Quote:
Moj post je bio odgovor Rocku bez nekog daljeg filozofiranja. Ili si bio pospan, ili misliš da si suviše bitan, pa se nalaziš prozvan gde te nema.
starac vujadin wrote:
ROCK wrote:
156 i 159 su bili pojam lepote i dizajna kad su se pojavili. Dok se Djulia nimalo ne izdvaja dizajnom. Klotare pogotovo. Zao ti da je pogledas. Ja sam se nadao da ce biti neka namrstena reinkarnacija 159-ke al jbg nista od toga. A za koje bi vreme stigla ta qv po mokroj stazi? Za 20-ak min ako stigne do kraja uopste. Jeste ona brza ali ne moze da bude u rangu porsea gt3 ili lamba. Ko ce da kupi auto sa poluslikovima koji smeju da se voz iskljucivo po suvom vremenu? Mislim treba da imas u garazi kao u f1 pneumatike za suvo i za lisu?

Da rezimiram. QV je trenutno najbrza u klasi to stoji ali ne toliko koliko oni hoce da je marketinski izbace da bi se podigla kupovina.
Videcemo nezavisne testove pod istim islovima pa da vidimo koliko je brza i da li moze da stane na crtu porseima, lambu ili gtr-u.
I Porschei koje navodiš i GTR koriste isti tip guma kao Giulia qv, tako da su na istom.
Džabe se trud da se devalvira rezultat i tražie se opravdanja. Auto je brz ko vetar. Prvo je postavio vreme, pa je bilo "a gde je snimak", pa ste pričali da lažu, da kriju...pa je došao snimak...pa sad je kao u gumama stvar, s klasom guma s kojom skoro svi voze Nurburgring. Uvek je neko "kiselo grožđe u pitanju".
Doći će na super test u sport auto, imaće slabije vreme nego na ovom merenju kao što svi imaju, ali će opet da bude brži od direktne konkurencije. Hoćemo da se kladimo? I šta onda neće valjati?
Pireli P Zero Corsa može da se vozi i po kiši o čemu imate testove...šta više jedna je od boljih guma u tim uslovima nego konkurencija u supersportskim gumama. Pirelli ima još ekstremnije gume Trofeo i Trofeo R i to su pravi poluslikovi.
Da, a?
Ili si bio pospan, ili misliš da si suviše bitan, pa se nalaziš prozvan gde te nema.
Ipak se radi o boldovanom, pošto misliš da bolje znaš od mene na koga sam ja mislio.
Quote:
"Prozivamo" "germanizovane fanove", ali ne prozivamo nemačka kola. U tome je razlika. Velika.
Ja ne znam da li ovome da se smejem ili da razmislim da li si ti zaista na tom TDI nivou rasprave.
Samo treba lepo pročitati rečenicu sa sve navodnicima, a ne pisati na prvu loptu. Ta "tdi rasprava" to je neki tvoj svet...
Jel ima Corsa gume koje su u klasi sa Pilot Cup 2 gumama? Ima. Sada ti nisu poluslik jer nigde ne pise...pise isto sto i za Trofeo, Trofeo R, a i Pilot Cup, ne izmisljaj vise krive Drine.
Ova grupa nije formirana po tome da li su poluslikovi nego prema svojoj upotrebi. Neke od tih guma su poluslikovi, većina nisu. Naravno da je validnije merilo ako ih Tyrerack ne zove poluslikovam, nego ako ih ti nazivaš. Oni su vrlo precizno opisali namenu svake gume. Poluslikovi se ne stalvjaju serijski na drumska kola jer je njihova osetljivost na vlažan kolovoz primetno veća nego na drugim gumama u ovoj grupi.
Gde sam ja pretpostavljao cenu necega, potrosnju ili troskove odrzavanja i to proglasavao cinjenicama?
Možda bi bilo lakše reći gde nisi...Napisao si preko 18000 postova tako da ću to uraditi ako me tužiš az klevetu...onda ću morati

Poenta je da ljudim skrenem pažnju kada krenu da se dokazuju nešto s tobom na tvoj način gde svoje pretpostavke postavljaš kao aksiom
Ne, decije je prepirati se 3 strane bez ijedne osporene cinjenice, samo zato sto se dovodi u pitanje bilo sta vezano za brand kojim si zaludjen.
Pa, ti si napisao duplo više postova od mene

...Ti bi možda voleo da ja budem kao vi što ste zaluđeni brendom i sedite u dresovima pred tastaturom, verovatno bi vam bilo lakše, ali nisam...šta da se radi...Samo se odlučite jel sam zaluđen Alfom, Jaguarom, amerikancima, Corvettom, Cadillacom, Renaultom, "italijanima", "englezima", Fiatom, Lanciom, Hondom, starim automobilima, Volvoom, Citroenom...
Jel nema blokadu motora na 250, koju svi konkurenti imaju, sem M4 GTS? Nema.
Verovanto najsmešniji argument u priči. Samo neki neki nemački konkurenti imaju blokadu koja je dobrovoljna stvar, koja se može fabrički pomeriti na 280kmh ili se ukinuti. Porsche nema blokadu, npr. To što je neko dobrovoljno stavio neko ograničenje nije nikakav argument u priči.
Jel auto testirala fabrika sa posebnim ludakom za volanom, a ne auto novinari, za razliku od konkurencije? Jeste.
Nije. Konkureciju sa fabričkim timovima su uvek vozili profesionalni vozači. Ovaj vozač je hrabar, ali nije ništa što već nije viđeno na Ringu. Takođe, ti novinari koji voze testove su vrlo često bivši profi vozači i vlro kompetentni da izvuku maksimum iz automobila. To što si se ti dojmio njegovom vožnjom je lepo, ali je i znak da nisi mnogo toga odgledao od vožnji na Ringu. No, kao što rekoh voze je novinari, a voziće je i oni na Ringu, pa ćemo videti i to vreme. Biće slabije, naravno, ali će i dalje biti odlično i bolje od konkurencije. Jedino bi c63s mogao da mu parira i voleo bih da vidim taj duel na stazi. I naravno, pojaviće se RS4, XE-R, niova "trojka"...biće sve to interesantno. A i Alfa u sebi ima još materijala za napredak. Ima u tom motoru još jedno 100-150ks, može da se poveća downforce pozadi, da se stavi 4x4, da se stavi menjač iz Ferrarija s duplim kvačilom koji menja duplo 40% brže od ovog automatika, mogu da je olakšaju, dovedu Vettela da je provoza...jedino ne bi bilo ok da stave poluslik.
Jel auto skakuce kao koza po stazi, sto nijedan fabricki trimovan auto ne radi? Skakuce.
Skakuću i drugi kada idu preko ispusta na stazi, a sama staza je neravna. Nema tu ništa neverovatno. Oni koji sumnjaju u set up automobila treba to da dokažu. Samo gledajući snimak, i bez nekog većeg poznavanje teme to nije dovoljno.
Naravno da se ne slazemo, vecina dozvoli da ih pogode tvoji podbadacki komentari(otprilike 90% tvog obracanja kad god se sa nekim ne slazes), ja ti odgovorim opusteno i bez nervoze.
Zaboravio si da ja odgovoram na tvoje, a ne ti na moje komentare. Ti si počeo, ne ja. Ja s tobom nikada ne počinjem raspravu jer je to gubljenje vremena. Voliš povremeno da se potkačiš, onda se malo primiriš, pa onda opet nešto pecneš i tako...Samo opušteno, bez nervoze, čuvaj zdravlje i na auto putu se zaustavljaj u žutoj traci
