Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
+1
Ja inace vec 10 godina primenjunjem jedan recept kupovine i uvek je to najbolji odnos cena, kvalitet. Taj recept je iskljucivo uvoz, 1 vlasnik, 150000-180000km ,odrzavan u ovlascenom redovno, netaknut auto i srednje opremljen.
I svaki mi Automobil bio i dalje odlican u svakom smislu te reci.
Ja inace vec 10 godina primenjunjem jedan recept kupovine i uvek je to najbolji odnos cena, kvalitet. Taj recept je iskljucivo uvoz, 1 vlasnik, 150000-180000km ,odrzavan u ovlascenom redovno, netaknut auto i srednje opremljen.
I svaki mi Automobil bio i dalje odlican u svakom smislu te reci.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Golf 4 103.000km ne prolazi tehnički usled potrebne popravke kočnica, upravljača, vešanja, trapova, gume sve 4.
Nabavna cena Golfa 500 eura, cena popravka 2.390 eura, prodajna tržišna cena ispravnog sa svežim tehničkim pregledom 2.000-2.200 eura.
Detaljnije u klipu objašnjeno stavku po stavku stanje (ne)održavanog auta. Nemačka.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9ncUaUZ7JQ
Nabavna cena Golfa 500 eura, cena popravka 2.390 eura, prodajna tržišna cena ispravnog sa svežim tehničkim pregledom 2.000-2.200 eura.
Detaljnije u klipu objašnjeno stavku po stavku stanje (ne)održavanog auta. Nemačka.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9ncUaUZ7JQ
- carov2
- Postovi: 4841
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Mislim da je mala starost tog auta, nije dovoljno star za dobar primer.
Što nisi iskopao neki iz 95te, plaćen u markama, sa naravno, pravih 95k km, da vidimo šta sve njemu fali.
Nego, setih se, ovo se nekako kosi sa tvojom mantrom kako dizne standardno traju od 300k do 400k km, amortizeri fabrički najmanje 300k km i slično…
Ispada da može da desi da slučajno omane, pa da nosač motora, kvačilo i zamajac i poluosovine dodju na zamenu na 305k km, odmah posle idealne kupovine novog auta od 300k km.
Sta onda?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Što nisi iskopao neki iz 95te, plaćen u markama, sa naravno, pravih 95k km, da vidimo šta sve njemu fali.
Nego, setih se, ovo se nekako kosi sa tvojom mantrom kako dizne standardno traju od 300k do 400k km, amortizeri fabrički najmanje 300k km i slično…
Ispada da može da desi da slučajno omane, pa da nosač motora, kvačilo i zamajac i poluosovine dodju na zamenu na 305k km, odmah posle idealne kupovine novog auta od 300k km.
Sta onda?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ništa, onda dođeš na forum da kukaš i da te teše.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4841
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Jos ti napisu, hmm, malo je to km, to tipicno strada nakon 350k km…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Postovi: 6419
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Kakvo je stanje sa korozijom kod Renaulta Clio 3 FL? Jutros sam gledao jedan , odlicno stanje je autic ali kad sam legao da pogledam od dole
JOs kaze prodavac to je kod njih tako svi su takvi.

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Imao sam dosta clia i modusa, nikad ne videh koroziju bar nista bitno a sto se ne srece kod drugih vozila
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Renault barem sa korozijom nije ima problema.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Taj je verovatno iz "slanih" zimskih područja. Burazerova žena vozi Clia 3 već tipa 10-ak godina (pre FL), izubijan je tu i tamo i nema korozije. Ćaletu sam pre 6-7 godina dovezao Modusa koji je pritom imao par oštećenja i koja nisu korodirala kroz sve to vreme, a kamoli odozdo. Tako da bih pre rekao da je izolovan slučaj, a da je najpre do porekla auta.
Имам једно потпитање...
-
- Postovi: 6419
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Tako sam i mislio 

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Na temu kilometraže, Volvo D3:
https://www.facebook.com/share/p/1BaEaYP95K/
Ne znam koliko je moguće da AIsin i dalje radi, navodno je menjao ulje na 60k km u menjaču i 20k u motoru. Aisin TG-81SC bi trebalo da je taj. Za sam D3 motor verujem da može da izgura. Taxi

https://www.facebook.com/share/p/1BaEaYP95K/
Ne znam koliko je moguće da AIsin i dalje radi, navodno je menjao ulje na 60k km u menjaču i 20k u motoru. Aisin TG-81SC bi trebalo da je taj. Za sam D3 motor verujem da može da izgura. Taxi

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Može li link za Punta?elMaestro napisao:Evo trenutni primer, koleginica prodaje Punta, prva vlasnica, među jeftinijim na oglasima, svi koji su je zvali u roku od dva dana kupuju auto za dalju prodaju i to bez prevelikog skrivanja. Poenta price je da niko neće da kupi "za sebe" auto koji ima 3-4-5 ogrebotina na sebi i nije najlepši na oglasima, iako je prešao 100k, nove gume, registrovan pre par dana, itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
slažem se, Renault apsolutno nema taj problem. Osim, naravno, ako nije iz nekog problematičnog područja, 99% vremena neopran ili čuvan u nekoj toploj garaži takav itd. Moj Grand Modus isto kao nov odozdo..elMaestro napisao: 07 Mar 2025, 13:22 Taj je verovatno iz "slanih" zimskih područja. Burazerova žena vozi Clia 3 već tipa 10-ak godina (pre FL), izubijan je tu i tamo i nema korozije. Ćaletu sam pre 6-7 godina dovezao Modusa koji je pritom imao par oštećenja i koja nisu korodirala kroz sve to vreme, a kamoli odozdo. Tako da bih pre rekao da je izolovan slučaj, a da je najpre do porekla auta.
- shandu90
- Postovi: 13311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Kako plastika da korodira
Drugar ima lagunu 2 sa bas jakom kilometrazom (700k km) i limarija je fantasticna.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa ti i dalje misli da je starost a ne uslovi eksploatacije uzrok habanja kočnica, spona i svega karakterističnog za auto sa malom kilometražom ali teškim gradskim životom.carov2 napisao: 07 Mar 2025, 10:45 Mislim da je mala starost tog auta, nije dovoljno star za dobar primer.
Što nisi iskopao neki iz 95te, plaćen u markama, sa naravno, pravih 95k km, da vidimo šta sve njemu fali.
Nego, setih se, ovo se nekako kosi sa tvojom mantrom kako dizne standardno traju od 300k do 400k km, amortizeri fabrički najmanje 300k km i slično…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Možda da pročitaš i komentare u istom tom klipu vlasnika Golfa 4 koji imaju veliku kilometražu i nemaju sve ove popravke kao ovaj na klipu?
A ovakvih kao na kipu je maltene svaki drugi male kilometraže u Nemačkoj sa takvom cenom i koji ne može da prodje tehnički.
A i loše si povezao, nemaju ove popravke u klipu ili što sam koji posti iznad opisao ništa sa diznama koje traju 300k km do dobar dan na benzincima.
Jesi li čuo da je neko ikada menjao dizne na nekom atmo benzincu?