Alfa Romeo Giulia

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od starac vujadin »

ROCK napisao:Ovde se spori na 10 strana nesto sto je ocigledno. A to je da je vreme extra ali pod odredjenim uslovima sa specijalno natrimovanim autom sa specijalno pripremljenim gumama, bez blokade i sa vozacem koji je ocigledno jako puno vezbao i odvezo 10-ne krugova u medjuvremenu podesavali auto prema stazi kao sto rade za f1 npr. Kakvo bi vreme bilo da je odvezo neki nazavistan vozac sa normalnim autom kakav izlazi iz fabrike kao sto su vozeni c63 ili m4??? Bar 10 sek losije. Italijani su veliki maheri sto se toga tice i uvek gledaju da sve lepo upakuju pa onda serviraju. Postigli su vreme bolje od Porshe Turba. Extra. Ali na koji nacin pitanje je :)
Verovatno su napravili neki kraći put između Caraciollo karusela i Hohe Acht i napravili tajni tunel između Schwalbenschwanz i Dottinger Hohe i tako skratili stazu za koji km...druge nema :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

Koliko skakuce, nije daleko od voznje po poljanama izmedju staze :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ROCK
Reactions:
Postovi: 2735
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od ROCK »

Ne zelim da ulazim u dalju raspravu. Sve je jasno a fanboy-evi neka uzivaju da Alfa QV ima bolje vreme od Porshe Turba i R8 V10.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od starac vujadin »

Ali opklada stoji? :)
Korisnikov avatar
superboss
Reactions:
Postovi: 3770
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od superboss »

ROCK napisao:Ne zelim da ulazim u dalju raspravu. Sve je jasno a fanboy-evi neka uzivaju da Alfa QV ima bolje vreme od Porshe Turba i R8 V10.
U pravu si potpuno, ali takodje sumnjam da Porsha :) i Audi dolaze na stazu da winter1. :mrgreen:

Sve se nesto plasim da kod takvih "ciji je duzi" rezultata ne podesava sve zivo, na bilo kom automobilu.

I da, strucan naziv alfa fun-boya je mazohista :kezo:
What i do for the livin'? I live for the livin'.
ROCK
Reactions:
Postovi: 2735
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od ROCK »

Ako mislis onu za pice za sve sa foruma koje zele uvek stoji ako neki nezavistan vozac sa fabrickim modelom izvozi slicno vreme
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od perfiko »

Ljudi, 'aj' u dva'es't marke da bi ja izvezao slično vreme u ovoj alfi kao i ovo momče sa snimka.
Ko će da se kladi, nek obezbedi jednu QV.
I plati prevoz i ulaz na ring.
I hotelske troškove, ne mogu da vozim neispavan i gladan.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od starac vujadin »

ROCK napisao:Ako mislis onu za pice za sve sa foruma koje zele uvek stoji ako neki nezavistan vozac sa fabrickim modelom izvozi slicno vreme
Ne, naravno, šta si se stisao sada ;) ...to bi bio uslov za opkladu kao kad Andrej Vučić propisuje uslove za tender.
Opklada je kao što sam ponudio kada si izrazio svoju sumnjičavost, a o tome sam govorio još ranije
Doći će na super test u sport auto, imaće slabije vreme nego na ovom merenju kao što svi imaju, ali će opet da bude brži od direktne konkurencije. Hoćemo da se kladimo? I šta onda neće valjati?
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od starac vujadin »

Quote:
Moj post je bio odgovor Rocku bez nekog daljeg filozofiranja. Ili si bio pospan, ili misliš da si suviše bitan, pa se nalaziš prozvan gde te nema.

starac vujadin wrote:
ROCK wrote:
156 i 159 su bili pojam lepote i dizajna kad su se pojavili. Dok se Djulia nimalo ne izdvaja dizajnom. Klotare pogotovo. Zao ti da je pogledas. Ja sam se nadao da ce biti neka namrstena reinkarnacija 159-ke al jbg nista od toga. A za koje bi vreme stigla ta qv po mokroj stazi? Za 20-ak min ako stigne do kraja uopste. Jeste ona brza ali ne moze da bude u rangu porsea gt3 ili lamba. Ko ce da kupi auto sa poluslikovima koji smeju da se voz iskljucivo po suvom vremenu? Mislim treba da imas u garazi kao u f1 pneumatike za suvo i za lisu? :D
Da rezimiram. QV je trenutno najbrza u klasi to stoji ali ne toliko koliko oni hoce da je marketinski izbace da bi se podigla kupovina.
Videcemo nezavisne testove pod istim islovima pa da vidimo koliko je brza i da li moze da stane na crtu porseima, lambu ili gtr-u.


I Porschei koje navodiš i GTR koriste isti tip guma kao Giulia qv, tako da su na istom.

Džabe se trud da se devalvira rezultat i tražie se opravdanja. Auto je brz ko vetar. Prvo je postavio vreme, pa je bilo "a gde je snimak", pa ste pričali da lažu, da kriju...pa je došao snimak...pa sad je kao u gumama stvar, s klasom guma s kojom skoro svi voze Nurburgring. Uvek je neko "kiselo grožđe u pitanju".
Doći će na super test u sport auto, imaće slabije vreme nego na ovom merenju kao što svi imaju, ali će opet da bude brži od direktne konkurencije. Hoćemo da se kladimo? I šta onda neće valjati?

Pireli P Zero Corsa može da se vozi i po kiši o čemu imate testove...šta više jedna je od boljih guma u tim uslovima nego konkurencija u supersportskim gumama. Pirelli ima još ekstremnije gume Trofeo i Trofeo R i to su pravi poluslikovi.


Da, a?
Ili si bio pospan, ili misliš da si suviše bitan, pa se nalaziš prozvan gde te nema.
Ipak se radi o boldovanom, pošto misliš da bolje znaš od mene na koga sam ja mislio.
Quote:
"Prozivamo" "germanizovane fanove", ali ne prozivamo nemačka kola. U tome je razlika. Velika.


Ja ne znam da li ovome da se smejem ili da razmislim da li si ti zaista na tom TDI nivou rasprave.
Samo treba lepo pročitati rečenicu sa sve navodnicima, a ne pisati na prvu loptu. Ta "tdi rasprava" to je neki tvoj svet...
Samo je slucajno u kategoriji sa svim poluslikovima...
http://www.tirerack.com/tires/types/per ... ?perf=STRT
Jel ima Corsa gume koje su u klasi sa Pilot Cup 2 gumama? Ima. Sada ti nisu poluslik jer nigde ne pise...pise isto sto i za Trofeo, Trofeo R, a i Pilot Cup, ne izmisljaj vise krive Drine.
Ova grupa nije formirana po tome da li su poluslikovi nego prema svojoj upotrebi. Neke od tih guma su poluslikovi, većina nisu. Naravno da je validnije merilo ako ih Tyrerack ne zove poluslikovam, nego ako ih ti nazivaš. Oni su vrlo precizno opisali namenu svake gume. Poluslikovi se ne stalvjaju serijski na drumska kola jer je njihova osetljivost na vlažan kolovoz primetno veća nego na drugim gumama u ovoj grupi.
Gde sam ja pretpostavljao cenu necega, potrosnju ili troskove odrzavanja i to proglasavao cinjenicama?
Možda bi bilo lakše reći gde nisi...Napisao si preko 18000 postova tako da ću to uraditi ako me tužiš az klevetu...onda ću morati :) Poenta je da ljudim skrenem pažnju kada krenu da se dokazuju nešto s tobom na tvoj način gde svoje pretpostavke postavljaš kao aksiom
Ne, decije je prepirati se 3 strane bez ijedne osporene cinjenice, samo zato sto se dovodi u pitanje bilo sta vezano za brand kojim si zaludjen.
Pa, ti si napisao duplo više postova od mene :) ...Ti bi možda voleo da ja budem kao vi što ste zaluđeni brendom i sedite u dresovima pred tastaturom, verovatno bi vam bilo lakše, ali nisam...šta da se radi...Samo se odlučite jel sam zaluđen Alfom, Jaguarom, amerikancima, Corvettom, Cadillacom, Renaultom, "italijanima", "englezima", Fiatom, Lanciom, Hondom, starim automobilima, Volvoom, Citroenom...
Jel nema blokadu motora na 250, koju svi konkurenti imaju, sem M4 GTS? Nema.
Verovanto najsmešniji argument u priči. Samo neki neki nemački konkurenti imaju blokadu koja je dobrovoljna stvar, koja se može fabrički pomeriti na 280kmh ili se ukinuti. Porsche nema blokadu, npr. To što je neko dobrovoljno stavio neko ograničenje nije nikakav argument u priči.
Jel auto testirala fabrika sa posebnim ludakom za volanom, a ne auto novinari, za razliku od konkurencije? Jeste.
Nije. Konkureciju sa fabričkim timovima su uvek vozili profesionalni vozači. Ovaj vozač je hrabar, ali nije ništa što već nije viđeno na Ringu. Takođe, ti novinari koji voze testove su vrlo često bivši profi vozači i vlro kompetentni da izvuku maksimum iz automobila. To što si se ti dojmio njegovom vožnjom je lepo, ali je i znak da nisi mnogo toga odgledao od vožnji na Ringu. No, kao što rekoh voze je novinari, a voziće je i oni na Ringu, pa ćemo videti i to vreme. Biće slabije, naravno, ali će i dalje biti odlično i bolje od konkurencije. Jedino bi c63s mogao da mu parira i voleo bih da vidim taj duel na stazi. I naravno, pojaviće se RS4, XE-R, niova "trojka"...biće sve to interesantno. A i Alfa u sebi ima još materijala za napredak. Ima u tom motoru još jedno 100-150ks, može da se poveća downforce pozadi, da se stavi 4x4, da se stavi menjač iz Ferrarija s duplim kvačilom koji menja duplo 40% brže od ovog automatika, mogu da je olakšaju, dovedu Vettela da je provoza...jedino ne bi bilo ok da stave poluslik.
Jel auto skakuce kao koza po stazi, sto nijedan fabricki trimovan auto ne radi? Skakuce.
Skakuću i drugi kada idu preko ispusta na stazi, a sama staza je neravna. Nema tu ništa neverovatno. Oni koji sumnjaju u set up automobila treba to da dokažu. Samo gledajući snimak, i bez nekog većeg poznavanje teme to nije dovoljno.
Naravno da se ne slazemo, vecina dozvoli da ih pogode tvoji podbadacki komentari(otprilike 90% tvog obracanja kad god se sa nekim ne slazes), ja ti odgovorim opusteno i bez nervoze.
Zaboravio si da ja odgovoram na tvoje, a ne ti na moje komentare. Ti si počeo, ne ja. Ja s tobom nikada ne počinjem raspravu jer je to gubljenje vremena. Voliš povremeno da se potkačiš, onda se malo primiriš, pa onda opet nešto pecneš i tako...Samo opušteno, bez nervoze, čuvaj zdravlje i na auto putu se zaustavljaj u žutoj traci :thumbup:
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Milos »

Al kad krenu ovi kilometarski postovi,pa zar vam nista nije sveto.

Forza Alfa.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8229
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Ji 4Tze »

[quote=starac vujadin] A i Alfa u sebi ima još materijala za napredak. Ima u tom motoru još jedno 100-150ks, može da se poveća downforce pozadi, da se stavi 4x4, da se stavi menjač iz Ferrarija s duplim kvačilom koji menja duplo 40% brže od ovog automatika, mogu da je olakšaju, dovedu Vettela da je provoza...jedino ne bi bilo ok da stave poluslik. [/quote]

Još jedan 4x4?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48093
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Geza »

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

Vujadine, prvo kazes da si odgovor uputio samo Rocku, a govoris u mnozini i spominjes stvari koje sam ja najvise dovodio u pitanje.
Nisam nigde ni napisao da je samo meni upuceno, vec grupi nas, a ja sam najvise i pisao o tim stvarima koje navodis, a prvi doveo u pitanje gume i podesavanje ogibljenja i na kraju i dokazao da su semi-slick koriscene.

Onda, sto se Corse tice, da razjasnimo vec jednom za svagda, a ti nastavi da izmisljas.
Sa tireracka:
The P Zero Corsa Asimmetrico tread design features a semi-slick, low void ratio and a large external shoulder structure with a minimum number of grooves to eliminate the blocky structure of a conventional pattern. The P Zero Corsa System Asimmetrico asymmetric and directional tread design requires separate left and right side tires for the vehicle as branded on each tire's sidewall. The tire's internal structure includes highly flexible steel belts reinforced by spirally wound nylon to enhance cornering stability and provide high-speed capability while reducing weight.
P Zero Corsa System radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions.
Dakle, daj prestani da izmisljas da su u istoj kategoriji sa SC5 i PSS, jer su daleko iznad njih po suvom, kao i sve semi-slick gume.


Ja svoje pretpostavke nikada ne postavljam kao aksiom, vec samo cinjenice. Kada mi neko dokaze da gresim, nema sanse da kao ti nastavim da tupim i trazim sitna crevca kao advokat rupice u zakonu, vec otvoreno priznam da sam pogresio.
Dakle, moja pretpostavka je bila da koriste semislik i da su nategli vozilo do maksimuma za stazu.
Prvo sam dokazao i onda je postalo cinenica, do tada sam samo govorio da je pitanje da li koriste semislik.
Drugo je i dalje pretpostavka, jer ne mogu da dokazem, ali je moje misljenje da su to uradili i promenicu ga kada neko dokaze suprotno.
Za sada ima vise stvari koje ukazuju na to, s obzirom da su, kako ti kazes, ozbiljni autonovinari rekli da je Alfa dosta udobna, a na snimku puka suprotnost, skace duplo vise od cisto trkacki nastrojenog M4 GTS, koji je postavio bolje vreme na toj stazi.


Sto se vozaca tice, dosta nas je ovde pohvalilo njegovu voznju, a dosta nas je odgledalo mnogo snimaka sa Nordschleifea i niko u toj kategoriji nikada nije vozio tako, pametnome dovoljno da izvede zakljucak.
Takodje ne bih rekao da je bas 35-ogodisnji aktuelni profesionalni vozac i 62-ogodisnji urednik autocasopisa, sa apsolutno mizernom trkackom istorijom od par trka, ista stvar.
Mozes ti da tvrdis suprotno, jer je u sustini nedokazivo, ali svi ovde dobro znamo da taj penzioner ne moze da izvuce isto kao vozac Alfe, niti je ikada vozio tako.

Vozac Alfe:
https://www.driverdb.com/drivers/fabio-francia/
Vozac ostalih:
https://www.driverdb.com/drivers/horst- ... a-jeltsch/

A evo ko je vozio M4 GTS, tek smejurija, inzenjer M odeljenja:
https://www.driverdb.com/drivers/jorg-weidinger/


Da, m3, glavni konkurent Alfe ima blokadu na 250, kao i m4, dok Giulia i M4 GTS nemaju, ista prica i sa obicnim i semislik gumama.


Za raspravu je uvek potrebno dvoje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od perfiko »

Kada uporedim ova tri vozača, sem što Francia ima najviše trkačkog iskustva, ima i najmanje iskustva na Ringu, a ni to nije zanemarivo.
Lično mislim da koja god fabrika izađe na Ring da postavi vreme ide sa onim što smatraju najboljom kombinacijom vozila i vozača. Nije baš da su bili u prolazu, pa svratili da naprave krug.
Imaju li konkurenti primedbu na Alfinog vozača, gume, blokadu?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
moimoi
Reactions:
Postovi: 210
Pridružio se: 26 Apr 2012, 14:14
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od moimoi »

Xepoj87 napisao:Onda, sto se Corse tice, da razjasnimo vec jednom za svagda, a ti nastavi da izmisljas.
Sa tireracka:
The P Zero Corsa Asimmetrico tread design features a semi-slick, low void ratio and a large external shoulder structure with a minimum number of grooves to eliminate the blocky structure of a conventional pattern.
...
P Zero Corsa System radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions.
Zar nismo utvrdili da TireRack lupeta? Ja bi rekao da Corsa nema "minimum number of grooves to eliminate the blocky structure of a conventional pattern", jer nije minimum ako ima vise od Sport Cup. Takodje lupetaju za voznju po mokrom.
new Giulia can maintain excellent traction in all surface conditions on dry and wet roads alike. The work on the grooves was fundamental to maximise water displacement and prevent dangerous aquaplaning.
http://tyres.pirelli.com/global/en-ww/a ... zero-corsa
Michelin Pilot Sport Cup vs Pirelli PZero Corsa...........................................................vs.....................................Michelin Pilot Sport Cup 2
SlikaSlika

Izasao novi C/D Lightning Lap. Ferrari 458 2013 godine (Lightning lap No.7) sa Michelin Pilot SuperSport imao grip 1.08g, a ove godine McLaren 570s sa "semi-slick" PZero Corsa gumama 1.05g.
Odgovori