Stranica 24 od 27

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 15 Jul 2016, 23:09
od Kuzmanovic
starac vujadin napisao:Dizajner prvog SX4 je Giuigaro.
U jbt, nisam znao. Znaci Suzuki se stis'o za drugu i trecu generaciju. :)

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 15 Jul 2016, 23:12
od Sloba
Nema trece, ovo je FL druge generacije. Prva je radjena u saradnji sa Fiatom, otuda i Djudjaro u prici.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 15 Jul 2016, 23:14
od Kuzmanovic
VAG bi ovo proglasio trecom generacijom, a s obzirom da je VAG merilo svega - zna se. :D

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 15 Jul 2016, 23:18
od Sloba
Onda je cetvrta.:-D

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 19 Jul 2016, 17:07
od RobiNS
Verovatno je neko već komentarisao (al sam propustio),
videh kako nekoliko S-Cross-a (belih) vozi milicija u Grčkoj, tu oko Soluna...

Ovog novog neću da komentarišem dok ne vidim uživo,
ispalo je da sam neke modele skroz pogrešno procenio sa fotki :D .

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 19 Jul 2016, 18:10
od iggyboy
Meni ovo deluje osetno bolje, ona spuštena hauba ga baš krvarila,sad je malo podigli pa je bar skladniji dizajn, da ne kažem lepši

Послато са C6833 уз помоћ Тапатока

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 20 Jul 2016, 00:34
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... BCOAumh6aI

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 22 Jul 2016, 23:17
od Geza
The 1.0 Boosterjet S & S, which has a low-inertia turbine to reduce the annoying "response delay" that in the past it was common to supercharged engines) is well exploited even at low revolutions.
Shooting it seemed ready and insisting on the accelerator pedal, even the progression does not disappoint: you do not absolutely feel the lack of horses, given the quiet nature of the car, which does not aspire to sports performance (if you want more sprint you may choose the 1.4 with 140 hp, which has a very beautiful verve, especially combined with the six-speed automatic transmission). Always under the vibration control (even when stationary) and the noise, contained. In terms of consumption, the Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet 2WD S & D promises good mileage at the end of our test the onboard computer reported an average of 15 km / l (with long stretches of ups and downs and a short stretch of dirt road).
New S-CROSS offers a new design, as well as a renewed and improved equipment performance, which emphasize the role of Suzuki’s flagship. The front view of S-CROSS is now dominated by the new clamshell hood with double rib, from the imposing chrome front grille and bumper renovated. There are also new 17 “wheels with brand new 5-twin-spoke design, silver or BiColor. The rear, finally, confirms its sporty lines, now enhanced by the new headlights with LED technology.

Under the hood are available two new 1.0 petrol and 1.4 BOOSTERJET, direct fuel injection turbo, plus the appreciation units Turbo Diesel 1.6 DDiS. For gasoline engines BOOSTERJET a manual transmission is available in five or six gears (respectively for the 1.0 power units and 1.4) and a new automatic 6 A / T that ensures fluidity and speed of response. The diesel engine is available with manual transmission or with the latest generation DCT transmission, both six-speed. Traction can be 2WD or 4WD ALLGRIP type system, the result of evolution of Suzuki technologies, world leaders in the four wheel drive industry.

• 1.0 #boosterjet (Only 2WD)
• 1.4 #boosterjet (Only #4WD #Allgrip )
• 1.6 DDiS (2WD or 4WD Allgrip).
Slika

Slika


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 23 Jul 2016, 13:18
od perfiko
Na ovim poslednjim slikama uopšte mi ne deluje loše.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 23 Avg 2016, 20:39
od Geza
Novi Suzuki SX4 S-Cross u prodaji od septembra

Zavisno od motora i nivoa opreme, novo izdanje će koštati 14.000 do 24.000 evra. Osim poznatog dizelaša zapremine 1.6 litara, u ponudi i verzije sa BOOSTERJET turbo motorima od 1.0 i 1.4 litra.

Za razliku od prakse mnogih proizvođača da nakon, čak i blage, restilizacije nekog modela nasledniku dodaju reč novi, Suzuki s punim pravom najavljuje odista nov SX4 S-Cross. Ne samo da je podvrgnut znatnoj restilizaciji eksterijera – promenjeni su maska hladnjaka, poklopac motora („hauba“), farovi i branici -što se, naravno, odmah uoči, već je na novom izdanju i veliki broj izmena koje nisu vidljive.

Pre svega, prepoznatljivi atmosferski benzinski agregat zapremine 1.6 litara, bar kada se govori o ovom modelu, odlazi u “penziju”, a biće zamenjen BOOSTERJET motorima u verzijama 1.0 turbo od 112 KS (170 Nm) i 1.4 turbo od 140 KS (220 Nm). Dizel agregat 1.6 JTD MULTIJET snage 120 “konja” (320 Nm) i dalje ostaje u ponudi, a on je, kao i BOOSTERJET verzija 1.4 turbo, uparen sa šestostepenim ručnim menjačem. Iz ponude je izbačen CVT menjač, a ubačen šestostepeni automatik za benzinske agregate i šestostepeni automatik sa duplim kvačilom za dizel varijantu.

Dimenzije vozila su ostale iste, a povećano je odstojanje od tla (klirens) i sada je 185 mm, kao i kod Vitare. I ponuda opreme za novi SX4 S-Cross je, uz i dosad vrlo izdašan izbor, dodatno proširena. Tako su sada u opciji i start/stop sistem za pokretanje motora, radarska asistencija pri kočenju, adaptivni tempomat, multimedijalni uređaj osetljiv na dodir – sa navigacijom (sa mapama Evrope), kamera za kretanje unazad itd.

Prema prvim računicama, novi SX4 S-Cross će, zavisno od motora i nivoa opreme, na srpskom tržištu moći da se kupi po cenama od 14.000 do 24.000 evra (u dinarskoj protivvrednosti) sa svim dažbinama.

Inače, uvoznik Suzuki automobila i motocikala, beogradski Euro Sumar, i dalje nudi vozila po akcijskim cenama, pa se tako Swift može pazariti već za 8.990 evra, novi Baleno za 10.500, Vitara za 13.290, a Vitara S za 16.990 evra. Akcijske cene važe i za veliki broj motocikala.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 24 Avg 2016, 08:15
od Darko
Ovaj FL model bi trebalo da je visi od prethodnog, tako mi se cini na slikama, a mislim da sam to negde i citao.
Deluje da ima i vece tockove.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 24 Avg 2016, 10:15
od Risto
Jeste povecan klirens, sad je 185 mm.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 24 Avg 2016, 11:36
od methane.master
Grozan! Uspeli su da sje*u model (SX4) kojim su maltene formirali klasu automobila.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 24 Avg 2016, 12:21
od iggyboy
Prethodni s cross je grozan, ovaj je mnogo lepši

Послато са C6833 уз помоћ Тапатока

Re: Suzuki SX4 S-Cross 2013

Poslato: 14 Sep 2016, 14:21
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika