Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Sve zavisi od kompanije...
Re: Vazduhoplovi
Kakvi kreteni u Lufthansi... šta se njih tiče da li ti imaš ili ne vizu za određenu zemlju.
To je posao graničnih organa te zemlje.

Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Pa i na BG aerodromu su ranije proveravali da li imas vizu jos na checkin-u...
Re: Vazduhoplovi
Iz mašte. :-D
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Vazduhoplovi
snork napisao:Kakvi kreteni u Lufthansi... šta se njih tiče da li ti imaš ili ne vizu za određenu zemlju.To je posao graničnih organa te zemlje.
Nije bas tako. U koliko putnik nema vizu za neku zemlju, organi te zemlje ce ga vrati nazad. Takva kategorija putnika kome nije odobren ulazak u zemlju se zove inadmissible passenger. Bice vracen istim letom, a u tom slucaju, aviokompanija snosi troskove njegovog povratka na aerodrom polaska, Normalno, svaka takva situacija (putnik moze biti vracen i iz drugih razloga) nastoji se da se izbegne.
"INADMISSIBLE PASSENGER" means a passenger who is refused admission to a State by authoritie of that State, or who is refused onward carriage by a State authority at a point of transfer, e.g. due to lack of a visa, expired passport, etc.
Normalno, nekim putnicima bi zabranio ulazak u zemlju sve sa urednim dokumentima, a neke bih pustio posle detaljne kontrole i bez vize

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
A sta se desava sa putnikom koga ne puste i pored uredne vize u drzavu? Jel tu aviokompanija ima obavezu da ga odmah vrati, ili mora da ceka?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Kompanija ga vraca u svakom slucaju. On u tranzitu ne moze da ostane, izuzev ako povratni let nije pun. U tom slucaju mu se oduzimaju dokumenta a on ide u aerodromski hotel ili spava u aerodromskom holu do momenta kada ce ga u pratnji odvesti na sledeci let.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
A jel to vazi i kad nema povratnu kartu?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Generalni direktor "Turkiš erlajns“: Srbija ključna destinacija
Temel Kotil, generalni direktor "Turkiš erlajns“, izjavio je za "Blic“ da je Beograd njihova glavna destinacija na Balkanu.
- Istanbul je popularna destinacija za letove iz Srbije. Porast broja putnika na toj liniji igrao je važnu ulogu u povećanju broja letova. Kompanija "Turkiš erlajns" je svesna činjenice da, pored domaćeg tržišta, imamo i široku razvijenu mrežu drugih destinacija. To je još jedna prednost za nas, imajući u vidu potencijal Srbije u tom smislu. Zato smatramo da je Beograd adresa i za domaće i za druge putnike u okviru naše mreže. Kao aviokompanija koja leti ka najvećem broju zemalja u svetu, sličnu misiju imamo i u Beogradu kao raskrsnici između Istočne i Zapadne Evrope: mi smo most koji povezuje Beograd sa drugim destinacijama i obrnuto.
Očekujete li novo povećanje broja letova iz Beograda?
- "Turkiš erlajns“ jedna je od avio-kompanija s najbržom stopom rasta u Evropi. Sprovodimo strategiju rasta u celom svetu, uključujući Srbiju i Beograd. A Srbija uvek ima posebno mesto u našoj strategiji razvoja.
Da li planirate da kupite neku aviokompaniju iz Jugoistočne Evrope?
- Kao globalna aviokompanija, "Turkiš erlajns" svakako razmišlja o takvim planovima, ali ima obavezu da o tome obavesti svoje akcionare na berzi u Istanbulu nakon donošenja konačne odluke. Nadam se da je to odgovor na vaše pitanje.
Da li će Istanbul za srpske putnike postati tranzitna tačka ka Zapadu?
- Blizina Balkana našoj centrali u Istanbulu svakako je još jedna od prednosti za "Turkiš erlans". Zato smo prošle godine promenili kompletan raspored letova na Balkanu, uz očekivanje da će nam ova prednost doneti i mogućnost da ostvarimo udeo u putovanjima ka zapadu. Zahvaljujući ovim promenama, ne samo da smo unapredili kvalitet letova ka istoku, već smo i kreirali proizvod koji pruža odličnu vezu sa evropskim i američkim destinacijama.
U tom smislu, "Turkiš erlans" je promenio imidž avio prevoznika specijalizovanog za letove ka istoku i sada je poznat kao globalni prevoznik i u ovom regionu. Sada se kvalitetna veza između destinacija kompanije "Turkiš erlans" odnosi na njenu kompletnu mrežu. Zahvaljujući pristupačnim cenama i visokom kvalitetu proizvoda uz odličnu vezu, putnici iz Srbije već koriste naše usluge avioprevoza na zapad i u ostale delove sveta.
Hrana je veoma značajan element vašeg imidža koji vam je doneo brojne nagrade.
- Aviokompanije se suočavaju sa brojnim izazovima u pogledu služenja ,,hrane’’ tokom leta. Isto tako, ako svojim putnicima obećate ,,uslugu kao u restoranu sa pet zvezdica’’, onda vaš poslovni model mora da bude usklađen sa takvim obećanjem. Mi u kompaniji "Turkiš erlans" ne posmatramo ketering samo kao ,,serviranje hrane’’, već kao odraz dobro poznate turske gostoljubivosti, uz želju da zadovoljimo želje putnika na najvišem mogućem nivou.
O mišljenju putnika o obrocima koje obezbeđujemo tokom leta najboje svedoče nagrade koje smo osvojili. Izuzetna nam je čast da su nam putnici dodelili nagraduza,,Najboljiketering u biznisklasi’’ na svetu u 2013. godini (Skytrax), ,,Najbolju hranu i pića’’ u 2013 (APEX nagrade po izboru putnika), ,,Najbolji kejtering tokom leta’’ u 2011 (Skyscanner), ,,Najboljiketeringu ekonomskojklasi’’ 2010 (Skytrax) i ,,Najbolju aviokompaniju u Evropi’’ u2011, 2012.i 2013 (Skytrax).
Pored toga, radimo interna istraživanja stavova i mišljenja putnika i na osnovu toga prilagođavamo svoju ponudu njihovim potrebama. Jednom rečju, mi smatramo da je keteringtokomletaveoma važan faktor kvaliteta usluge aviokompanije, a s obziromnatoda je naš cilj da budemo najbolja aviokompanija nasvetu, prirodno je da pružamo usluge keteringa na ovako visokom nivou.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4302 ... estinacija
Temel Kotil, generalni direktor "Turkiš erlajns“, izjavio je za "Blic“ da je Beograd njihova glavna destinacija na Balkanu.
- Istanbul je popularna destinacija za letove iz Srbije. Porast broja putnika na toj liniji igrao je važnu ulogu u povećanju broja letova. Kompanija "Turkiš erlajns" je svesna činjenice da, pored domaćeg tržišta, imamo i široku razvijenu mrežu drugih destinacija. To je još jedna prednost za nas, imajući u vidu potencijal Srbije u tom smislu. Zato smatramo da je Beograd adresa i za domaće i za druge putnike u okviru naše mreže. Kao aviokompanija koja leti ka najvećem broju zemalja u svetu, sličnu misiju imamo i u Beogradu kao raskrsnici između Istočne i Zapadne Evrope: mi smo most koji povezuje Beograd sa drugim destinacijama i obrnuto.
Očekujete li novo povećanje broja letova iz Beograda?
- "Turkiš erlajns“ jedna je od avio-kompanija s najbržom stopom rasta u Evropi. Sprovodimo strategiju rasta u celom svetu, uključujući Srbiju i Beograd. A Srbija uvek ima posebno mesto u našoj strategiji razvoja.
Da li planirate da kupite neku aviokompaniju iz Jugoistočne Evrope?
- Kao globalna aviokompanija, "Turkiš erlajns" svakako razmišlja o takvim planovima, ali ima obavezu da o tome obavesti svoje akcionare na berzi u Istanbulu nakon donošenja konačne odluke. Nadam se da je to odgovor na vaše pitanje.
Da li će Istanbul za srpske putnike postati tranzitna tačka ka Zapadu?
- Blizina Balkana našoj centrali u Istanbulu svakako je još jedna od prednosti za "Turkiš erlans". Zato smo prošle godine promenili kompletan raspored letova na Balkanu, uz očekivanje da će nam ova prednost doneti i mogućnost da ostvarimo udeo u putovanjima ka zapadu. Zahvaljujući ovim promenama, ne samo da smo unapredili kvalitet letova ka istoku, već smo i kreirali proizvod koji pruža odličnu vezu sa evropskim i američkim destinacijama.
U tom smislu, "Turkiš erlans" je promenio imidž avio prevoznika specijalizovanog za letove ka istoku i sada je poznat kao globalni prevoznik i u ovom regionu. Sada se kvalitetna veza između destinacija kompanije "Turkiš erlans" odnosi na njenu kompletnu mrežu. Zahvaljujući pristupačnim cenama i visokom kvalitetu proizvoda uz odličnu vezu, putnici iz Srbije već koriste naše usluge avioprevoza na zapad i u ostale delove sveta.
Hrana je veoma značajan element vašeg imidža koji vam je doneo brojne nagrade.
- Aviokompanije se suočavaju sa brojnim izazovima u pogledu služenja ,,hrane’’ tokom leta. Isto tako, ako svojim putnicima obećate ,,uslugu kao u restoranu sa pet zvezdica’’, onda vaš poslovni model mora da bude usklađen sa takvim obećanjem. Mi u kompaniji "Turkiš erlans" ne posmatramo ketering samo kao ,,serviranje hrane’’, već kao odraz dobro poznate turske gostoljubivosti, uz želju da zadovoljimo želje putnika na najvišem mogućem nivou.
O mišljenju putnika o obrocima koje obezbeđujemo tokom leta najboje svedoče nagrade koje smo osvojili. Izuzetna nam je čast da su nam putnici dodelili nagraduza,,Najboljiketering u biznisklasi’’ na svetu u 2013. godini (Skytrax), ,,Najbolju hranu i pića’’ u 2013 (APEX nagrade po izboru putnika), ,,Najbolji kejtering tokom leta’’ u 2011 (Skyscanner), ,,Najboljiketeringu ekonomskojklasi’’ 2010 (Skytrax) i ,,Najbolju aviokompaniju u Evropi’’ u2011, 2012.i 2013 (Skytrax).
Pored toga, radimo interna istraživanja stavova i mišljenja putnika i na osnovu toga prilagođavamo svoju ponudu njihovim potrebama. Jednom rečju, mi smatramo da je keteringtokomletaveoma važan faktor kvaliteta usluge aviokompanije, a s obziromnatoda je naš cilj da budemo najbolja aviokompanija nasvetu, prirodno je da pružamo usluge keteringa na ovako visokom nivou.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4302 ... estinacija

Re: Vazduhoplovi
Drag, važi uvek, sa ili bez povratne karte. Kako je to regulisano između države i kompanije, ne znam. Desi se da na letovima ka i iz Sirija i Irak bude i tri, četiri, pet inad putnika, ali oni povratnim letom odmah idu nazad. Kompanija ne želi taj trošak i zato kontroliše ono što može još na na čekiranju
Re: Vazduhoplovi
Kad smo kod putnika bez dokumenata, u CH policija saceka putnike iz nekih zemalja jos na izlazu iz aviona jer kazu, da im ne mogu nista kad stignu do granicnog prelaza i prijave se za azil.
Ko nema dokumenta, ne moze ni da izadje iz aviona...
Ko nema dokumenta, ne moze ni da izadje iz aviona...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Znam da na avione za USA ne pustaju bez vize.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: AW: Vazduhoplovi
Nisu ni mene hteli Turci da puste u avion za CH dok nisam pokazao boravisnu vizu. Prvo nisam hteo jer smatram da to nije na njima da kontrolisu...a svakako za SRB pasos, ne treba viza.
Gesendet von meinem GT-I9505
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Vazduhoplovi
Moj kolega je pre par godina odleteo iz BG-a za Buenos Aires, sleteo u Argentinu na granicnoj kontroli, a gde ti viza??? Nema 
Sledecim avionom ga poslali nazad za BG, sutra u ambasadu, dobio vizu pa opet put pod noge
Mislim da je leteo Lufthanson, sve su troskove dodatnih letova oni snosili.

Sledecim avionom ga poslali nazad za BG, sutra u ambasadu, dobio vizu pa opet put pod noge

Mislim da je leteo Lufthanson, sve su troskove dodatnih letova oni snosili.