Ratna tehnika
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
druga mogucnost je da ga na primer nanisane, a pilot ce to svakako znati svetlece mu spo, javice svojoj bazi, odustace..

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Da ga gadjaju KFC krilcima 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Pa sta ce jadni, kad su im Rujke sprzili sve sisteme...kvcali napisao:druga mogucnost je da ga na primer nanisane, a pilot ce to svakako znati svetlece mu spo, javice svojoj bazi, odustace..

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ratna tehnika
Znas li ti koji je to psiholoski pritisak?


A ti znas da ga nisu nanisanili?kvcali napisao:druga mogucnost je da ga na primer nanisane, a pilot ce to svakako znati svetlece mu spo, javice svojoj bazi, odustace..

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
ja ne znam, ali ako bi ja prolazio pored necijeg dvorista i zagledao unutra a on proturi cevku od sacmare kroz ogradu , mislim da ne bi ponovo pokusavao da virim unutra, pobegao bih, ta logika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Pa vidis da su ovi pobegli. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ratna tehnika
kvcali napisao:ja ne znam, ali ako bi ja prolazio pored necijeg dvorista i zagledao unutra a on proturi cevku od sacmare kroz ogradu , mislim da ne bi ponovo pokusavao da virim unutra, pobegao bih, ta logika
Pa taj avion je tu namenski iz tog razloga dosao, da bude ''nanisanjen'', zasto bi inace dosao nenaoruzan?
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ratna tehnika
Vidim nedostaje nesto u temi, samo ne mogu da se setim sta, kad ono, Kobra! 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ratna tehnika
Kobre su kao i uvek.. Nevidljive a prisutneDusan napisao:Vidim nedostaje nesto u temi, samo ne mogu da se setim sta, kad ono, Kobra!

Brzine idu u H-a !!!




- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Vojni G-2 ponovo u vazduhu posle više od četiri godine
BEOGRAD – Posle dužeg vremena na nebu Srbije juče se mogao videti vojni G-2! Kako Tango Six saznaje, juče je sa vojnog aerodroma Batajnica poleteo školsko-borbeni avion N-60 ”Galeb” Centra za letna ispitivanja, Tehničko-opitnog centra (TOC) Vojske Srbije. To je jedini primerak ovog tipa letelice u Vojsci Srbije, i uprkos tome što nosi oznake srpskog vojnog vazduhoplovstva avion se ne nalazi u sastavu V i PVO već pripada TOC-u koji je u formalnom sastavu Generalštaba.

Tokom NATO bombardovanja 1999. većina od 17 primeraka školsko-borbenog aviona G-2A (vojna oznaka N-60) koji su se tada nalazili u sastavu RV i PVO Vojske Jugoslavije, u 251. školsko-borbenoj eskadrili ”Pume”, 172. avijacijske brigade, uništeno je ili teško oštećeno u podzemnom skloništu Šipčanik blizu vojnog aerodroma Golubovci kod Podgorice ili na samom aerodromu. Primerak koji se nalazi u VS sa ev. brojem 23252 pretrpeo je tada relativno manja oštećenja i juna 2003. obnovljen je u remontom zavodu Moma Stanojlović od delova skinutih sa drugih aviona a od jednog je dobio i repnu sekciju. Avion je proizveden 1979. kada je direktno iz fabrike Soko-Mostar stigao u tadašnji Vazduhoplovno-Opitni centar. Nakon toga je upućen u Centar za obuku stranih pilota na aerodrom Ortiješ kod Mostara. Građanski rat prilikom raspada SFRJ zatekao ga je na aerodromu Zemunik u sastavu eskadrile Vazduhoplove Akademije. 2003. je dobio je i novu šemu farbanja u kojoj preovlađuje bela boja a koristio se za trenažu pilota Opitnog centra.

23252 bez tip-tankova,
Poslednji put avion je javno prikazan na aeromitingu Batajnica 2012. i to u statičkom delu a u vazduhu na aeromitingu 2009. kada je letački program izveo pilot Salko Hadžić. Nakon više od 4 godine avion se juče ponovo vinuo u vazduh iako su mnogi mislili da će biti povučen iz upotrebe.

BEOGRAD – Posle dužeg vremena na nebu Srbije juče se mogao videti vojni G-2! Kako Tango Six saznaje, juče je sa vojnog aerodroma Batajnica poleteo školsko-borbeni avion N-60 ”Galeb” Centra za letna ispitivanja, Tehničko-opitnog centra (TOC) Vojske Srbije. To je jedini primerak ovog tipa letelice u Vojsci Srbije, i uprkos tome što nosi oznake srpskog vojnog vazduhoplovstva avion se ne nalazi u sastavu V i PVO već pripada TOC-u koji je u formalnom sastavu Generalštaba.

Tokom NATO bombardovanja 1999. većina od 17 primeraka školsko-borbenog aviona G-2A (vojna oznaka N-60) koji su se tada nalazili u sastavu RV i PVO Vojske Jugoslavije, u 251. školsko-borbenoj eskadrili ”Pume”, 172. avijacijske brigade, uništeno je ili teško oštećeno u podzemnom skloništu Šipčanik blizu vojnog aerodroma Golubovci kod Podgorice ili na samom aerodromu. Primerak koji se nalazi u VS sa ev. brojem 23252 pretrpeo je tada relativno manja oštećenja i juna 2003. obnovljen je u remontom zavodu Moma Stanojlović od delova skinutih sa drugih aviona a od jednog je dobio i repnu sekciju. Avion je proizveden 1979. kada je direktno iz fabrike Soko-Mostar stigao u tadašnji Vazduhoplovno-Opitni centar. Nakon toga je upućen u Centar za obuku stranih pilota na aerodrom Ortiješ kod Mostara. Građanski rat prilikom raspada SFRJ zatekao ga je na aerodromu Zemunik u sastavu eskadrile Vazduhoplove Akademije. 2003. je dobio je i novu šemu farbanja u kojoj preovlađuje bela boja a koristio se za trenažu pilota Opitnog centra.

23252 bez tip-tankova,
Poslednji put avion je javno prikazan na aeromitingu Batajnica 2012. i to u statičkom delu a u vazduhu na aeromitingu 2009. kada je letački program izveo pilot Salko Hadžić. Nakon više od 4 godine avion se juče ponovo vinuo u vazduh iako su mnogi mislili da će biti povučen iz upotrebe.

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
С-400 «Триумф»



GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


