godine, posebno ne Nemac...

Ja nisam rekao da kupovina novog auta kosta isto ili manje ali kazem da razlika nemoze da bude tolika koliko se vrti u postovima.
Sto se tice kupovine novog vs. polovnog, to je isto ko kad bi nekom rekao zasto si bacio pare za novu Lacoste majcu (ili pak onu iz outleta) kad si mogo kod cige na pijacu 3 da uzmes za te pare i da ti ostane za pice ;)

Sto se osiguranja tice, ne znam kako je u Srbiji ali ovde me za BMW izlazi 50 (pedeset) chf vise nego za Alfu staru 5 godina.

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:41
od Laki021
Nebitno koliko je kostao, sada novi takav ne kosta preko 50 000e

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 13:59
od Xepoj87
Kako moze da ne kosta vise od 50.000e,leba ti?
V6 motor,onakva oprema? Pocetna je 48.000e...
Pre 2 godine je mogao biti samo skuplji,jer vec 3,4 godine cene samo opadaju...

Floyd,to je samo jedan od 1.000 primera... Naveo sam ga zato sto sam se setio tvog linka u inboxu,a mrzelo me da idem na mobile.de...

Evo,jos mnogo veca razlika...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... =SportsCar

Za 3 godine i 30.000km cena je manja za oko 45.000e... Pocetna cena 350 je oko 55.000e ako se ne varam... Ovaj lagano ima preko 20.000e opreme,jer ima vise opreme od one C klase,ali da uzmemo da ima 20.000e opreme...

Pa uzmi samo moj automobil,sa 32.000km,godinu i po dana star kostao 26.000e u garanciji jos uvek,cena novog preko 50.000e,jer je klot C 200 CDI bio 34.000e...
Tada je taj model bio aktuelan tek godinu i po dana i najnoviji moguci.

Land Cruiser 30.000e,covek ga 2 godine i 65.000km pre toga platio 65.000e.

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 14:05
od Laki021
Heroj,

Otvori molim te link koji sam stavio:

http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... els=DIESEL

Koliko kosta C350CDI, koja je pocetna cena a koliko full full.
Pocetna je 34 000, a full 50 000, mani to sto pise na sajtu mercedesa.



EDIT:

Zahebao sam se malo, gledao sam cenu bez poreza, negde na sredini je, pocetna je 40 000e

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 14:15
od NexT
Vi bre niste normalni :kezo:

A kontam da u celoj prici ni Floyd ne bi kupio nov auto, pogotovo f30 da je trebao da plati punu maloprodajnu cenu.

Cinjenica je da sto je auto jaci i vise opremljen - vise ce izgubiti na vrednosti, i po meni je bolje kupiti polovnjaka starog godinu dana sa jacim motorom/opremom nego novi klot kojim neces biti zadovoljan 100%.

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 14:21
od Xepoj87
Ja ne znam da li ti znas da ne postoji nesto sto se zove German edition C klasa?
Ti zaista mislis da je ono pravi prodavac?
Koliko ja vidim,prvi pravi je ovaj za 59.000e :)

Ili ako verujes u ove iznad(osim onog ociglednog laznog prvog),ajde mi prevedi sledece:

IRRTUM VORBEHALTEN!
Nr. für Anfragen: 464
unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers: EURO=48.790, 00 inkl. 19% Mwst.
NETTO EXPORT EU = 36.200, 00 EURO
Alle Preise inkl. Überführung frei Düren!


LIEFERZEIT / DELIVERY TIME : ab 2 Monaten nach Bestellung / QUICKLY AND JUST IN TIME !

Mozda ne znam nemacki,ali mi ovo smrdi na to da on kaze da ga prodaju za 49.000e ?
Znaci da sam ja smanjio pocetnu cenu za 1.000e? :) Znaci jos je skuplji nov nego sto sam mislio :)
Mogao si barem da proveris :)

Pa brate mili,razmisli glavom svojom,ko bi kupovao Passata i slicne da Mercedes sa V6 dizel motorom sa 265ks , 620Nm i ubrzanjem do 100 od 6s, kosta 34.000e?
To bi znacilo da je 180 CGI jedno 15.000e :D

NeXt i na proslom forumu i na ovom mnogi pricase kako je nov automobil jedina racionalna i sigurna kupovina,pa zavrsise sa polovnjacima...
Slika govori 1.000 reci :)


Floyd da nije dobio popust od 9.000e,sada bi vozikao novog polovnjaka :)
Nece svako dobiti popust...

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 14:25
od Floyd
Heroj, pusti konfiguratore...pa kupce koji vole da drve patku i da izmisljaju opremu, posteno oderu...to je javna tajna.
Takvi kasnije izgube i sto su zbog licnog hira platili vise i na nekim usranim gedzetima koje ce koristiti jednom ili nijednom (npr. elektro pomeranje sedista sa mem. funkcijom).

Pa ja sam otisao u BMW i prvo iz zajebancije odradio konfiguraciju...
Dodjes, dobijes kafu, sok, vodu, sta volis a onda lepo krenes da sklapas uz detaljan opis svake sitnice (sedeo sam tamo skoro 3 sata).
Model koji sam sastavio je bio skoro 65000chf bez mogucnosti korekcije ;)
Onda mi je ponudjen nov auto sa lagera (ne izlozen u salonu nego nov isporucen krajem maja) koji je od opreme ima 3 stavke manje nego sto sam ja zeleo.
1. pedalice za menjanje na volanu
2. zatamnjena stakla
3. felne 18

S'druge strane dobio sam nesto vise.
1. metalik crnu boju (ja hteo obicnu)
2. hi-fi ozvucenje (zahebo bi se samo tako da nisam to uzeo)
3. automatsko sklapanje spoljnih retrovizora

Bilo je malo pregovaranja oko cene, obio odlicnu ponudu za Alfu itd.
Sve u svemu 10000chf manje uz kompromis oko stakla (koje cu sam da odradim) i felne (jos nisam siguran da zelim 18).

EDIT: E kupe koji si stavio prodaje neki plac u Zabariji tipa Sabac Auto i sl.
Mecku bih uzimao (da sam uzeo) iskljucivo direktno u Mercedesovoj garazi.
Sto se garancije tice, "Junge Sterne" je minimalno okrnjena a besplatno odrzavanje ne postoji...to su reci prodavca.
Zapravo nije mi ni jasno zasto svim automobilima koje prodaju, a tu ima i par meseci starih, ukidaju fabricku garanciju i daju "Junge Sterne".

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 14:29
od Xepoj87
Ja svo vreme samo pricam koliko kostaju oni dole automobili novi,a koliko sada kao polovni :)
Ti nisu sa lagera,nego sklapani...
Videcemo za koliko ces moci posle godinu dana da prodas tvoj auto... Moja procena je 35.000chf... mozda.
Da pevas od srece ako uspes posle godinu dana da prodas Bmw-a koga si platio 45.000e,za 30.000e...
A sta bi bilo da si platio punu cenu od 65.000chf ili ti 54.000e?
Ne kazem da ces da prodajes,ali je to realna procena i po mom misljenju cak i veoma optimisticna.

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Poslato: 03 Jul 2012, 14:30
od Laki021
@ Heroj,

Pa taj za 59 000 prodaju isti oni koji i vecinu iznad :)

A ne bih rekao da je prevara, jer obe firme koje nude gornja kola imaju svoje sajtove i prvi su na mobile.de vec 12 godina a drugi 9, odavno bi odatle odleteli da je prevara u pitanju.