BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Jbt šta je ovo gde je smajli?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
methane.master napisao:...poludelovi.ADrei napisao:...popravim ga delovima sa skode
http://www.youtube.com/watch?v=B5wEu_0eBhM#t=35
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: BMW - generalna tema
Širim haos!
Re: BMW - generalna tema

Izvuk'o ga kroz leptir staklo

Re: BMW - generalna tema
Upravo videh 5 GT facelift na parkingu, dosta sam ga zagledao. Uf... mnogo je lepsi od mog...
Sredili su guzicu, sad je bezbedno prilaziti autu od pozadi
Jedino je jos pogled sa boka na zadnji kraj malo diskutabilan, sve ostalo je extra. Deluje mi nekako kompaktniji, manji i misicaviji. Svidja mi se
Sredili su guzicu, sad je bezbedno prilaziti autu od pozadi

Jedino je jos pogled sa boka na zadnji kraj malo diskutabilan, sve ostalo je extra. Deluje mi nekako kompaktniji, manji i misicaviji. Svidja mi se

Re: BMW - generalna tema
Lici na X4 (X6 sledeci verovatno)
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: BMW - generalna tema
A dizeli 2.0 su inace pouzdani. Malo pukne radilica posle 150-200k km ali dobro.Floyd napisao:B92: BMW povlači 232.000 vozila iz Kine
A ne, nece mene BMW benzinci da vide... prvo problem sa kocnicama a sad i ovo
Benzinci nemaju vec xy godina resen problem hladjenja, al eto.
Naravno ti nemas brige jer si ga uzeo novog, voziti 150k km i prodati. Ali generalno nedopustivo za brend kao sto je BMW, tj uopste za bilo koji.
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Re: BMW - generalna tema
Aj molim te, kakav se to problem sa hladjenjem toliko povlaci po forumu?
Taj problem je izgleda svima poznat osim poznavaocima BMW automobila...
A inace taj 2.0 dizel je nadaleko i sveopste prihvacen vec godinama kao najbolji dizel motor te klase na svetu, al eto ovde ni on ne valja...
Taj problem je izgleda svima poznat osim poznavaocima BMW automobila...
A inace taj 2.0 dizel je nadaleko i sveopste prihvacen vec godinama kao najbolji dizel motor te klase na svetu, al eto ovde ni on ne valja...
Re: AW: BMW - generalna tema
Mnogo je lepsi zadnji deo ali je ostalo manje vise istoLaki021 napisao:Upravo videh 5 GT facelift na parkingu, dosta sam ga zagledao. Uf... mnogo je lepsi od mog...
Sredili su guzicu, sad je bezbedno prilaziti autu od pozadi![]()
Jedino je jos pogled sa boka na zadnji kraj malo diskutabilan, sve ostalo je extra. Deluje mi nekako kompaktniji, manji i misicaviji. Svidja mi se

Inace, jedan poznanik mi prica danas da je narucio nov 530d GT i treba da mu stigne za nekih mesec dana. Njegov stari E39 pao na MFK i ode covek lepo i naruci nov

Re: BMW - generalna tema
Pa zadnji deo je i najkriticniji, to je i jedina diskutabilna stavka GT-a 
I napred su ga malo namrstili farovima sa obrvama.

I napred su ga malo namrstili farovima sa obrvama.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Ne provlaci se ovde, nego je to cinjenica.
Kako iz iskustva vlasnika, tako i pored puta na nekim usponima gde se npr. stvorila guzva(npr. Bubanj potok leti), najvise se BMWa moze videti pored puta sa parom ispod haube.
Sto se radilice tice opste poznat problem, pricam za 2.0d motor CR. Da li ti to hoces da prihvatis ili ne to je tvoj problem. Mozda nisi upoznat jer se druzis, ili gde zivis se voze uglavnom nova auta. Ali radilica puca, i puca i to je fakat. Pitaj majstore da li izimsljam, i da li je bas pojedinacan slucaj.
Ja sve razumem, ali da sam motor ima problem to ne razumem i to kod jednog BMWa koji ima tradiciju, doduse ne toliko dugu niti je nesto posebno bio cenjen BMW dizel.
Sto se tice performansi to ne sporim, tu su najaci, a i po potrosnji su medju najboljima spram snage auta. I to sto se neki motor proglasi za najbolji motor ne znaci da je trajan, vec upravo ovo sto sam naveo u recenici ispred.
Najbolji-najpouzdaniji dizel motori poslednjih 15ak godina su Mercedesovi dizeli 2.2cdi, Fiatov 1.9JTD, VWov 1.9TDI PD. TO su motori koji isto rade i sa 100k km i sa 500k km, neunistive rage.
Kako iz iskustva vlasnika, tako i pored puta na nekim usponima gde se npr. stvorila guzva(npr. Bubanj potok leti), najvise se BMWa moze videti pored puta sa parom ispod haube.
Sto se radilice tice opste poznat problem, pricam za 2.0d motor CR. Da li ti to hoces da prihvatis ili ne to je tvoj problem. Mozda nisi upoznat jer se druzis, ili gde zivis se voze uglavnom nova auta. Ali radilica puca, i puca i to je fakat. Pitaj majstore da li izimsljam, i da li je bas pojedinacan slucaj.
Ja sve razumem, ali da sam motor ima problem to ne razumem i to kod jednog BMWa koji ima tradiciju, doduse ne toliko dugu niti je nesto posebno bio cenjen BMW dizel.
Sto se tice performansi to ne sporim, tu su najaci, a i po potrosnji su medju najboljima spram snage auta. I to sto se neki motor proglasi za najbolji motor ne znaci da je trajan, vec upravo ovo sto sam naveo u recenici ispred.
Najbolji-najpouzdaniji dizel motori poslednjih 15ak godina su Mercedesovi dizeli 2.2cdi, Fiatov 1.9JTD, VWov 1.9TDI PD. TO su motori koji isto rade i sa 100k km i sa 500k km, neunistive rage.
Re: BMW - generalna tema
Aj ne pricaj besmislice, BMW-i pored puta na uzbrdicama, sta opste da komentarisem ostatak koji je podjednako smislen... A majstori u BMW servisima se kunu u dizele i preferiraju ih u odnosu na benzince.
1.9jtd i tdi motori bolji od BMW-ovog motora, pa malo realnosti povremeno nije na odmet.
1.9jtd i tdi motori bolji od BMW-ovog motora, pa malo realnosti povremeno nije na odmet.
Re: BMW - generalna tema
moraju i oni od neceg da zive...Laki021 napisao: A majstori u BMW servisima se kunu u dizele i preferiraju ih u odnosu na benzince.

Re: AW: BMW - generalna tema
Sta je MFK ? Pretpostavljam neki tehnicki i da mu nije lepo radio zadnji pojas ili tako nestoFloyd napisao:Mnogo je lepsi zadnji deo ali je ostalo manje vise istoLaki021 napisao:Upravo videh 5 GT facelift na parkingu, dosta sam ga zagledao. Uf... mnogo je lepsi od mog...
Sredili su guzicu, sad je bezbedno prilaziti autu od pozadi![]()
Jedino je jos pogled sa boka na zadnji kraj malo diskutabilan, sve ostalo je extra. Deluje mi nekako kompaktniji, manji i misicaviji. Svidja mi se
Inace, jedan poznanik mi prica danas da je narucio nov 530d GT i treba da mu stigne za nekih mesec dana. Njegov stari E39 pao na MFK i ode covek lepo i naruci nov

Re: AW: BMW - generalna tema
Slazem se, ispravili su bas ono sto je trebalo. Bice taj auto odlicna kupovina za 2-3 godLaki021 napisao:Pa zadnji deo je i najkriticniji, to je i jedina diskutabilna stavka GT-a
I napred su ga malo namrstili farovima sa obrvama.

Da, tehnicki je. Nasli su mu dosta stvari za zamenu. Kupljen je nov 2001. i sad dobija nasledinkastefanan napisao:Sta je MFK ? Pretpostavljam neki tehnicki i da mu nije lepo radio zadnji pojas ili tako nesto

Poslednja izmena od Floyd u 05 Apr 2014, 23:48, izmenjeno 1 put ukupno.