Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Nemam pojma, dva mora da se menjaju, ma samo da ga nekako pokrenem, pa na test tog CO2, pa onda ako je kojim slucajem i dalje nepuknuta glava, kupice se originalna creva.
Mslim ova creva su devinitivno blagi uzas, e sad ovde se uplelo mnogo promnjivih, te moguca glava, te los cep, te lose selne, te sad trula creva....
Odma sam video da su ta dva raspad, ali da to toliko ne valja, da se raspukne kad ga pritisnes rukom, nije mi bilo ni na kraj pameti...
Mslim ova creva su devinitivno blagi uzas, e sad ovde se uplelo mnogo promnjivih, te moguca glava, te los cep, te lose selne, te sad trula creva....
Odma sam video da su ta dva raspad, ali da to toliko ne valja, da se raspukne kad ga pritisnes rukom, nije mi bilo ni na kraj pameti...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Crevo nije puklo od pritiska, vec od toga sto je potpuno trulo, sad je ponovo krenulo da puca na isti nacin, a cep je ostao otvoren, steta je za sada samo jos 1 l antifeiza. Moram pod hitno da nadjem ta dva dobra creva...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Taj servis zaslužuje da se imenuje u onoj temi o dunđerima
Re: Ševrolet problemčići
Svaki servis u kom je bio taj auto zaslužuje da se imenuje.
Bax ima privatnika koji prave odlična creva po uzorku. Jedni su kod hotela Srbija. Za njih sam čuo sve preporuke.
Bax ima privatnika koji prave odlična creva po uzorku. Jedni su kod hotela Srbija. Za njih sam čuo sve preporuke.
Re: Ševrolet problemčići
Ma nemam pojma gde je radjen, koje je ono sranje napravljeno, ne verujem. Samo je dobro sto imam opaka testiranja, pa mi sve to pukne u blizini kuce. Pa ovaj auto da je neko kupio, do sada bi slogirao...
Evo kako krece da puca levo od leve selne, sistem nije ni pod pritiskom, jednostavno puca samo od sebe, trulez

Evo kako krece da puca levo od leve selne, sistem nije ni pod pritiskom, jednostavno puca samo od sebe, trulez

Poslednja izmena od Bax u 01 Jun 2014, 18:53, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Bax druze, ja se vodim misljenju da je tvoj buraz sahranio auto nebrigom, gasiranjem i losim majstorima..
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Ševrolet problemčići
Pa on se covek u kola ne razume preterano, presao je milione kilometara, uvek ga je terao u servis na vreme, sad sto su ljudi koji to sredjuju somine, to je druga prica....
Imao je 3 auta sa 2.0 HDI, nikad kvara ozbiljnijeg nije imao, jos mu je ovo prvi nov auto koji je uzeo.
Sve ostalo je kupio vec izvozano...
A ko stavi creva iz domace provrede, na auto gde je motor placen 3 somica, taj definitivno nije normalan, pri tom ostavi polomljen cep, i razjebe pola periferija.
Samo da nije i ta glava lose uradjena, creva se daju srediti relativno lako...
Imao je 3 auta sa 2.0 HDI, nikad kvara ozbiljnijeg nije imao, jos mu je ovo prvi nov auto koji je uzeo.
Sve ostalo je kupio vec izvozano...
A ko stavi creva iz domace provrede, na auto gde je motor placen 3 somica, taj definitivno nije normalan, pri tom ostavi polomljen cep, i razjebe pola periferija.
Samo da nije i ta glava lose uradjena, creva se daju srediti relativno lako...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
paja napisao:Svaki servis u kom je bio taj auto zaslužuje da se imenuje.
Bax ima privatnika koji prave odlična creva po uzorku. Jedni su kod hotela Srbija. Za njih sam čuo sve preporuke.
Jel moze sneki kontakt, za njih da mi nadjes?
EDIT:
nasao
011/ 288-3174a Hidraulik 011/ 288-3174, skines creva, odneses i za 20min. je gotovo, oni su u ustanickoj kod hotela srbija
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Da to su ti. Nalaze se tačno preko puta Dunav osiguranja. Ako dolaziš Ustaničkom sa leve strane je nki mali centar sa lokalima gde se nalaze ovi, pa zatim hotel.
Meni je sumnjivo da je taj auto služio za čerupanje dok je stajao u servisu. Krpež od nastavljenog creva nema veze sa malom privredom nego sa krpežom.
Meni je sumnjivo da je taj auto služio za čerupanje dok je stajao u servisu. Krpež od nastavljenog creva nema veze sa malom privredom nego sa krpežom.
Re: Ševrolet problemčići
Kako neko pređe milione km, a ne pogleda ulje, u kom je to uputstvu za upotrebu napisano...
Re: Ševrolet problemčići
Je l' ovi rade i creva za vodu ili samo hidraulicna creva ? Nigde na sajtu ne vidim da rade creva za vodu.Bax napisao:paja napisao:Svaki servis u kom je bio taj auto zaslužuje da se imenuje.
Bax ima privatnika koji prave odlična creva po uzorku. Jedni su kod hotela Srbija. Za njih sam čuo sve preporuke.
Jel moze sneki kontakt, za njih da mi nadjes?
EDIT:
nasao
011/ 288-3174a Hidraulik 011/ 288-3174, skines creva, odneses i za 20min. je gotovo, oni su u ustanickoj kod hotela srbija
Re: Ševrolet problemčići
Sad si me pokolebao, mada siguran sam da će Bax prvo okrenuti telefon ako nameri da ih poseti.
Re: Ševrolet problemčići
HDI, ne pomera ulje do 10-15.000km, bar ovi njegovi primerci, takodje je vozio i Pug 1,9D.
Drugo kad si taxer, ti menjas ulje na svaka 2-3 meseca, on je cepao 70ak K, godisnje.
U tom rezimu bi u mog starog Z10, dosipao na primer ulje, na svakih 10 dana, posto trosi litar na 4-5000km.
Nisu to relacije u kojima mi obicnjaci razmisljamo o kolima.
A ova creva sto su ostala u kolima posle generalne motora su nesto neobjasnjivo, pa valjda su to mogli da zamene, kad su tolike pare digli, a ne da ostave trulez koja puca sama od sebe.
Da je auto krenuo na put izgoreo bi motor do NS, posto ti nemas pojma do zadnjeg momenta, da je on ostao bez vode....
Sutra opet istakane antifriza, pa trazim ta creva da uradim, kad ih skinem sa masine.
E danas je sve bilo super posle maltretiranja, napokon nije propiskio, kad ja vidim krenulo jedno crevo kao da je ziletom zarezano, pa reko sta je ovo?
Ispipam sve, sva se ugibaju, sem tih domacih, koja kao kamen. E djubreta, do sada su se drzala, jer nije bilo pritiska, cim se stvari malo zahuktale, sve popuca, inace radni pritisak sistema je dosta nisak, kad ej osigurac na cepu, setovan na 1,2 bar.
PS. Hidraulicna creva su creva visokog pritiska, tako da verujem da rade i za rashladnu, svakako cu ih zvati sutra.
Do daljnjeg sam prizemljio auto, eno je kadica ispod kola, ako opet pukne da sakupim
Daj vise da, resim taj motor, samo da ne mora ponovo da se otvara, sve vreme ulje ne trosi nista, a silujem ga krvnicki, ovog puta 30l, plina na 100km.
Drugo kad si taxer, ti menjas ulje na svaka 2-3 meseca, on je cepao 70ak K, godisnje.
U tom rezimu bi u mog starog Z10, dosipao na primer ulje, na svakih 10 dana, posto trosi litar na 4-5000km.
Nisu to relacije u kojima mi obicnjaci razmisljamo o kolima.
A ova creva sto su ostala u kolima posle generalne motora su nesto neobjasnjivo, pa valjda su to mogli da zamene, kad su tolike pare digli, a ne da ostave trulez koja puca sama od sebe.
Da je auto krenuo na put izgoreo bi motor do NS, posto ti nemas pojma do zadnjeg momenta, da je on ostao bez vode....
Sutra opet istakane antifriza, pa trazim ta creva da uradim, kad ih skinem sa masine.
E danas je sve bilo super posle maltretiranja, napokon nije propiskio, kad ja vidim krenulo jedno crevo kao da je ziletom zarezano, pa reko sta je ovo?
Ispipam sve, sva se ugibaju, sem tih domacih, koja kao kamen. E djubreta, do sada su se drzala, jer nije bilo pritiska, cim se stvari malo zahuktale, sve popuca, inace radni pritisak sistema je dosta nisak, kad ej osigurac na cepu, setovan na 1,2 bar.
PS. Hidraulicna creva su creva visokog pritiska, tako da verujem da rade i za rashladnu, svakako cu ih zvati sutra.
Do daljnjeg sam prizemljio auto, eno je kadica ispod kola, ako opet pukne da sakupim

Daj vise da, resim taj motor, samo da ne mora ponovo da se otvara, sve vreme ulje ne trosi nista, a silujem ga krvnicki, ovog puta 30l, plina na 100km.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Meni nije jasno da date par hiljada eura za motor ili sta vec kako sam procitao i da posle loseg rada prosto predjete preko toga, a sada se kidas od posla ne bi li osposobio auto?! Ima li ikakve garancije za motor, presao je svega 1-2 hiljade km?
Inace, svaka cast na entuzijazmu i uradjenom do sada.
Inace, svaka cast na entuzijazmu i uradjenom do sada.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja