Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Surčin i Batajnica imaju piste orijentisane u pravcu jugozapad - severoistok. Ovih dana je duvala vrlo jaka košava, ali iz malo netipičnog smera - umesto severoistoka, to je bio jugoistok (dakle, normalno na pistu). Da li je bilo većih problema sa poletanjima i sletanjima, da li su neki letovi otkazani ili preusmereni zbog vetra?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Rekao bih da je orijentacija pista jugoistok-severozapad tj 120 stepeni -300 stepeni. Vetar je cist ceoni.
Kao npr u ovom trenutku
2014/02/02 11:30
LYBE 021130Z 13023KT CAVOK 02/M05 Q1018 R12/////95 NOSIG
Kao npr u ovom trenutku
2014/02/02 11:30
LYBE 021130Z 13023KT CAVOK 02/M05 Q1018 R12/////95 NOSIG
Re: Vazduhoplovi
Let Er Srbijinim avionom B737 iznajmljenim od Bugara.
Prvi utisak, u avionu strasno smrdi. Sedista su stara i ofucana, mada i takva, bolja od onih ugradjenih u izvorne jat-ove avione.
Sa zidova se sliva farba, Jat-ovi enterijerci su kud i kamo bolje uradili posao na nasim avionima.
Perser u pantalonama koje su se usijale od pegle.
Cetiri mlade (ne bas toliko mlade) stjuardese, sa podignutom kosom u pundju, odvratnom nijansom karmina, i kapama koje ne oslikavaju nasu kulturu i tradiciju.
Prilicno usiljeni osmesi kabinskog osoblja, atmosfera "nategnuta" i daleko od opustene. Zasto? Ne znam.
Prilikom pozdravnog govora, perser nije naveo ime kapetana a govor ide od prilike: "Postovani putnici dobro dosli na let Er Srbije taj i taj za tu i tu. Narocito pozdravljamo korisnike frequent flyer programa i naseg partnera Etihad....."
Stice se utisak da stjuardese nisu vicne svome poslu jer je servis krenuo 15 minuta nakon gasenja signala "fasten seat belt", tj. 25 minuta posle poletanja, sto je jako dug period.
Kabinska posada je podelila sledecu odvratnost u papirnoj kesi: Izguzvanu papirnu casu, flasu vode, vocni hleb i sendvic sa kiflom koja je blago reci uzasno izgledala.
Mogucnost da se dobije gazirano, negazirano pice, ili nesto slicno, nije postojala jer nije bilo drugog kruga servisa niti je na kolicima u prvom krugu stajalo pomenuto pice sto je inace obicaj.
Uredno sam im vratio njihovu kesu sa netaknutim sadrzajem, nakon sto sam ga fotografisao.
I ako na prednjem zidu pise "Biznis klasa", ceo avion je bio ekonomija. ali ipak prednji toalet nije mogao da se koristi vec je ceo avion, pa i putnici iz prednjih redova morao da koristi dva zadnja toaleta.



Prvi utisak, u avionu strasno smrdi. Sedista su stara i ofucana, mada i takva, bolja od onih ugradjenih u izvorne jat-ove avione.
Sa zidova se sliva farba, Jat-ovi enterijerci su kud i kamo bolje uradili posao na nasim avionima.
Perser u pantalonama koje su se usijale od pegle.
Cetiri mlade (ne bas toliko mlade) stjuardese, sa podignutom kosom u pundju, odvratnom nijansom karmina, i kapama koje ne oslikavaju nasu kulturu i tradiciju.
Prilicno usiljeni osmesi kabinskog osoblja, atmosfera "nategnuta" i daleko od opustene. Zasto? Ne znam.
Prilikom pozdravnog govora, perser nije naveo ime kapetana a govor ide od prilike: "Postovani putnici dobro dosli na let Er Srbije taj i taj za tu i tu. Narocito pozdravljamo korisnike frequent flyer programa i naseg partnera Etihad....."
Stice se utisak da stjuardese nisu vicne svome poslu jer je servis krenuo 15 minuta nakon gasenja signala "fasten seat belt", tj. 25 minuta posle poletanja, sto je jako dug period.
Kabinska posada je podelila sledecu odvratnost u papirnoj kesi: Izguzvanu papirnu casu, flasu vode, vocni hleb i sendvic sa kiflom koja je blago reci uzasno izgledala.
Mogucnost da se dobije gazirano, negazirano pice, ili nesto slicno, nije postojala jer nije bilo drugog kruga servisa niti je na kolicima u prvom krugu stajalo pomenuto pice sto je inace obicaj.
Uredno sam im vratio njihovu kesu sa netaknutim sadrzajem, nakon sto sam ga fotografisao.
I ako na prednjem zidu pise "Biznis klasa", ceo avion je bio ekonomija. ali ipak prednji toalet nije mogao da se koristi vec je ceo avion, pa i putnici iz prednjih redova morao da koristi dva zadnja toaleta.



Re: Vazduhoplovi
Ju, ju, ju! Pa ovo je odlično.


Aj ti meni ovo prevedi i lepo mi reci oće li mi gospođa poleteti il' dolazim s njom u goste.zuzazu napisao:Rekao bih da je orijentacija pista jugoistok-severozapad tj 120 stepeni -300 stepeni. Vetar je cist ceoni.

Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Znaci Arapi naredili domacinsku atmosferu. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Sorry, ja sam se malo zbunio...zuzazu napisao:Rekao bih da je orijentacija pista jugoistok-severozapad tj 120 stepeni -300 stepeni. Vetar je cist ceoni.

Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Nemoj da se vise desava. Poradi malo na tome. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Informacija je netacna jer upravo sada jedan " bugarin" glavonja prema Berlinu.
A.S. Je planirala da za februar u saobracaju budu samo dva B737. Medjuim, leti svih osam. Od pet buseva, ona dva iz A6 registra ( sa stranim pilotima) lete stalno, jedan iz naseg registra uglavnom leti, dok su dva veci deo vremena u hangaru na kojekakvim radovima.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Kako ofarbati Boeing 777 za dva minuta
Kompanija Emirates sažela je u dva minuta kako izgleda dvonedeljno menjanje boje na avionu i podelila ga sa svojim putnicima.
Ova aviokompanija ima najveći hangar za farbanje aviona, dvostruko veći od fudbalskih stadiona, a da bi se prefarbao jedan Boeing 777 potreban je tim od 30 ljudi.
Proces traje dve nedelje, a radi se bez prestanka, 24 sata dnevno.
"Ne radi se samo o ulepšavanju aviona. Boja mora da izdrži ekstremne vremenske uslove, a ukoliko je sloj boje ispravno postavljen onda to poboljšava aerodinamiku i štedi gorivo", kazao je Adel Al Redha, potpredsednik Emiratesa i šef operativnog odeljenja.
http://www.youtube.com/watch?v=T3RRPQ_Csss
Kompanija Emirates sažela je u dva minuta kako izgleda dvonedeljno menjanje boje na avionu i podelila ga sa svojim putnicima.
Ova aviokompanija ima najveći hangar za farbanje aviona, dvostruko veći od fudbalskih stadiona, a da bi se prefarbao jedan Boeing 777 potreban je tim od 30 ljudi.
Proces traje dve nedelje, a radi se bez prestanka, 24 sata dnevno.
"Ne radi se samo o ulepšavanju aviona. Boja mora da izdrži ekstremne vremenske uslove, a ukoliko je sloj boje ispravno postavljen onda to poboljšava aerodinamiku i štedi gorivo", kazao je Adel Al Redha, potpredsednik Emiratesa i šef operativnog odeljenja.
http://www.youtube.com/watch?v=T3RRPQ_Csss

Re: Vazduhoplovi
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
To, svaka čast! Flota velika, avioni novi, i - najvažnije, niko se ne žali, već svi rade i osećaju kako je svakim danom sve bolje i bolje. Kako su moćni DC-9, B727 i posebno ovaj B707 na kraju, koji se verovatno uputio za Ameriku ili Australiju. Dimčina na sve strane, leti se slobodno i brzo, niko ne priča o štednji goriva, pa ni ekologiji... 

Ђенерал Јанковић