Današnja vozila mogu da prevale dosta visoke kilometraže, ali je pitanje koliko godina mogu trajati

Ja sam ti jedan od tih što vole i održavaju auto, al sam sve , pa i ovaj poslednji prodao u roku od par dana. Jeste da ima 250000km na satu i 14 g star al otišao odmah, čim je prvi kupac došao i seo u njega. A opet, i taj i prethodne sam uzimao od meni sličnih. Takoda, primeti se odmah dal je auto dobar i održavan.noob napisao:Odoste daleko i u teorije i u izolovane slučajeve koju su retkost.
Kada odete na auto plac nemate pojma ko je taj vozio, ne zna ni onaj ko ga je kupio jer je sa licitacije. I kad kupujete od prvih vlasnika, možda je vozio samo on, možda mu se zena/dete naučili na njemu pa razradili automatik. Nema pravila, ono što kupujete gledajte da je u što boljem stanju, uvek bilo i biće.
Ima ljudi koji održavaju kola kao ko da su im deca, vredi kupiti od takvih naravno, ali i takvi znaju da zacepe cenu pa vam i nije ok kupovina. Opet se vratimo na ono, u Srb cena diktira prodaju.
Različiti vlasnici različito podrazumevaju pod time šta je pravovremeno održavanje auta.Dzona napisao: 09 Mar 2025, 14:38 Ponovo se vraćamo na to - šta je to održavanje auta?
Valjda je normalno menjati delove koji su za zamenu i raditi servise?
Ne želim raspravu ali ovo nije tačno. Ispada da se u Nemačkoj voze sve krševi na ivici prolaska tehničkog što je daleko od istine. A primer Golfa starog 20+ godina nebitne kilometraže uopšte nije merilo tržišta.ljubitelj napisao: 09 Mar 2025, 15:27
Na zapadu se uglavnom ne održava auto prosečne starosti tako da se menja samoinicijativno iliti normalno menjanje, čeka se da neko na nekom pregledu ukaže da je kritično stanje po bezbednost.
Gledajući po TV reportaže nekih 70-80% automobila u Nemačkoj nema to neko normalno menjanje delova, preventivno dok je u začetku problem.
Propali nacistoTheWickerMan napisao:Ne želim raspravu ali ovo nije tačno. Ispada da se u Nemačkoj voze sve krševi na ivici prolaska tehničkog što je daleko od istine. A primer Golfa starog 20+ godina nebitne kilometraže uopšte nije merilo tržišta.ljubitelj napisao: 09 Mar 2025, 15:27
Na zapadu se uglavnom ne održava auto prosečne starosti tako da se menja samoinicijativno iliti normalno menjanje, čeka se da neko na nekom pregledu ukaže da je kritično stanje po bezbednost.
Gledajući po TV reportaže nekih 70-80% automobila u Nemačkoj nema to neko normalno menjanje delova, preventivno dok je u začetku problem.
Auuu, kakav zajebcarov2 napisao:C ili Č?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Merilo tržišta? O čemu ti to?TheWickerMan napisao: 09 Mar 2025, 16:22Ne želim raspravu ali ovo nije tačno. Ispada da se u Nemačkoj voze sve krševi na ivici prolaska tehničkog što je daleko od istine. A primer Golfa starog 20+ godina nebitne kilometraže uopšte nije merilo tržišta.ljubitelj napisao: 09 Mar 2025, 15:27
Na zapadu se uglavnom ne održava auto prosečne starosti tako da se menja samoinicijativno iliti normalno menjanje, čeka se da neko na nekom pregledu ukaže da je kritično stanje po bezbednost.
Gledajući po TV reportaže nekih 70-80% automobila u Nemačkoj nema to neko normalno menjanje delova, preventivno dok je u začetku problem.
Dovoljno si rekao, prosek 11 godina a tipican auto "nesto" starijeg od proseka, taj Golf kojeg si se uhvatio, ispada vise od duplo. Bas "nesto" stariji.ljubitelj napisao: 09 Mar 2025, 23:01
Ti napiši šta je tačno stanje tog nekog vozila prosečne starosti 11 godina u Nemačkoj.
Ja sam naveo očigledan primer jednog tipičnog auta male kilometraže nešto starijeg od proseka
Od ovoga smo krenuli, 70-80% se odrzava, i veci procenat, a to za sta si se ti uhvatio je do 10% maksimum.ljubitelj napisao: 09 Mar 2025, 15:27
Na zapadu se uglavnom ne održava auto prosečne starosti
Gledajući po TV reportaže nekih 70-80% automobila u Nemačkoj nema to neko normalno menjanje delova