Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Ne znam oko tog dela, ja nisam imao kontakta sa tim ljudima.
Koliko sam razumeo, svi pokusaji da se nesto resi sto su upropastili su bili bezuspesni.
Koliko sam razumeo, svi pokusaji da se nesto resi sto su upropastili su bili bezuspesni.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ne radi Hidraulik creva za hladjenje, radi neki Top Spider, iz Indjije. Cekam cenu iz originala.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Uzeo sam neko italijansko crevo za plin, koje ide na metar, umesto puknutog, dok ne stigne original.
Sve cu da nabavim iz originala, dva creva su oko 40 evra, onda ce ta creva biti izbacena kao moguci problem.
Sve cu da nabavim iz originala, dva creva su oko 40 evra, onda ce ta creva biti izbacena kao moguci problem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
A da usput naručiš i orginalni čep ?
Re: Ševrolet problemčići
http://webshop.pegazcom.co.rs/Gumena-cr ... L.P.G.html
Malo sam snimio situaciju, radni pritisak TNG creva je 4.5 bara, dok puca na 18 bara.
Meni nije bilo teoretske sanse da je pritisak veci od par bara.
Ja sam zdrava creva stiskao bez ikakvih problema, u trenutku pucanja.
Za cep mi se cini, da ovo nije imalo veze nikakve sa njim, vec prevashodno sa trulex crevima.
Mada pitacu sponzora(vlasnika). da se poruci i taj cep za rezervu.
EDIT, sad sam bas slikao interesantnu fotku, debelo crevo je novo crevo nekorisceno uradjeno u domacem Top Spider-u, dok je ovo malo italijansko...
Pogledajte poprecni presek.

Malo sam snimio situaciju, radni pritisak TNG creva je 4.5 bara, dok puca na 18 bara.
Meni nije bilo teoretske sanse da je pritisak veci od par bara.
Ja sam zdrava creva stiskao bez ikakvih problema, u trenutku pucanja.
Za cep mi se cini, da ovo nije imalo veze nikakve sa njim, vec prevashodno sa trulex crevima.
Mada pitacu sponzora(vlasnika). da se poruci i taj cep za rezervu.
EDIT, sad sam bas slikao interesantnu fotku, debelo crevo je novo crevo nekorisceno uradjeno u domacem Top Spider-u, dok je ovo malo italijansko...
Pogledajte poprecni presek.

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Montirao sam novo italijansko crevo, naravno, ono je pravo a meni je trebalo U crevo, to sam privremeno resio, na jednu simpa foricu, pa delim slike.

Cekam sponzora, pa da vidim da li kupujemo nesto novo od delova, a auto je opet u pokretu.
Cini mi se da nema nikakvo duvanje kompresije u rashladnu, sto me vraca u igru sa crevima, koja definitivno moraju napolje, bar ova domaca...
Ispraksao sam se, sad vodu menjam za 15 min...
Jos jedno pitanjce, da li cep na prelivnoj posudi, ispusta visak pritiska relativno cesto, tj uvek tokom svake voznje, ili je taj ventil, tu sigurnosni, u slucaju porasta pritiska?

Cekam sponzora, pa da vidim da li kupujemo nesto novo od delova, a auto je opet u pokretu.
Cini mi se da nema nikakvo duvanje kompresije u rashladnu, sto me vraca u igru sa crevima, koja definitivno moraju napolje, bar ova domaca...
Ispraksao sam se, sad vodu menjam za 15 min...
Jos jedno pitanjce, da li cep na prelivnoj posudi, ispusta visak pritiska relativno cesto, tj uvek tokom svake voznje, ili je taj ventil, tu sigurnosni, u slucaju porasta pritiska?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
To bi znacilo da gubi tecnost, tj. paru iz sistema, a to se ne desava ako je ispravno sve
Sta ce to onoliko selni?
Sta ce to onoliko selni?

Re: Ševrolet problemčići
Ne bi trebao da ispušta ništa u normalnom režimu, nego je sigurnosno mesto koje prvo popusti u slučaju da prokuva (da ne bi probilo na crevu, šelni ili još gore dihtungu).
Re: Ševrolet problemčići
Pa eto aj kontajte sta sam postigao sa selnama, mada sam napisao 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Metalna cev ili grejanje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Nisam bas razumeo sta si rekao?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Mislio sam da su ubacio metalnu cev i grejao da se crevo savije. Mada mi sad liči da si neku traku vezao i zategao šelnama.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Ma jok, jednostavnije je, kljucne su ove sve selne u prvom planu sto su na donjem delu fotke.
Traku dobro vidis, ali to ima je kao neki zadnji sloj zastite, kao neki textil, ro je favricki, nema veze sa ovim problemom.
Traku dobro vidis, ali to ima je kao neki zadnji sloj zastite, kao neki textil, ro je favricki, nema veze sa ovim problemom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.