BMW - generalna tema
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Vozio si stage 3 135i?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: BMW - generalna tema
fabricki ide 5.3s do 100 sto je solidno brzo. sa stejdz 1 cupa asfalt a stejdz 3 je vec ekstremna varijanta.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: BMW - generalna tema
BMW ukida aktuelni M3 u maju?
BMW je navodno prinuđen da okonča proizvodnju modela M3 F80 zbog ekoloških standarda koje propisuje nova procedura testiranja lakih vozila (WLTP - Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedures).
WLTP koji je zamenio prehodni standard New European Driving Cycle (NEDC) u oblasti merenja potrošnje goriva i emisije štetnih gasova, naterao je bavarskog proizvođača da ukine trenutnu generaciju BMW-a M3 ranije nego što je planirano, piše BMW Blog.
Kako se navodi, WLTP je zahtevao da M3 bude opremljen filterom sitnih čestica u izduvnim gasovima, ali je BMW odlučio da ne ugrađuje ovaj deo, pa će proizvodnja najsnažnije verzije aktuelne Serije 3 biti obustavljena u maju.
Za razliku od modela M3, BMW M4 Coupe i M4 Cabrio nastaviće da se izrađuju i nakon 1. juna, koji je krajnji rok da se standardni usklade prema WLTP-u, pa se očekuje da će fabrika izvršiti neophodne modifikacije na ovim vozilima i ugraditi potrebne filtere.
Još nije poznato koliko dugo će gama BMW vozila biti bez modela M3, ali zna se da je nova generacija Serije 3 u pripremi. Spekuliše se da će sledeći M3 ispod haube imati 3.0 twin-turbo motor sa 6 cilindara, snage između 460 i 500 ks.
BMW je navodno prinuđen da okonča proizvodnju modela M3 F80 zbog ekoloških standarda koje propisuje nova procedura testiranja lakih vozila (WLTP - Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedures).
WLTP koji je zamenio prehodni standard New European Driving Cycle (NEDC) u oblasti merenja potrošnje goriva i emisije štetnih gasova, naterao je bavarskog proizvođača da ukine trenutnu generaciju BMW-a M3 ranije nego što je planirano, piše BMW Blog.
Kako se navodi, WLTP je zahtevao da M3 bude opremljen filterom sitnih čestica u izduvnim gasovima, ali je BMW odlučio da ne ugrađuje ovaj deo, pa će proizvodnja najsnažnije verzije aktuelne Serije 3 biti obustavljena u maju.
Za razliku od modela M3, BMW M4 Coupe i M4 Cabrio nastaviće da se izrađuju i nakon 1. juna, koji je krajnji rok da se standardni usklade prema WLTP-u, pa se očekuje da će fabrika izvršiti neophodne modifikacije na ovim vozilima i ugraditi potrebne filtere.
Još nije poznato koliko dugo će gama BMW vozila biti bez modela M3, ali zna se da je nova generacija Serije 3 u pripremi. Spekuliše se da će sledeći M3 ispod haube imati 3.0 twin-turbo motor sa 6 cilindara, snage između 460 i 500 ks.
Re: BMW - generalna tema
Danas sam isao sa kolegom da probam dva auta. Hoce on sebi da uzme Audi ili BMW pa je poveo mene.
A4 2.0 TDI Quattro S-Tronic 2014- S-Line
F30 320dA xDrive 2014- M-Sport
Ocekivao sam da ce BMW da podere Audia u svakom smislu, ali sam se razocarao jer sam cak i gledao da uzmem F30, i ako sam Audi fan.
Na papiru su veoma slicni ali se razlikuju dosta. Audi po meni i po kolegi ima bolji materijal sto se tice enterijera ali BMW izgleda modernije.
BMW isto tako ima lijepsi infotaiment.
Po svemu drugom nam je Audi bio bolji, Audi mi je bio i startniji i brzi u svakoj brzini, barem se tako osjecalo. Sjedista su mi bila bolja u Audiu.
Exterijer mi je bio lijepsi kod BMW'a.
Mislio sam da ce bmw biti barem 3 nivoa bolji sto se tice voznje nego audi, ali po meni nije tako.
A4 2.0 TDI Quattro S-Tronic 2014- S-Line
F30 320dA xDrive 2014- M-Sport
Ocekivao sam da ce BMW da podere Audia u svakom smislu, ali sam se razocarao jer sam cak i gledao da uzmem F30, i ako sam Audi fan.
Na papiru su veoma slicni ali se razlikuju dosta. Audi po meni i po kolegi ima bolji materijal sto se tice enterijera ali BMW izgleda modernije.
BMW isto tako ima lijepsi infotaiment.
Po svemu drugom nam je Audi bio bolji, Audi mi je bio i startniji i brzi u svakoj brzini, barem se tako osjecalo. Sjedista su mi bila bolja u Audiu.
Exterijer mi je bio lijepsi kod BMW'a.
Mislio sam da ce bmw biti barem 3 nivoa bolji sto se tice voznje nego audi, ali po meni nije tako.
- Prikačeni fajlovi
-
- BMW1.PNG (812.62 KiB) Pogledano 1674 puta
-
- Audi2.PNG (795.92 KiB) Pogledano 1674 puta
-
- Audi.PNG (789.5 KiB) Pogledano 1674 puta
Re: BMW - generalna tema
Nije 3 , nego 5 puta je bolja trojka u voznji. Audi ima problem sa skretanjem, okrenes volan, ali on i dalje nastavi ravno. Quattro znacajno popravi stvar, ali dzaba kad je FWD u osnovi. Pretezak je na nosu.
Re: BMW - generalna tema
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Ma 100x je bolji, nije samo 5x 
Od privezaka do garsonjere
Osecaj u voznji je subjektivan, ljudi kupuju ono sto im se najvise svidja, bilo BMW ili nesto drugo.

Od privezaka do garsonjere

Osecaj u voznji je subjektivan, ljudi kupuju ono sto im se najvise svidja, bilo BMW ili nesto drugo.
Re: BMW - generalna tema
Neznam, ja iskreno nisam nista tu primjetio sto je fantasticno oko bmw’a. Znam kad sam poredio E92 vs b7, tu je bmw bio 10 puta bolji. Mozda kad bio vozio auta na traci primjetio bi tu car bmw’a. A 320d motor je sranje po meni. Njihovi sestaci su liga za sebe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
@ikac2000 - Kad goda sam probao neki BMW u bilo kojoj klasi govorio sam da je bolji od Audia sto se tice voznje. F30 me stvarno nije odusevio. Cak sam negdje citao na forumima da je i F30 a i F10 losiji u voznji od prethodni modela E60 i E92. Koliko je to istinito neznam, vozio sam sva ta auta ali ne toliko mnogo da bas mogu ocjeniti.
Ocekivao sam da ce 320d F30 biti vrh vrhova ali sam se razocarao. Vjerovatno je to auto bogovsko sa 3.0 motorom.
Ocekivao sam da ce 320d F30 biti vrh vrhova ali sam se razocarao. Vjerovatno je to auto bogovsko sa 3.0 motorom.
Re: BMW - generalna tema
Aha, ja sam pogresno procitao, umesto "brzi u svakoj brzini", procitao sam "brzi u svakoj krivini", jer ovo prvo nema logike, pa sam automatski permutovao 
Sto se Bmwa tice, ima laksi volan i sa manje osecaja u odnosu na e90, jer je elektricni servo, ali ostalo nije losije kada je u pitanju sportska voznja.

Sto se Bmwa tice, ima laksi volan i sa manje osecaja u odnosu na e90, jer je elektricni servo, ali ostalo nije losije kada je u pitanju sportska voznja.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Haha
Sto se tice krivina tu nemam sta da pricam jer sam samo vozio na autoputu. Predpostavljam da je bmw bolji tu.
A vozio sam i CLA 220d nedavno, taj motor me je odusevio. BMW se bukvalno cuo kao mamin Megane 1.5dci.

A vozio sam i CLA 220d nedavno, taj motor me je odusevio. BMW se bukvalno cuo kao mamin Megane 1.5dci.
Re: BMW - generalna tema
Zato se 2.0 TDI cuje kao Maserati.
Pogotovo kad zarezi u Skodi.
Pogotovo kad zarezi u Skodi.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Dani daj odrasti i budi normalan malo ako mozes.
Bez uvrede, ali nekada takve kretenluke napises da mi pripadne muka.
Ako mrzis audi lepo napises nesto sto ima nekog osnova npr. da je dosadan, sterilan i nezanimljiv za voznju, a ne da ima problem sa skretanjem ili neku slicnu budalastinu.
Bez uvrede, ali nekada takve kretenluke napises da mi pripadne muka.
Kod FWD je stvar da ubija osecaj na volanu, a manje je upravljiv kada prednji tockovi gube trakciju, tj. dok slajfas prednjim tockovima otezano ces skretati, ali ces tako dok slajfas zadnjim tockovima gubiti upravljivost vozila.Dani napisao: 03 Feb 2018, 18:32 Audi ima problem sa skretanjem, okrenes volan, ali on i dalje nastavi ravno.
Ako mrzis audi lepo napises nesto sto ima nekog osnova npr. da je dosadan, sterilan i nezanimljiv za voznju, a ne da ima problem sa skretanjem ili neku slicnu budalastinu.
Re: BMW - generalna tema
http://www.zeperfs.com/en/duel6702-6154.htmDasAuto napisao: 03 Feb 2018, 18:43 Neznam, ja iskreno nisam nista tu primjetio sto je fantasticno oko bmw’a. Znam kad sam poredio E92 vs b7, tu je bmw bio 10 puta bolji. Mozda kad bio vozio auta na traci primjetio bi tu car bmw’a. A 320d motor je sranje po meni. Njihovi sestaci su liga za sebe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nisam nasao poredjenje sa B8 ali evo sa b9. I f30 bolje ubrzava do 100. Ima doduse bolja medjuubrzanja ali to je b9 sa 20hp vise od b8. Ne verujem da ista bolje ubrzava taj a4 avant. A o utisku u voznji necu trositi reci
Re: BMW - generalna tema
Manje se cuje "dizelaski", pogotovo kad sjedis u autu i stisnes gas. Mozda je zbog izolacije.
Vozili smo auta na istoj cesti pod istim uslovima isti dan. Kad stisnes BMW'a stvarno se cuje mnogo vise taj "diesel chatter" to sam primjatio i ja i kolega. A kolega zna o autima kao ja o pticama. Tako da nije u pitanju neki fan-boy'isam.
Vozili smo auta na istoj cesti pod istim uslovima isti dan. Kad stisnes BMW'a stvarno se cuje mnogo vise taj "diesel chatter" to sam primjatio i ja i kolega. A kolega zna o autima kao ja o pticama. Tako da nije u pitanju neki fan-boy'isam.