Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Da li je veličina bitna?

Post od Ivan »

Da odgovirim ljubitelju mada necu citirati jer je post kilometarski.

Zasto karavani sa svojom superiornom aerodinamikom uvek imaju manju maksimalnu brzinu u odnosu na limuzinu?

Hteo sam da nastavim da budem sarkastican ali ne mogu stvarno, odakle ti uopste da su karavani aerodinamicniji, jer to iz nekih neproverenih teorija ili iz specifikacija?

Mercedes C200cdi i C200cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152779
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=161557

Mercedes E220cdi i E220cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=195910
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=206118

Skoda superb 2.0tdi i combi
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=175208
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=202719

Mogu da ti dam jos primera koliko hoces, i stalno karavan ima za nekih 10ak % veci Drag coefficient...

Takodje gde si ti video da su polovni karavani skuplji od limuzine? Pa evo npr. pasati skuplje su klot limuzine polovne nego napucani lubenicari... isto vazi i za bmw, mecku, audi itd.

Ja ne znam koji to karavani standardno imaju automatsku nivelaciju vesanja ali sumnjam da toga nema u D segmentu (ili jako retko) a ti si to izneo kao da se odnosi na sva auta, eto sta cemo sa pomenutim pasatom karavanom, za njega znam da nema sigurno...

Za tu cvrstocu nisam siguran da si u pravu jer si vec izneo brdo netacnih informacija tako da cu to uzeti sa velikom rezervom ali cak i da si u pravu opet se dosta losije vozi, hoce dupe da zanese (zbog boljeg rasporeda mase kako tvrdis) a to su osetili i drugi koji su probali karavan/limuzinu isti model i obracali paznju na te detalje.

Za kraj da li si uopste svestan da tih 1-2db koje tvrdis da su nebitni i da mnogi nece primetiti kao razliku u buci izmedju limuzine i karavana, pa covece tolika je razlika u izolaciji izmedju recimo novog pasata i novog audija a6, mislis da se ne primeti razlika u zvucnoj izolaciji kada sedis u pasatu i a6???
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10999
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Da li je veličina bitna?

Post od Uroš S. »

Fabia Mk.2 sigurno, a čini mi se i Oktavija imaju veći Vmax u karavanskoj verziji. Za ostale ne znam, nikad me nije interesovalo, ove podatke sam uhvatio slučajno u knjižici. Par km.h je u pitanju...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Da li je veličina bitna?

Post od nikaragva »

Primetio sam da mi auto mnooogo bolje ide kada je kazaljka za gorivo ne na maksimumu, nego preko maksimuma i kada je čist auto. Takođe imam utisak da mi menjač bolje radi kada je auto čist. Sad koliko se aerodinamika popravi kada se skine blato sa auta ne znam, ali da ide bolje, ide!
zex
Reactions:
Postovi: 575
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
Garaža: Audi A3 Sportback
Lokacija: Darmstadt, Deutschland

Re: Da li je veličina bitna?

Post od zex »

a kad omrsas nikaragva? I onda bolje vuce a i pomera teziste horizontalno na levo pa bolje ide u desnu nego u levu krivinu... :) :) :)
@Ji4Tze
sva tela se u prirodi krecu tako da vazi zakon o ocuvanju energije, odnosno sa minimalnim utroskom energije...da to ne vazi, kap ne bi imala dovoljno potencijalne energije da padne jer bi usled otpora vazduha ostala da lebdi...deformacija je posledica dejstva vazduha I njegove sile trenja na deformabilno telo, no to nije ni bitno...
naravno da karavani imaju losije performanse, pomera se i klirens bas zbog planiranog opterecenja, ide teziste u vis, u svemu su gori...
fabija karavan je bas nestabilna...zadnji kraj bas hoce da bezi...pored nje vozio sam i 307 karavan i nije toliko nestabilan u krivini ali je tako osetljiv na boci vetar da je to cudo...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Da li je veličina bitna?

Post od Xepoj87 »

Sto se vozacke strane tice,karavan je u svemu losiji,to je valjda do sada jasno...
Nije namenjen za veci luksuz,vec za vecu prakticnost...
Ko sta voli,neka izvoli.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio RS 197

Post od Markoni »

dragan napisao:...jako sam iznenadjen performansama novog q5 3.0tdi... na pravcu ide :o ...
Je l' ti je umakao Q5 na pravcu?

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

120-190smo isli bukvalno haubu u haubu u dve trake, ja sam bio u 4. i 5. , i vrteo ga do kraja, i nisam bio nesto opterecen, bilo nas dvoje u autu..
Pogledah na zeperfs, starijem modelu treba samo sekund vise 80-180 sto je realno skoro zanemarivo, a ovaj novi koji je bio juce bi mozda trebao biti i brzi jer ima 580vs500nm u odnosu na stari...
Ide za sve pare...
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio RS 197

Post od Markoni »

Odlicno si se drzao, zajebani su igraci V6 dizeli na vecim brzinama...
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

Kako videh nije njemu problem ni iz mesta da krene :)
Deklarisan na 6,5s do stotke, doduse sa quattrom i dsg-om je to malo lakse nego sa manuelcem i fwd...
Jako dobro ide...
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Renault Clio RS 197

Post od 16_Valve_ »

Covece ono je 3000 kubika V6 turbo, a ti si obican 2.0 atmosferac :rofl: Svaka cast za Clia :) Ne trebas ti da budes iznenadjen nego on, ono je 2 cilindra, 1000 kubika, 40 konja i skoro 300nm vise :presrecan:
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 10 Mar 2013, 12:20, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio RS 197

Post od Floyd »

Zbog AWD-a ima bolji grip od tebe, DSG menja skoro savrseno a i jaci je...ne treba da te cudi rezultat.
Meni je ipak pored svega smesno kad je vozac dzipa lozac i misli da vozi sportski auto, bez obzira na snagu.
Juce u gradu neki klinac u starom ML 63 AMG nabio gas na semaforu i bukvalno se katapultirao preko mosta :kezo:
Ipak i pored snage koja je za :klanjamse: nekako mi takva voznja ide vise uz neki HH ili kupe :pardon:

Nego Dragane, jel planiras neke modifikacije na Cliu...kontam da bi uz dobar upgrade dobio bolje performanse od Clia 4 a jeftinije bi te izaslo nego da ga menjas.
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Renault Clio RS 197

Post od 16_Valve_ »

Pa dobro konkreno taj ML 63 AMG moze nauciti pameti cak i neke rasne trkace. Ali opet, cemu ML ako hoces da jurcas :trljamoci:

C63 Amg, M3 E90, to se valjda kupuje za jurcanje kad imas vec toliko para :)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio RS 197

Post od Floyd »

Pa o tome pricam :)
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Renault Clio RS 197

Post od 16_Valve_ »

Ajde sto imaju bolje performanse, nego sa C klasom AMG mozes duplo brze uci u krivinu a da se ne isprevrces, ti SUV-ovi su pojam za nestabilnost u krivinama, visoko teziste, tezak auto. Tog ML 63 bi Golf 6 R naucio pameti na stazi, a C klasa bi pravila krugove oko R-a :rofl:
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio RS 197

Post od methane.master »

Floyd napisao: Nego Dragane, jel planiras neke modifikacije na Cliu...kontam da bi uz dobar upgrade dobio bolje performanse od Clia 4 a jeftinije bi te izaslo nego da ga menjas.
Baš htedoh da predložim neki Garett. :kezo:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Odgovori