Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Registar vlasništva akcionarskih društava se ne vodi u apr-u nego u crhov-u(http://www.crhov.rs) i tamo stoji da je air serbia a.d. i dalje u 100% vlasništvu Republike Srbije.
Re: Vazduhoplovi
Da, tu se vidi novo stanje od 17.471.155 akcija nakon uvećanja kapitala pripajanjem Jat keteringa. Prethodni saldo je bio 100% u vlasništvu Republike Srbije, pripojen mu je saldo koji je 100% u vlasništvu Republike Srbije, novi saldo je 100% u vlasništvu Republike Srbije.
Re: Vazduhoplovi
Vec sam pisao, pa ne bih da se ponavljam.
Spolja je agresivna reklama i blokada svih informacija koje dolaze iz kompanije, a unutra je nevidjena trulez.
Pored manipulacija sa preskupim uniformama, avionima koji su u registru A6, plata stranaca koji jos uvek lete za AS, i posadama kojima je propao simulator za Bus, kasnjenjem uvodjenja Buseva u saobracaj, postoji i protekcija prilikom primanja u kompaniju.
U Er Srbiji izuzev kozmetickih promena u menadzmentu kompanije, novi ljudi nisu uveli i nov savremeni nacin razmisljanja. Svi ljudi ispod njih su isti oni iz doba S.M. (vec dvadeset godina dokazujuci se u svojoj nesposobnosti) te su tako i pravila igre ostala manje-vise stara.
Normalno na internetu cete procitati utiske zadovoljnih kadeta koji su ispunili svoj san.
Od vajkada je bilo, da ako zelite nekog da progurate, a takvih je bilo 4-5-6 u klasi, maskirali ste ih sa ostalih 10-12 anonimusa.
I ako je Er Srbija raspisala expression of interest za nasim pilotima rasutim po svetu, a sa licencama za Bus, onima koji su poslali CV nisu ni kurtoazno odgovorili.
Kolega koji je napustio tadasnji Jat, a leteo je B727 i B737, poslat je Vrsac sve zajedno sa pocetnicima koji su tek poceli da lete u "maloj avijaciji", da ga instruktori malo propitaju i vide kako leti Cessnu (koju je inace leteo pre nekih 30 godina), a zatim su ga poslali u Abu Dabi na interviju. Ovo nije svetska praksa i vec je odbilo mnoge pilote koji su videli sansu u novoj kompaniji. U isto vreme su primljene "tatine cerke" jer je vreme pokazati kako je Air Serbia "open minded company"
Inace, ocekujem da ce PPV odrzati rec i pre kraja kampanje pokazati ugovor. Bez zacrnjenih delova teksta, ako je moguce...
Spolja je agresivna reklama i blokada svih informacija koje dolaze iz kompanije, a unutra je nevidjena trulez.
Pored manipulacija sa preskupim uniformama, avionima koji su u registru A6, plata stranaca koji jos uvek lete za AS, i posadama kojima je propao simulator za Bus, kasnjenjem uvodjenja Buseva u saobracaj, postoji i protekcija prilikom primanja u kompaniju.
U Er Srbiji izuzev kozmetickih promena u menadzmentu kompanije, novi ljudi nisu uveli i nov savremeni nacin razmisljanja. Svi ljudi ispod njih su isti oni iz doba S.M. (vec dvadeset godina dokazujuci se u svojoj nesposobnosti) te su tako i pravila igre ostala manje-vise stara.
Normalno na internetu cete procitati utiske zadovoljnih kadeta koji su ispunili svoj san.
Od vajkada je bilo, da ako zelite nekog da progurate, a takvih je bilo 4-5-6 u klasi, maskirali ste ih sa ostalih 10-12 anonimusa.
I ako je Er Srbija raspisala expression of interest za nasim pilotima rasutim po svetu, a sa licencama za Bus, onima koji su poslali CV nisu ni kurtoazno odgovorili.
Kolega koji je napustio tadasnji Jat, a leteo je B727 i B737, poslat je Vrsac sve zajedno sa pocetnicima koji su tek poceli da lete u "maloj avijaciji", da ga instruktori malo propitaju i vide kako leti Cessnu (koju je inace leteo pre nekih 30 godina), a zatim su ga poslali u Abu Dabi na interviju. Ovo nije svetska praksa i vec je odbilo mnoge pilote koji su videli sansu u novoj kompaniji. U isto vreme su primljene "tatine cerke" jer je vreme pokazati kako je Air Serbia "open minded company"

Inace, ocekujem da ce PPV odrzati rec i pre kraja kampanje pokazati ugovor. Bez zacrnjenih delova teksta, ako je moguce...
Re: Vazduhoplovi
Pravila igre se najduže i najteže menjaju. Nisam siguran da bi te kadrove ispod, sve i kada bi hteli, mogli nekom velikom brzinom da zamene. Jedino da ih sve pootpuštaju i sva ta mesta popune strancima jer u Srbiji kvalifikovanih ljudi za tu vrstu posla nema (svi su napolju). Ali to je praktično nemoguće sprovesti u praksi.zuzazu napisao: U Er Srbiji izuzev kozmetickih promena u menadzmentu kompanije, novi ljudi nisu uveli i nov savremeni nacin razmisljanja. Svi ljudi ispod njih su isti oni iz doba S.M. (vec dvadeset godina dokazujuci se u svojoj nesposobnosti) te su tako i pravila igre ostala manje-vise stara.
A zamisli šta ih tek čeka u Alitaliji u poređenju sa kojom su ovi naši lopovi i nesposobnjakovići male mace...
Re: Vazduhoplovi
Britanci su nenadmasni u niskim letovima, prakticno RAF-ova tradicija. Evo jednog Tornada u ostrom zaokretu da se narod na forumu malo SMRZNE.



Re: Vazduhoplovi
On je i dizajniran za brišući let. Davno beše, ali ako se dobro sećam, on spusti radar i prebaci ga u poseban režim praćenja konfiguracije terena i zapravo ti ne da da ga zakucaš o tlo.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
jeste, konstruisan je za prodore kroz pvo neprijatelja na maloj visini i ima radar sa modom za pracenje konfiguracije terena, ali to je prvenstveno za nekadasnji varsavski blok...

edit: pogresismo temu

edit: pogresismo temu


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
Prakticno, ima dva radara (prva verzija IDS/GR1). Raytheon Systems radar za pracenje i mapiranje terena (mali na slicici ispod) i klasicni radar (veci na istoj slicici) Decca Doppler Type 72 radar. Analogno-hibridni FBW, troosni BAE Systems FIN1010 digitalni navigacioni sistem...
Interesantna je jedna druga stvar. Gotovo identican algoritam sistema stabilizacije na maloj visini koristi i nas Orao.

Interesantna je jedna druga stvar. Gotovo identican algoritam sistema stabilizacije na maloj visini koristi i nas Orao.



Re: Vazduhoplovi
Dobro si prošao sa provijantom. Do Ljubljane dele iste kese, a u njima iste flašice vode, duplo manje čaše i jedan sendvič duplo manji od ovog sa slike. Ovo voćno ćudo ne dele. Ali zato idu kolica s pićem.zuzazu napisao:Kabinska posada je podelila sledecu odvratnost u papirnoj kesi: Izguzvanu papirnu casu, flasu vode, vocni hleb i sendvic sa kiflom koja je blago reci uzasno izgledala.
Mogucnost da se dobije gazirano, negazirano pice, ili nesto slicno, nije postojala jer nije bilo drugog kruga servisa niti je na kolicima u prvom krugu stajalo pomenuto pice sto je inace obicaj.
Re: Vazduhoplovi
Paze na nasu liniju. Uskoro fotke sa sadrzajem sendvica....
Re: Vazduhoplovi
A, taj obrok mora da se plati. Low cost. Prevoz sa sirotinju.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
U Flydubai se isto naplacuje, ali skroz su ok cene. Tipa za 3e daju ok sendvic.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money