Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li je veličina bitna?
Da odgovirim ljubitelju mada necu citirati jer je post kilometarski.
Zasto karavani sa svojom superiornom aerodinamikom uvek imaju manju maksimalnu brzinu u odnosu na limuzinu?
Hteo sam da nastavim da budem sarkastican ali ne mogu stvarno, odakle ti uopste da su karavani aerodinamicniji, jer to iz nekih neproverenih teorija ili iz specifikacija?
Mercedes C200cdi i C200cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152779
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=161557
Mercedes E220cdi i E220cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=195910
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=206118
Skoda superb 2.0tdi i combi
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=175208
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=202719
Mogu da ti dam jos primera koliko hoces, i stalno karavan ima za nekih 10ak % veci Drag coefficient...
Takodje gde si ti video da su polovni karavani skuplji od limuzine? Pa evo npr. pasati skuplje su klot limuzine polovne nego napucani lubenicari... isto vazi i za bmw, mecku, audi itd.
Ja ne znam koji to karavani standardno imaju automatsku nivelaciju vesanja ali sumnjam da toga nema u D segmentu (ili jako retko) a ti si to izneo kao da se odnosi na sva auta, eto sta cemo sa pomenutim pasatom karavanom, za njega znam da nema sigurno...
Za tu cvrstocu nisam siguran da si u pravu jer si vec izneo brdo netacnih informacija tako da cu to uzeti sa velikom rezervom ali cak i da si u pravu opet se dosta losije vozi, hoce dupe da zanese (zbog boljeg rasporeda mase kako tvrdis) a to su osetili i drugi koji su probali karavan/limuzinu isti model i obracali paznju na te detalje.
Za kraj da li si uopste svestan da tih 1-2db koje tvrdis da su nebitni i da mnogi nece primetiti kao razliku u buci izmedju limuzine i karavana, pa covece tolika je razlika u izolaciji izmedju recimo novog pasata i novog audija a6, mislis da se ne primeti razlika u zvucnoj izolaciji kada sedis u pasatu i a6???
Zasto karavani sa svojom superiornom aerodinamikom uvek imaju manju maksimalnu brzinu u odnosu na limuzinu?
Hteo sam da nastavim da budem sarkastican ali ne mogu stvarno, odakle ti uopste da su karavani aerodinamicniji, jer to iz nekih neproverenih teorija ili iz specifikacija?
Mercedes C200cdi i C200cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152779
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=161557
Mercedes E220cdi i E220cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=195910
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=206118
Skoda superb 2.0tdi i combi
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=175208
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=202719
Mogu da ti dam jos primera koliko hoces, i stalno karavan ima za nekih 10ak % veci Drag coefficient...
Takodje gde si ti video da su polovni karavani skuplji od limuzine? Pa evo npr. pasati skuplje su klot limuzine polovne nego napucani lubenicari... isto vazi i za bmw, mecku, audi itd.
Ja ne znam koji to karavani standardno imaju automatsku nivelaciju vesanja ali sumnjam da toga nema u D segmentu (ili jako retko) a ti si to izneo kao da se odnosi na sva auta, eto sta cemo sa pomenutim pasatom karavanom, za njega znam da nema sigurno...
Za tu cvrstocu nisam siguran da si u pravu jer si vec izneo brdo netacnih informacija tako da cu to uzeti sa velikom rezervom ali cak i da si u pravu opet se dosta losije vozi, hoce dupe da zanese (zbog boljeg rasporeda mase kako tvrdis) a to su osetili i drugi koji su probali karavan/limuzinu isti model i obracali paznju na te detalje.
Za kraj da li si uopste svestan da tih 1-2db koje tvrdis da su nebitni i da mnogi nece primetiti kao razliku u buci izmedju limuzine i karavana, pa covece tolika je razlika u izolaciji izmedju recimo novog pasata i novog audija a6, mislis da se ne primeti razlika u zvucnoj izolaciji kada sedis u pasatu i a6???
- Uroš S.
- Postovi: 10999
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Da li je veličina bitna?
Fabia Mk.2 sigurno, a čini mi se i Oktavija imaju veći Vmax u karavanskoj verziji. Za ostale ne znam, nikad me nije interesovalo, ove podatke sam uhvatio slučajno u knjižici. Par km.h je u pitanju...
Re: Da li je veličina bitna?
Primetio sam da mi auto mnooogo bolje ide kada je kazaljka za gorivo ne na maksimumu, nego preko maksimuma i kada je čist auto. Takođe imam utisak da mi menjač bolje radi kada je auto čist. Sad koliko se aerodinamika popravi kada se skine blato sa auta ne znam, ali da ide bolje, ide!
-
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Da li je veličina bitna?
a kad omrsas nikaragva? I onda bolje vuce a i pomera teziste horizontalno na levo pa bolje ide u desnu nego u levu krivinu...
@Ji4Tze
sva tela se u prirodi krecu tako da vazi zakon o ocuvanju energije, odnosno sa minimalnim utroskom energije...da to ne vazi, kap ne bi imala dovoljno potencijalne energije da padne jer bi usled otpora vazduha ostala da lebdi...deformacija je posledica dejstva vazduha I njegove sile trenja na deformabilno telo, no to nije ni bitno...
naravno da karavani imaju losije performanse, pomera se i klirens bas zbog planiranog opterecenja, ide teziste u vis, u svemu su gori...
fabija karavan je bas nestabilna...zadnji kraj bas hoce da bezi...pored nje vozio sam i 307 karavan i nije toliko nestabilan u krivini ali je tako osetljiv na boci vetar da je to cudo...



@Ji4Tze
sva tela se u prirodi krecu tako da vazi zakon o ocuvanju energije, odnosno sa minimalnim utroskom energije...da to ne vazi, kap ne bi imala dovoljno potencijalne energije da padne jer bi usled otpora vazduha ostala da lebdi...deformacija je posledica dejstva vazduha I njegove sile trenja na deformabilno telo, no to nije ni bitno...
naravno da karavani imaju losije performanse, pomera se i klirens bas zbog planiranog opterecenja, ide teziste u vis, u svemu su gori...
fabija karavan je bas nestabilna...zadnji kraj bas hoce da bezi...pored nje vozio sam i 307 karavan i nije toliko nestabilan u krivini ali je tako osetljiv na boci vetar da je to cudo...
Re: Da li je veličina bitna?
Sto se vozacke strane tice,karavan je u svemu losiji,to je valjda do sada jasno...
Nije namenjen za veci luksuz,vec za vecu prakticnost...
Ko sta voli,neka izvoli.
Nije namenjen za veci luksuz,vec za vecu prakticnost...
Ko sta voli,neka izvoli.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Renault Clio RS 197
Je l' ti je umakao Q5 na pravcu?dragan napisao:...jako sam iznenadjen performansama novog q5 3.0tdi... na pravcu ide...
Tapatalk Post
Re: Renault Clio RS 197
120-190smo isli bukvalno haubu u haubu u dve trake, ja sam bio u 4. i 5. , i vrteo ga do kraja, i nisam bio nesto opterecen, bilo nas dvoje u autu..
Pogledah na zeperfs, starijem modelu treba samo sekund vise 80-180 sto je realno skoro zanemarivo, a ovaj novi koji je bio juce bi mozda trebao biti i brzi jer ima 580vs500nm u odnosu na stari...
Ide za sve pare...
Pogledah na zeperfs, starijem modelu treba samo sekund vise 80-180 sto je realno skoro zanemarivo, a ovaj novi koji je bio juce bi mozda trebao biti i brzi jer ima 580vs500nm u odnosu na stari...
Ide za sve pare...
Re: Renault Clio RS 197
Odlicno si se drzao, zajebani su igraci V6 dizeli na vecim brzinama...
Re: Renault Clio RS 197
Kako videh nije njemu problem ni iz mesta da krene
Deklarisan na 6,5s do stotke, doduse sa quattrom i dsg-om je to malo lakse nego sa manuelcem i fwd...
Jako dobro ide...

Deklarisan na 6,5s do stotke, doduse sa quattrom i dsg-om je to malo lakse nego sa manuelcem i fwd...
Jako dobro ide...
Re: Renault Clio RS 197
Covece ono je 3000 kubika V6 turbo, a ti si obican 2.0 atmosferac
Svaka cast za Clia
Ne trebas ti da budes iznenadjen nego on, ono je 2 cilindra, 1000 kubika, 40 konja i skoro 300nm vise 



Poslednja izmena od 16_Valve_ u 10 Mar 2013, 12:20, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Renault Clio RS 197
Zbog AWD-a ima bolji grip od tebe, DSG menja skoro savrseno a i jaci je...ne treba da te cudi rezultat.
Meni je ipak pored svega smesno kad je vozac dzipa lozac i misli da vozi sportski auto, bez obzira na snagu.
Juce u gradu neki klinac u starom ML 63 AMG nabio gas na semaforu i bukvalno se katapultirao preko mosta
Ipak i pored snage koja je za
nekako mi takva voznja ide vise uz neki HH ili kupe 
Nego Dragane, jel planiras neke modifikacije na Cliu...kontam da bi uz dobar upgrade dobio bolje performanse od Clia 4 a jeftinije bi te izaslo nego da ga menjas.
Meni je ipak pored svega smesno kad je vozac dzipa lozac i misli da vozi sportski auto, bez obzira na snagu.
Juce u gradu neki klinac u starom ML 63 AMG nabio gas na semaforu i bukvalno se katapultirao preko mosta

Ipak i pored snage koja je za


Nego Dragane, jel planiras neke modifikacije na Cliu...kontam da bi uz dobar upgrade dobio bolje performanse od Clia 4 a jeftinije bi te izaslo nego da ga menjas.
Re: Renault Clio RS 197
Pa dobro konkreno taj ML 63 AMG moze nauciti pameti cak i neke rasne trkace. Ali opet, cemu ML ako hoces da jurcas :trljamoci:
C63 Amg, M3 E90, to se valjda kupuje za jurcanje kad imas vec toliko para
C63 Amg, M3 E90, to se valjda kupuje za jurcanje kad imas vec toliko para

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Renault Clio RS 197
Ajde sto imaju bolje performanse, nego sa C klasom AMG mozes duplo brze uci u krivinu a da se ne isprevrces, ti SUV-ovi su pojam za nestabilnost u krivinama, visoko teziste, tezak auto. Tog ML 63 bi Golf 6 R naucio pameti na stazi, a C klasa bi pravila krugove oko R-a 

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio RS 197
Baš htedoh da predložim neki Garett.Floyd napisao: Nego Dragane, jel planiras neke modifikacije na Cliu...kontam da bi uz dobar upgrade dobio bolje performanse od Clia 4 a jeftinije bi te izaslo nego da ga menjas.

Sent using Tapatalk
Širim haos!