Vesti iz auto-industrije

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Ji 4Tze »

Što se brinete, pa staviće poneku klapnu na izduv, baciće neki zvuk unutra i eto doživljaja...
Ako Audi napravi zvuk V12 na TDI, sve može :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Laki021 »

Pa nije bas umetnost vestackog zvuka preko zvucnika strana ni BMW-u :)
Jedino sto oni jos nisu poceli da stavljaju zvucnike i van auta, no kako im M50D zvuci spolja, mozda bi bilo bolje da jesu :)
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Ivan »

Zato im benzinci imaju generatore zvuka da se ne bi culi ocajno, makar 28i, neko je kacio link kako je neki lik iskopcao multimediju i odjednom nema zvuka motora :D

M5 je manje bitan, bilo je m5 i l6 i v10, ali si unazad 30 godina mogao uzeti 5icu i 7icu sa v8 motorom, neka urade daunsajzing, nekad im je v8 bio 3.0, ali da bude v8.
Inace stvarno tuga :(

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48119
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Renault Kwid, za sada samo u Indiji, moguće da će se pojaviti u Evropi pod oznakom Dacie.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

Ovo će da ide ko alva, bez obzira što nema šanse da košta najavljenih €4500.

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Risto »

korektan auto na prvu loptu, i više od toga, mislim da će ovo biti pun pogodak Renoa.. čitao sam da je ovo globalni model, videćemo, mada ne verujem da će u Evropi (ako ga bude) koštati manje od 6-7 hiljada evra...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14287
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Saša »

Mogu da se opkladim da će koštati 9.999 EUR. :D
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48119
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

VW Touran u proizvodnji.

Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48119
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Suzuki je predstavio svoj prvi dvocilindrični dizel motor. Prema navodima prosečna potrošnja u modelu Celerio iznosi 3.7 l.

Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48119
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Ušteda...

PSA scraps DS-era hydraulics in cost-cutting drive, report says
http://europe.autonews.com/article/2015 ... eport-says

The C5 sedan will be the last model to use PSA's hydropneumatic suspension, sources say.

PARIS (Reuters) -- Hydraulic suspension, once key to the appeal of the original Citroen DS, is to be scrapped by PSA/Peugeot-Citroen as the carmaker cuts costs, sources said.

The technology, manufactured at a PSA plant in northern France, will end with the Citroen C5 sedan, according to several sources close to the company.

A spokesman for PSA declined to comment on company product plans, which remain confidential.

Combining a hydraulic pump with nitrogen-filled pneumatic spheres, the Citroen suspension system first brought an almost unmatched level of motoring comfort between 1955 and 1975 and contributed to the space-age mystique of the futuristic-looking DS model of that period.

It was also credited with saving General Charles de Gaulle from assassination in 1962, when the presidential DS was able to escape from an ambush even with two tires shot out.

More recently, however, electronically controlled alternatives such as Volkswagen's DCC adaptive suspension have beaten Citroen's hydraulics - or more accurately hydropneumatics - on handling and price.

The decision to scrap the in-house suspension could be part of wider cost-cutting measures launched under CEO Carlos Tavares that are cutting inventory, headcount and the production of components that can be sourced more cheaply elsewhere.

"Tavares has made it clear that there are now other systems that can do just as well," one of the sources said. "Hydropneumatics cost a lot for not much benefit."

Ironically, however, the phase-out comes just as PSA is developing DS as a stand-alone luxury car brand, playing on the new models' connection with their famous ancestor.

None of the new DS models use Citroen's hydropneumatic suspension, and the newly upgraded flagship DS5 is supplied with "preloaded linear valve" shocks by Germany's ZF Friedrichshafen.

"We still aim to be best for comfort," a PSA company source said, "but in future we'll do it with technologies other than hydropneumatics."

Among PSA's European peers, hydraulic or pneumatic systems are limited to ultraluxury Rolls-Royce models or high-end offerings from Mercedes and VW's Audi.

Sales of hydropneumatic Citroen C5s dwindled to about 10,000 last year, and their suspension accounted for a small share of overall production at PSA's component plant in Caen, Normandy. The factory still supplies pneumatic spheres to Rolls-Royce.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

To je bio sinonim za Citroen. Budale. :thumbdown:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od HKS »

Pa stvarno su budale.
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od aviator »

Kako su srezali troškove, tako mogu i sebi jajca da odrežu.
Odoše u ispod prosečnost.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48119
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Toyota Land Cruiser facelift

Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
tajfun
Reactions:
Postovi: 233
Pridružio se: 16 Jul 2014, 20:59
Garaža: Honda HRV 4X4 92KW
Lokacija: Studenica

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od tajfun »

Odgovori