"Kada je zemlja bila dobro nabijena parnim čekićima, kaldrma lepo složena i ceo posao završen, neko se setio da nisu položeni telefonski kablovi, te celu ulicu ponovo počeše raskopavati..."

Znači tako je u Srbiji oduvek, nikada se nećemo naučiti.
Tačno! Najbitnija stvar pri izgradnji puta / pruge / piste je kompakcija terena. Druga bitna stvar (često jednako bitna kao prva) je drenaža. Ako te stvari nisu dobro urađene, džaba sve ostalo. Kada je teren nepovoljnog sastava ili konfiguracije, uvek ostaje mogućnost da se koristi armirani beton. Tako se dobije čvrsta podloga, koju je lako napraviti da bude i ostane savršeno ravna. Osim ako su graditelji baš totalni debili, kao npr. kada su prošle godine, prilikom rekonstrukcije Bulevara oslobođenja u Beogradu, napravljene tramvajske baštice koje su u startu bile neravne, plus su ubrzo i ispucale. A napravljene su od betona, sa ciljem da njima saobraćaju i autobusi bez poskakivanja.ljubitelj napisao: 27 Jul 2018, 08:24 Asfalt nema ulogu nosivosti, manje vise samo je obloga. Slojevi ispod njega su bitni i moraju biti dobro nabijeni.
Verovatno kada moraju da kopaju i cepaju asfalt negde zbog popravke cevi itd. Inace, ne znam kako je u BGu sad, ali u PO su ulice katastrofa. Zato sto su bukvalno raskopali sve zivo zbog radova i onda to stoji tako raskopano ili kad poprave ono bude sve neravno i ulegnuto. Mislim da nema dela grada gde nije iskopano nesto. I sve rade istovremeno jos. Ulaz u grad iz pravca Salakovca vecinom je kao da vozis po povrsini Meseca koliko je neravno i krpljeno. A grad ima visak sredstava u budzetu 2.9 milijardi dinara, koji stoje godinama jer se nista ne ralizuje od projekata.Ogi napisao:Je l zakrpljena neka rupa za ove dve nedelje mog odsustva ? Ne videh.
Inace pratim na sajtu Beogradputa sta rade, da li neko zna sta znaci popravka NAMERNIH kvarova ?