Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Zanimljivo stivo:
http://www.nadlanu.com/pocetna/info/akt ... 2.860.html
Citat:
U tom kontekstu naveo je i "štetan tajni ugovor Republike Srbije, JAT-a i Etihada, a posebno njegova vanstitucionalnu implementaciju".
http://www.privreda.gov.rs/newsitem.php?id=10096
Штетан тајни уговор Републике Србије, ЈАТ-а и Etihadа, а посебно његова ванституционална имплементација је најбољи пример оваквог деловања. Кабинет Првог потпредседника је месецима спречавао Министарство привреде да добије личну карту ЈАТ-а, процену вредности имовине и спречи спровођење финансијског реструктурирања. Поруке које су добијали неодговорни директори о томе како политика Министарства привреде не ужива подршку Владе директно су се одразиле на ниво њихове сарадње. Пошто је Министарство привреде одбијало да Влади предлаже штетне уговоре по Републику Србију, ту улогу предлагача је супротно Закону о министарствима, преузео кабинет Првог потпредседника. Када је Министарство привреде давало негативно мишљење на закључке Владе којим се одобравају ти послови, рецимо уношење ЈАТ Кетеринга у ЈАТ, таква мишљења нису долазила на дневни ред а закључци су се усвајали.
http://www.nadlanu.com/pocetna/info/akt ... 2.860.html
Citat:
U tom kontekstu naveo je i "štetan tajni ugovor Republike Srbije, JAT-a i Etihada, a posebno njegova vanstitucionalnu implementaciju".
http://www.privreda.gov.rs/newsitem.php?id=10096
Штетан тајни уговор Републике Србије, ЈАТ-а и Etihadа, а посебно његова ванституционална имплементација је најбољи пример оваквог деловања. Кабинет Првог потпредседника је месецима спречавао Министарство привреде да добије личну карту ЈАТ-а, процену вредности имовине и спречи спровођење финансијског реструктурирања. Поруке које су добијали неодговорни директори о томе како политика Министарства привреде не ужива подршку Владе директно су се одразиле на ниво њихове сарадње. Пошто је Министарство привреде одбијало да Влади предлаже штетне уговоре по Републику Србију, ту улогу предлагача је супротно Закону о министарствима, преузео кабинет Првог потпредседника. Када је Министарство привреде давало негативно мишљење на закључке Владе којим се одобравају ти послови, рецимо уношење ЈАТ Кетеринга у ЈАТ, таква мишљења нису долазила на дневни ред а закључци су се усвајали.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Pa kada je znao odmah u pocetku sto javno nije rekao nego sada kada je u ostavci iznosi. 


Re: Vazduhoplovi
Pa nisu ga podmazali, Boze o cemu ti razmisljas. Da je dobio kintu koju misli da je zasluzio, ne bi sad bio u ostavci.
Sent from my LG-P760 using Tapatalk
Sent from my LG-P760 using Tapatalk

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
uh, bilo bi lepo ^^^




GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
He, he, ima ih koji bi me isprozivali imenom...
Sent from my LG-P760 using Tapatalk
Sent from my LG-P760 using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi
@ljubitelj me je u Ratnoj Tehnici proglasi NATOvcem jer imam prijatelje koji su tamo sluzbovali i ne mirisem hvalospeve o svakom djubretu koje Rusi naprave.Ix. napisao:Pojavio sam se nakon što sam naišao na forum i malo ispratio temu. Ne mogu da podesim dan svog registrovanja pet godina u prošlost niti da za sedam dana naštancujem hiljadu postova, doprinosim koliko doprinosim. Ne ostavljam stručne komentare o avionima jer nisam pilot niti avio inženjer, znam ponešto o komercijalnoj avijaciji i često letim pa eto, iz tog ugla iznosim svoje mišljenje. Ne radim za Etihad a Jat nisam koristio godinama. Eto, toliko o meni, a ti reci ako treba dalje da dokazujem da nisam plaćeni arapski advokat.zuzazu napisao: Ix, pojavio si se ovde 20. Jan i do sada imas 16 postova, svi u temi Vazduhoplovi i ni jedan strucan komentar o avionima, vec su svi na temu ugovora AS i Etihada. Vidim i da baratas medjunarodnim ugovorima aviokompanija i situacijom na aviotrzistu sto bi trebalo da znaci da si upucen u avijaciju.
Nekako mi se cini da predstavljas necijeg drvenog advokata jer u poslednjem pitanju koje sam postavio (namerno, jer ne mozes da das ni jedan razlozan odgovor) poceo si da odgovaras demagoski, bez argumenata. Cak sam te i uputio na ranije postove gde su forumasi sto kroz diskusiju, sto dokumentovano, izneli nelogicnosti saradnje ove dve kompanije.
Što se tiče pitanja koje si postavio, dao sam ti argumentovan odgovor ali nekako mi se čini da ti toliko prezireš Arape, Etihad, Kondića ili šta/koga već, da svaki od tih argumenata potpuno izignorišeš i onda mi kontriraš nečim što ja uopšte nisam pominjao niti smo se oko toga sporili.
Kako to npr. izgleda? Tako što si mi taksativno nabrojao šta je sve Srbija platila u ovom poslovnom poduhvatu iako ja nigde nisam napisao da je Etihad nešto platio. Pitao si kako je Etihad pomogao našem prevozniku, ja sam rekao da je pomogao preuzimanjem uprave i povlačenjem određenih poteza, nigde nisam rekao da su dali neke pare jer o tome nemam podatke. Ti imaš podatke da je sve platila Srbija i ja to ne sporim.
Šta sam ja naveo kao argumente:
- preuzeto upravljanje (oko toga smo se složili)
- obnova flote (nisam rekao da je Etihad platio obnovu već da je njihova uprava obnovila flotu, što je činjenica baš kao što je činjenica da sve prethodne uprave to nisu uradile a mogle su)
- obnavljanje ukinutih linija ("samo" to i ništa više, pa zašto prethodne uprave nisu obnavljale linije nego su ih jednu po jednu ukidale, ako smo tako prepametni i ne treba nam tamo neki Etihad?)
- otvaranje novih linija ("samo" Sofija, Varna i Bukurešt, pa zašto ih prethodne uprave nisu otvorile ako smo tako prepametni i ne treba nam tamo neki Etihad? Ili je možda mrski Arapi trebalo da u prva tri meseca otvore JFK, GIG, SIN i NRT kako bi dokazali da znaju nešto o ovom poslu?)
- nov brend (možda je najružniji na svetu ali je nov i uveden je; šta je sprečavalo prethodne uprave da rebrendiraju kompaniju ako smo tako prepametni i ne trebaju nam tamo neki Arapi koji su ganjali kamile po pustinjama dok smo mi jeli zlatnim kašikama?)
- nov proizvod (možda je preteran ali je nov i uveden je)
- drugačiji odnos kabinskog osoblja (ovo je tek nešto što je svaka prethodna uprava mogla da uradi sa malo ili nula troškova, ali naravno nikada nije)
To su bili moji argumenti. Nisam pričao o obuci pilota i stjuardesa, niti o uniformama, a još manje o smanjenju broja zaposlenih. To su tvoji argumenti.
Zašto su dva A319 u registru UAE, ne znam.
Broj putnika jeste porastao, s tim da Air Serbia ima prosečan LF od oko 55% a on je ostvaren odličnim punjenjima na nekim linijama i katastrofalnim punjenjima na nekim drugim. Taj procenat je za sada negde u rangu Jata i koliko se ja razumem u avio biznis, mora značajno da poraste kako bi poslovanje bilo održivo a kompanija profitabilna. Ali isto tako znam da se prosečno punjenje od 75% ne ostvaruje preko noći i da se do njega stiže uz puno truda i rada.
Sve ovo sam ja već napisao u 16 postova koje si ili čitao dijagonalno ili ih uopšte nisi čitao jer si spreman da mi na keca aplaudiraš ako odvalim da je cilj čitave ove arapske zavere da se šeici dočepaju milijardu dolara vrednih slotova u SAD, ali ako kažem nešto kontra te priče proglasićeš me za Etihadovog advokata. Nije mi doduše jasno zašto jer ja tebi nisam lepio bilo kakve etikete.
Poenta je, još jednom, vrlo jednostavna: za to što je na kraju došao tamo neki Etihad da Srbe uči avio biznisu, nije kriv ni Etihad ni Arapi nego su krivi pre svega Srbi. Oni su doterali Jat na 170 miliona evra duga, pet operativnih aviona i red letenja koji je, onako redukovan i osakaćen, svako malo doživljavao kompletan raspad kada jedan od tih preostalih aviona ispadne iz rotacije. Jat su dotle doveli ne Arapi, ne Kinezi, ne Liliputanci, nego Srbi koji su upravljali Jatom onako kako su upravljali.
Dokle je to još moglo tako? Dok ne nateramo dug na 200, 300, 500 miliona...? Milijardu? Verovatno bi tako i bilo ali sudbine klete, ponestalo para, država jedva pronalazi gde će da se zaduži za plate ćatama i policiji, kakav crni Jat...
Tako se došlo u poziciju "gasi ili daj bilo kome". I eto, dali su bilo kome. Da su ga likvidirali i tako sprečili da dinar više izađe iz našeg džepa u taj projekat, ko bi bio kriv za to što Jata više nema u bilo kakvom obliku? Da ne bi možda bio kriv Etihad?
Možda bi sve to ispalo mnogo bolje da političari nisu vezivali ruke stručnjacima iz Jata i terali ih da rade onako kako oni nisu hteli? Možda je tako, možda je Jat zaista prštao od genijalaca čije genijalne ideje nikada nisu zaživele zbog politike, ali to ne menja činjenicu da je bunar presušio i više se nije moglo dalje. Za šta, još jednom, nisu krivi Arapi.
I možda čitav projekat propadne, pa šta? Propao bi i ovako i onako, sada će barem neko nešto pokušati pa se možda iznenadimo.
Ne verujem političarima, ne volim tajne ugovore, ali stvarno nemam sluha za te polurasističke priče o zlim Arapima koji su došli da odnesu milijardu dolara vredno srpsko zlato koje je samo čekalo par poštenih i patriotski nastrojenih upravitelja pa da zasija punim sjajem.
@dzoni_m me je prozvao rusofilom u ovoj temi, kada sam rekao da smo trebali potpisati ugovor sa Aeroflotom
a ti me prozivas da prezirem Arape i pricam polurasisticke price o zlim Arapima
Aj se vi lepo dogovorite, gde cete da me svrstate, posto ovako nesto ne ide.... mislim da su vam ostali jos Jevreji.
Kada nema argumenata, Srbi prelaze na etiketiranje, ko je sa kim i za koga. A ko protiv koga?
Tvoje postove sam citao vise puta, jer mi se do poslednjih cinilo da znas o cemu pises, tako da ti ni opservacija da nisam citao tvoje postove ne stoji. Ali zato, da si ti malo bolje prosao kroz ono sto je vec postovano, video bi da je o svemu ovome vec dosta obalavljeno, kako o grafici na repu, tako i o tome ko je izneo pare iz Jat-a i osakatio ga.
Sve sto sam nabrojao, a ti u svom postu kao odgovor ponovio - nije uradio Etihad.
Sve je platila Srbija, i sve sto se sada radi, kao predlog je odavno dolazilo iz Jat-a ali je uvek negde u vladi minirano. Igrom slucaja znam i za pregovore za uzimanje B737-700 i Buseve. Sve sto je bilo prakticno zavrseno, na kraju nije dobilo zeleno svetlo iz vlade.
Do preuzimanja Jat-a projektovani gubitak bio je 20 mil za 2013. Posto je vecinski vlasnik tj Srbija, utrcao za sve ono gore nabrojano (jer sada od jednom sve moze), od cega je najveci trosak wet lease aviona kao najskuplja opcija liza, skolovanje letackih posada u Berlinu koje sada sede besposlene a lete tranci i kabinskih posada u Abu Dabiju, odrzavanje politickih linija kao npr Banja Luka (koja je najmanje tri puta uvodjena i ukidana u vreme Jat) jedva cekam da neko kaze ako u opste sme, koliki je gubitak zaista bio na kraju godine.
Svaki istinski srpski avijaticar, branice srpsko vazduhoplovstvo, ono sto je ostalo od njega, ili ono sto je nekada bilo. Zato ja i pisem sve ovo. Ne zato sto mrzim Arape, Kondica, Etihad i sta si mi sve spocitao - nego ne podnosim svakoga ko i malo okruni ovaj deo nase slavne avijacije. Da je to tako kao sto ja govorim dokazuje i broj podnetih zahteva za penziju pilota Jat-a koji ne zele da rade u novoj kompaniji pod onakvim uslovima. Radi se o ljudima koji su stekli prvi i dovoljan uslov a koji bi se u svakoj kompaniji sa oko 53god zivota smatrani za kapetane u najboljim godinama.
Ni to neces videti u novinama, ali ce ti marketing sluzba predstaviti prve tri zene pilota u srpskoj civilnoj avijaciji, a ti uskliknuti - "Bravo novi menadzment!"
Iznesi svoje misljenje na koje imas pravo, ali se nemoj baviti etiketiranjem i spocitavanjem, te pretpostavkama. Ruzno je. Do sada si 100% u krivu.
Re: Vazduhoplovi
koliki postovi :trljamoci:
ja sam i lektire nalazio sazetije prepricane
ja sam i lektire nalazio sazetije prepricane

Re: Vazduhoplovi
Zuzazu, uzivaj na prozivkama, limunadica su. Veruj mi na rec, mene bi NAGRDILI na mrtvo samo zbog fotke jedne police, ostale necu ni da pominjem!
Sent from my LG-P760 using Tapatalk
Sent from my LG-P760 using Tapatalk

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Dovoljno je videti ovu fotku sto ti je prikacena pa zapitati se na cijij si ti strani sinko




- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Cica maco, ne tripuj se, niko nije toliko opsednut tvojim likom I delom. Koliko smo robbief I ja sklopili maketa Osovine, rekao bi covek da pevamo Deutchland uber alles svako jutro pre dorucka...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Sta ti sviras, smajser? 
Aj ti lepo slikaj te police, davno nisam video zanimljive makete
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Aj ti lepo slikaj te police, davno nisam video zanimljive makete
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Vazduhoplovi
Rheinmetall-Borsig MK 108. I da ne bih dalje davio...
http://en.wikipedia.org/wiki/MK_108_cannon
...pa ko voli...
http://en.wikipedia.org/wiki/MK_108_cannon
...pa ko voli...

