Škoda Octavia RS

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia RS

Post od Xepoj87 »

Jesam tezak, trazim da mi se pokaze da gresim :)
Elem, sa tim sto si mi sada pokazao sam se vec slozio, to nisam ni sporio.
Fwd auto mora biti pomeren napred, da bi imao isto medjuosovinsko, ali opet, A klasa ima vece medjuosovinsko rastojanje, a manja je od bmwa 1. Tako da od vuce zavisi samo konstrukcija automobila, a ne duzina.medjuosovinskog, stavice proizvodjac onoliko koliko mu bude odgovaralo.

Dusane, gde je.smesten 4x4 pogon na.bmwu mercedesu, ako nema mesta?

Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 28 Nov 2014, 23:56, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13603
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia RS

Post od Grujic »

Biće ovde uskoro split... :)

A klasa je samo jedan primer, gledaj generalno, poenta je da kod RWD-a u njušci ima više lufta za povećanje međuosovinskog, ako gledaš one šablone sa dimenzijama videćeš da je kod kola koja su pandan kod RWD kraće rastojanje prednji kraj-prednja osovina
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia RS

Post od Xepoj87 »

Kao sto sam i rekao, ne sporim ja polozaj osovina, kao sto sam rekao,od toga direktno zavisi konstrukcija karoserije, a ne medjuosovinsko.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Škoda Octavia RS

Post od Ivan »

Mislim da je caka kod FWD auta da se prilikom ubrzavanja tezina prebacuje nazad, tako da je bolje da su pogonski tockovi blize, :nemampojma:
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7536
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Škoda Octavia RS

Post od dag81 »

Koliko ja znam poenta njuske i motora, tj pogona je raspodela mase. BMWu je motor pod kabinom, vozac sedi na sredini auta. Kod prednjeg pogona je to tesko izvesti. A4B8 je nesto odradio malo po tom pitamju ali i dalje nema skoro pa 50/50 raspodelu made. A jasno je svima sto je auto izbalansiraniji bolje se ponasa pri promeni pravca.
Ali to sve ima najmanje veze sa medjuosovinskim odstojanjem.
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Škoda Octavia RS

Post od Dusan »

Heroj, brate, naravno da ce praviti koliko im odgovara medjuosovinsko i naravno da pogon nije primarna stavka koja utice na medjuosovinsko, ali je cinjenica da automobili sa zadnjim pogonom imaju vise mogucnosti da prednju osovinu pomere napred i time naprave bolji balans tezine i vece medjuosovinsko rastojanje. I naravno da i posle tog pomeranja napred moze da se ugradi AWD ali je primarno dizajniran za RWD, dok je Audi primarno dizajniran za quattro. I naravno da ima izuzetaka kao A klasa, ali postoji sablon o kome pricamo.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Reactions:
Postovi: 7807
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: Škoda Octavia RS

Post od DukeNS »

Sloba odustao od Oktavije...
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Škoda Octavia RS

Post od Ivan »

Bitno da smo mi nakucali 23 strane :)
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Škoda Octavia RS

Post od stefank »

Dusan napisao:Heroj, brate, naravno da ce praviti koliko im odgovara medjuosovinsko i naravno da pogon nije primarna stavka koja utice na medjuosovinsko, ali je cinjenica da automobili sa zadnjim pogonom imaju vise mogucnosti da prednju osovinu pomere napred i time naprave bolji balans tezine i vece medjuosovinsko rastojanje. I naravno da i posle tog pomeranja napred moze da se ugradi AWD ali je primarno dizajniran za RWD, dok je Audi primarno dizajniran za quattro. I naravno da ima izuzetaka kao A klasa, ali postoji sablon o kome pricamo.
Greska. Audi je primarno dizajniran za FWD, odnosno FronTrak, kako Audi to voli fensi da nazove, da bi se valjda kupci koji su izbrojali toliko zelenih za klotaru osjecali manje zajebanim. :kezo: Ako porucis bazni A8, dobices oslabljeni 3.0 TDI sa 204 ks i PREDNJIM POGONOM (ili benzinski pandan ako postoji uz FWD, ne znam koji je bazni benzinac).

Tako da tu ima smisla jedino ovo sto je Ivan rekao - da auta koja su primarno dizajnirana za FWD imaju prednje tockove malcice uvucene unazad, radi boljeg rasporeda tezine.
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Škoda Octavia RS

Post od Dusan »

Sve jedno, prica za medjuosovinsko stoji i dalje.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Škoda Octavia RS

Post od stefank »

Kako moze da bude svejedno? S obzirom da i BMW i Audi nude u ponudi 4x4 kao OPCIJU a ne standard, ta tvoja prica moze da ima veze jedino s ovim sto je Ivan rekao, tj. da to ima smisla kod auta dizajniranih za prednji pogon, u ovom slucaju Audija... Kakve veze ima 4x4 sa kompletnom pricom, jer cim BMW moze da "nakaci" 4x4 uz prednje tockove pomjerene jos naprijed, sto ne bi mogao i Audi? Ali su oni to vjerovatno odradili zbog baznih modela koji su standardno sa FWD.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia RS

Post od Xepoj87 »

Pa ne stoji ukoliko je pomereno radi bolje raspodele mase. Pogledaj mercedes 123 i pogledaj sadasnju e klasu, pogledaj im odnose mase, sve se radi da bi se sto vise mase raspodelilo nazad, zato danasnji rwd automobili nisu vise kriticni po snegu, jer imaju dosta dobar balans. Zato se prednji tockovi pomeraju napred, a motor sto vise ka nazad.


Inace, bazni Audi A8 je fwd sa 2.0 tfsi, kao.i fwd 2.0 tfsi hibrid. Nema vise oslabljenog dizela koliko sam ja video, samo 190kw 3.0 tdi i 4.2 tdi.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Škoda Octavia RS

Post od Ivan »

2.0tfsi hibrid nikako nije bazni iako je frontrak, skuplji je od 3.0tdi quattro.
Inace ne znam da li su nudili uopste 2.0tfsi a da nijr hibrid u a8.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia RS

Post od Xepoj87 »

Nema, ja nisam dobro gledao, jer im je glup mobile sajt. Samo je hibrid fwd.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Škoda Octavia RS

Post od Dusan »

stefank napisao:Kako moze da bude svejedno? S obzirom da i BMW i Audi nude u ponudi 4x4 kao OPCIJU a ne standard, ta tvoja prica moze da ima veze jedino s ovim sto je Ivan rekao, tj. da to ima smisla kod auta dizajniranih za prednji pogon, u ovom slucaju Audija... Kakve veze ima 4x4 sa kompletnom pricom, jer cim BMW moze da "nakaci" 4x4 uz prednje tockove pomjerene jos naprijed, sto ne bi mogao i Audi? Ali su oni to vjerovatno odradili zbog baznih modela koji su standardno sa FWD.
U sustini da, tockovi ne mogu da se pomere napred zbog FWD, jer kod AWD sistema osovina koja pruza prenos prednjim tockovima se vraca od kraja menjaca koji se montira iza motora ka zadnjoj osovini, kao kod RWD, dok kod FWD menjac stoji ispod i tockovi moraju da budu u ravni.

Svejedno i dalje stoji da je RWD u prednosti sto se tice medjuosovinskog rastojanja, gde je cela prica i pocela.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Odgovori