Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Što reče tvoj majstor pitanje je sa kakvim delovima repariraju i kakvu aparaturu koriste za test i štelovanje.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Nisi trebao dirati turbinu, i @ljubitelj je bio isto u pravu oko izgleda tvoje turbine i svega ostalog.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pa turbina i treba malo da se cuje, mislim normalan zvuk? Zar ne?
Kod mene se cuje kad u trecoj spucam gas do daske sto bi se reklo, ali samo na kratko... I to je to...
Ford S-Max 2,5t
Kod mene se cuje kad u trecoj spucam gas do daske sto bi se reklo, ali samo na kratko... I to je to...
Ford S-Max 2,5t
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Turbinu sam najvise hteo da uradim zbog prljanja DPF-a (sto su potvrdili na remontu bez da sam im rekao da imam taj problem) i nekozistetnog ubrzanja.cozmo napisao: 10 Apr 2023, 18:21 Nisi trebao dirati turbinu, i @ljubitelj je bio isto u pravu oko izgleda tvoje turbine i svega ostalog.
Turbina se sad cuje, pa ne znam kako bi opisao, jeste zvizdanje ali kao da se ne desava uvek u istim slucajevima, kao da se zaglupi turbina. Recimo dajes gas da punis turbinu, pa pustis gas, ona krene da se prazni/usporava pa onda das naglo gas a ona krene da zvizdi, pa onda malo kasnije probas da uradis isto pa se ne cuje da zvizdi ali se cuje u nekom drugom rezimu u kom se nije cula pre par trenutaka...jako cudno, rekao bih da zavisi koliki je pritosak i o rtaji u njoj kad pokusam da reprodukujem nesto.
Takodje, rekao bih kao da ima malu zadrsku/vecu turbo rupu sad, deluje da geometrija nije dobra, ma bre nisu je uradili dobro i tacka. Bolje je uradjena nego prvi put ali nije to kako treba ni sad, sto samo govori kako su lose uradili prvi put i pokusavali da me ubede da nesto ne valja na mom autu.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ja sam radio turbinu u turbo servisu uzice i dobro su uradili. Dobije se i garancija godinu dana na rad ali sam oterao kod njih i oni su sve odradili bez da sam im slao.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ja sam zvao Radosavljevic turbo servis u Sremskoj Mitrovici isto sve rade ali kad su culi da je S-Max u pitanju, onda su rekli da im treba bar dva dana jer moras pola prednjeg trapa da skines da bi dosao do turbine i mozda je bolje da mi moj majstor skine pa da posaljem.
U Uzice je kolega sa posla dvaput nosio i nisu mu uspeli napraviti da valja ili zvizdi odmah kao moja prvi put ili posle par stotina km prozvizdi pa je na kraju kod Radosavljevica nosio.
Za Cubi iz NS sam dobio par preporuka ali naravno, kako sam ja baksuz sto se tice ovog auta, ja moram da upadnem u onu grupu ljudi kome reparacija ne uspe...
U Uzice je kolega sa posla dvaput nosio i nisu mu uspeli napraviti da valja ili zvizdi odmah kao moja prvi put ili posle par stotina km prozvizdi pa je na kraju kod Radosavljevica nosio.
Za Cubi iz NS sam dobio par preporuka ali naravno, kako sam ja baksuz sto se tice ovog auta, ja moram da upadnem u onu grupu ljudi kome reparacija ne uspe...
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Kada pustiš gas turbina ne treba da se usporava, naprotiv ako je ispravan ventil (recirkulacije vazduha usisa) na kompreskorskoj strani treba da se i dalje vrti gotovo isto, tek neznatno sporije.Recimo dajes gas da punis turbinu, pa pustis gas, ona krene da se prazni/usporava pa onda das naglo gas
Upravo zato da kada onda naglo daš gas nema nikakve rupe, nema potrebe da se ponovo "zavrti".
Ako ne radi tako, sistem turbine i ventila koji je opslužuju treba pregledati i locirati problem.
Sasvim je moguće da se pocepala membrana u ventilu, dešava se i nije baš tako retko mada nije ni neko pravilo...više pravilo da nema pravila.
Ako ventil pušta (bušan je) može se čekivati da se čuje adekvatan zvuk (jer nastaju osciacije vazduha usled nepravilnog propuštanja membrane).
Rešava se tako da se komplet ventil zameni novim ako je van turbine a obično jeste, ili ako je u sklopu turbine onda se zameni nova turbina.
Kod starijih turbina ventil je po pravilu odvojen i lako se menja, za ovu tvoju nemam pojma ni koja je turbina u pitanju.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Nemam pojma da li je neka mebrana, da li ne resetovanje parametara u racunaru moze da utice na to to kako radi reparirana turbina ali znam da je moj majstor bio prvi put u pravu i da oni posao nisu uradili kako treba.
Sad je malo bolje, kako po onome sto mi vidimo/cujemo nakon ugradnje tako i po njihovim testovima koje su mi dali ali i dalje turbina zvizdi u nekim rezimima voznje. Recimo gotovo se uvek cuje kad turbina uspori na samom kraju pre nego sto dostigne svoje 'ler' brzine (na grafikonu dole se vidi da na tim brzinama ima neki 'spike')
Evo kako izgleda prvi test A evo kako izgleda nakon reklamacije Inace model turbine je: Garett GTB14V
Sad je malo bolje, kako po onome sto mi vidimo/cujemo nakon ugradnje tako i po njihovim testovima koje su mi dali ali i dalje turbina zvizdi u nekim rezimima voznje. Recimo gotovo se uvek cuje kad turbina uspori na samom kraju pre nego sto dostigne svoje 'ler' brzine (na grafikonu dole se vidi da na tim brzinama ima neki 'spike')
Evo kako izgleda prvi test A evo kako izgleda nakon reklamacije Inace model turbine je: Garett GTB14V
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Kako izgleda grafik stare turbine, pre reparacije na toj proveri?
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Eeeeee vidis toga nema, nisam to dobio, niti sam video da je dobio covek koji je pre mene preuzeo prvi put turbinu. I mene bas zanima kako se pokazala moja turbina pre prve reparacije sobzirom da su rekli da nema lufta i da se ne cuje. Ne znam zasto to ne daju a trebalo bi da daju da mozes da se uveris kakva je bila pre reperacije tj kako je prosla ovaj test, ovakko mogu reci uradili smo posao a ono test rezultati gori nego sto je turbina ostvarila kad su je testirali pre reparacije...
Mislim, moj majstor majstor me je upozorio da je neki vid reparacije/stelovanja ok (i tu obicno nema puno problema) dok god oni ne trebaju da otvaraju turbinu i menjaju delove jer su ti repair kit-ovi losijeg kvaliteta i menja se sve nebitno da li je jedan deo otisao, pa jos ako treba da urade naknadno balansiranje (a gotovo uvek mora) pa kakva je masina za balansiranje, kakvo je znanje onog koji balansira bukvalno je lutrija kako ce ti uraditi i da gotovo nikad to ne bude vise frabricki. Zato neki ljudi po par puta nose turbinu na servis ili iz jednog u drugi servis dok neko ne potrefi sa delovima i balansiranjem.
Iz price sa Cubijem onako izmedju redova, sa delovima koji oni ugradjuju oni su ovo maksimalno dobro (citaj: koliko su mogli) izbalansirali...
Mislim, moj majstor majstor me je upozorio da je neki vid reparacije/stelovanja ok (i tu obicno nema puno problema) dok god oni ne trebaju da otvaraju turbinu i menjaju delove jer su ti repair kit-ovi losijeg kvaliteta i menja se sve nebitno da li je jedan deo otisao, pa jos ako treba da urade naknadno balansiranje (a gotovo uvek mora) pa kakva je masina za balansiranje, kakvo je znanje onog koji balansira bukvalno je lutrija kako ce ti uraditi i da gotovo nikad to ne bude vise frabricki. Zato neki ljudi po par puta nose turbinu na servis ili iz jednog u drugi servis dok neko ne potrefi sa delovima i balansiranjem.
Iz price sa Cubijem onako izmedju redova, sa delovima koji oni ugradjuju oni su ovo maksimalno dobro (citaj: koliko su mogli) izbalansirali...
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Mislim da ce ovo biti zadnji post sto se tice S-Max-a.
Juce sam ga vozio malo zato sto stoji vec neko vreme na parkingu. Pre toga ga je zena vozila jedan dan.
Ne znam sta se desilo, ali cini se da se turbina vise ni malo ne cuje ili tek/tek u nekim situacijama. Da li se 'razradila' ili je ECU naucio nove parametre sto se tice turbine ne znam. I zenu sam pitao da li je nesto cula, kaze da je bas slusala ali da ona nista ne cuje.
U svakom slucaju, da zena obavi planirani put od nekih +500km i ode na oglase, nadam se da ce naredni vlasnik imati vise srece posto je sad na njemu svasta zamenjeno, ocisceno, remontovano i isproveravano.
Juce sam ga vozio malo zato sto stoji vec neko vreme na parkingu. Pre toga ga je zena vozila jedan dan.
Ne znam sta se desilo, ali cini se da se turbina vise ni malo ne cuje ili tek/tek u nekim situacijama. Da li se 'razradila' ili je ECU naucio nove parametre sto se tice turbine ne znam. I zenu sam pitao da li je nesto cula, kaze da je bas slusala ali da ona nista ne cuje.
U svakom slucaju, da zena obavi planirani put od nekih +500km i ode na oglase, nadam se da ce naredni vlasnik imati vise srece posto je sad na njemu svasta zamenjeno, ocisceno, remontovano i isproveravano.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Nisam u toku bas, koje je godiste, koliko km, oprema itd... Pitam onako cisto za info, a veruje da ce mozda i ovde nekog da zanima...
Ford S-Max 2,5t
Ford S-Max 2,5t
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
2014-to, 2.0 TDCI 140hp, manuelni menjac, presao nesto manje od 180.000km, operema ne znam tacno koja (kako se tada zvala) ali rekao bih neki srednji paket gde su dodavane neke stvari. Ima neke osnovne stvari kao sto su, parking senzori napred i nazad, sklopivi retrovizori, tempomat, navigaciju, IR soferku, led dnevna svetla napred i nazad, lumbalna podrska za vozaca i suvozaca...
Naknadno su zatamljena zadnja stakla, kao i staklo gepeka (90% zatamljenja) sa pripadajucim atestom. Stavljene orginalne zavesice napred i nazad.
Evo i par slika na dan kad sam ga kupio (cisto zbog opreme da se vidi). Vise manje isto i sad izgleda sem sto ima dodate zavesice i po koju parking ogrebotinu vise. Svakako ce ici aktuelne slike kad se bude prodavao.
Naknadno su zatamljena zadnja stakla, kao i staklo gepeka (90% zatamljenja) sa pripadajucim atestom. Stavljene orginalne zavesice napred i nazad.
Evo i par slika na dan kad sam ga kupio (cisto zbog opreme da se vidi). Vise manje isto i sad izgleda sem sto ima dodate zavesice i po koju parking ogrebotinu vise. Svakako ce ici aktuelne slike kad se bude prodavao.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Fina masina, fin auto, lepo izgleda. Srecno sa prodajom 



Oprema je skroz okay, jedino da su sedista bolja, ali tako je kako je
Ford S-Max 2,5t




Oprema je skroz okay, jedino da su sedista bolja, ali tako je kako je

Ford S-Max 2,5t
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
U pa dobar ti je ovaj s-max, greota da ga prodajes 
