Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Cev je bila ravna?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Da crevo je inace ravno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Ivan »

Stegao si krajeve selni sa jedne za drugu? (Ponestaje mi ideja) :)

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od steva_anya »

Manje crevo si ubacio u deblje?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od Delija »

Mozda je samo prolupao... :kezo:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Visak selni
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Ševrolet problemčići

Post od Velja »

:kezo:
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Problem je sto se ravno crevo lomilo, kad se lomi, ono dobije sledeci presek (), onda se fino ta mesta stave u selne, i vrati im se O presek , tako da nemam mesto gde je crevo popilo prelom!
Grunf na delu...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Evo ga jedan dobar tekstic, sa drugog foruma(CBC), pa da pogledate...

TECA
26.02.2011, 00:35
Pomilice neko da bi tu valjalo ugraditi neku malu bregastu pa da svaki cas otvara i zatvara te ventilcice :lool:

Rashladni sistem j zatvoren.Samim tim on nema veze sa spoljasnjom sredinom.Nauka je rekla svoje,da ako se posuda sa vodom stavi pod pritisak i ista zagreva,da ce voda kasnije od 100stepeni prokljucati.Zbog cinjenice da je proces sagorevanja uspesniji na vecim temperaturama,to je iskorisceno kod savremenih motora.Da je sistem otvoren,doslazilo bi i do gubitka tecnosti usled isparavanja,a i zahtevi ekologije mozda ne bi bili ispunjeni.Da ne dodje do zabune,voda ili bilo koja druga rashladna tecnost ima osobinu da hladi sve dok ne dodje do njenog kljucanja.Deformacije metala se desavaju na mnogo vecim temperarurama,ali koje lako i brzo se mogu postici neposredno posle kljucanja.
Konstrukcija rashladnog sistema je proracunata tako da u svim uslovima moze hladiti motor.Zbog osobina svih tela da se na toploti sire,to sirenje je iskorisceno da se istovremeno povecava i pritisak u sistemu hladjenja.U ekstremnim uslovima.paklene vrucine,klima,prikolica,brdo,moze doci i do porasta temperature motora koja slobodno moze ici i do 120stepeni.Pritisak je tada oko 1bara u sistemu ili 2bara apsolutnog.Ako nesto nije u redu sa rashladnim sistemom,moze doci do jos veceg porasta temperature.Kad se predje granicna vrednost,dolazi do kljucanja i naglog porasta temperature i pritiska.Da ne bi popucala,creva.hladnjaci i samim tim nekoga povredilo,dolazimo do ventila na cepu koji se na oko 1.5bara otvara,a konstrukcija cepa i boce usmerava vrelu paru da ide ka dole.Taj prvi ventil sluzi samo za to i samo je tada aktivan!Aktivan je samo i samo kada dodje do prevelikog pritiska u sistemu hladjenja izazvanog prevelikom temp,curenjem dihtunga glave ,pukotina na glavi , bloku ili curenjem plina preko membrane na isparivacu.
Ako je kojim slucajem doslo do kratkotrajnog pregrevanja motora i malog gubitka tecnosti,posle hladjenja motora,da ne bi doslo do stvaranja podpritiska u sistemu,dolazimo do ventila broj dva,koji se pri hladjenju otvara i izjednacuje pritisak sa atmosferskim.Ako on ne bi bio ispravan,pri ponovnom zagrevanju sistem ne bi se mogao ostvariti dovoljan pritisak da odrzi visu temp.od 100stepeni a samim tim bi doslo do prevremenog prokljucavanja.Broj dva je isto tu da se povremeno otvori,ali samo ako ima malog gubitka tecnosti usled curenja na nekom spoju,hladnjaku ili bilo gde
Znaci da su oba aktivna samo ako nesto nije u redu sa ostatkom rashladnog sistema.Dok je sve ispravno cep mozemo posmatrati kao pampur na flasi.To sto neki misle da su resili problem naduvavanja creva kupovinom novog cepa su uglavnom u zabludi.Problem je uglavnom privremeno resen jer taj novi u vecini slucajeva nije ispravan ,propusta i kad ne treba.
Jedan prost test vam moze ukazati na to da li i koliko smeju biti naduvana creva.Ako po ozracivanju sistema pustite motor da radi i da se ukljuci ventilator,posle gasenja istog,creva moraju mallo omeksati.Ako posle vise uzastopnih testova uvek imate omeksavanje creva ,vama je rashladni sistem najverovatnije ispravan..Najtvrdja su neposredno pred ukljucivanje ventilatora i moraju po gasenju da malo omeksaju...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Evo napokon dobra vest oko motora.

Slika

CO2 test je uradjen u Kiler servisu Zemun, cena 1600 kinti, rezultat negativan, bocice nisu promenile boju. Za one koje interesuje, vodica pozeleni(pozuti) na prisustvo CO2 u sistemu.

Sacekali smo jedno pola sata, 3-4 paljenja ventilatora...

Sad sa novim elanom, nastavljam sa sredjivanjem problema.
Nemam mehanicki problem sa motorom (glava i dihtung rade posao), sto je bio najveci strah, i dalje ne trosi ulje, ovu vodu cu resiti, nadam se brzo.

Prvo u planu, promena velikog creva iz male provrede.
Jedno je goruce, i ne sme da se vozi auto dok ga ne skinem.

Troskovi do sada:
-jedno TNG crevo, plus razne selne 500 kinti
-4 l mesavine 1200 kinti
-mali servis 4500 din
-parking senzor 25e
-co2 tast 1600din
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Ivan »

Bas mi je drago, nadam se da su muke zavrsene kad resis jos i crevo :)

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ševrolet problemčići

Post od Dzoni_m »

E to. Ipak je taj motor dobar. Sad lagano resavaj pitanje creva. Promeni ih, ja bih promenio i taj cep novim ako je moguce. Nema sta vise da zeza, ako i bude neki problem moze samo pumpa vode da bude problem ali cisto sumnjam. Sa promenom creva sve ce biti idealno.

Ima jos da ispadne dobar polovnjak :D Nov motor, sve si pretresao, novi vlasnik ima da se slatko navoza. :cool!:
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Bice to sve sredjeno, sad sam vec blagi optimista :)
Ceka me jos par ciklusa ispustanja antifirza, zbog zamene creva, pa da napokon prodise.
Ici cu korak, po korak.

Ocekujem i pad potrosnje plina.

Dobro da nije ove havarije sa crevima imao na putu, da nije doslo do ozbiljnog problema, na tek sklopljenom motoru.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

http://www.gm-servis.ru/content1.html?section_id=14813

Oho, kod brace sam nasao i kataloske OEM brojeve :)

Ima u Moskvi za 8 dolara, kod nas 30 evra...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
draganford
Reactions:
Postovi: 31
Pridružio se: 19 Mar 2014, 19:56
Lokacija: beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od draganford »

iskljuci tng,zatvori bocu
Odgovori