Alfa Romeo Giulia

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od aviator »

@delano
Imao. Alfa je imala to do sredine osamdesetih.
Onda se umešao Fiat, prednji pogon, dizel. Sad i terenci sa Alfinom značkom.
QQ
I ja sam bio zaljubljenik u Alfu. Sa stricem "delio" 1750 junior. Ali objektivno, Alfini dani su prošli. Sopstvenom i Fiatovom krivicom.

PS
Seća li se neko više Lancie?!!!
Poslednja izmena od aviator u 27 Dec 2016, 20:50, izmenjeno 1 put ukupno.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

Dajte jedan jedini izvor tih informacija o odnosu prodaje karavana i limuzina.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od maniaxxx »

aviator napisao:Ford i Ferari nemaju ni približno sličan proizvod da bi se poredili. Osim one male serije gt40.
Ferari je poseban po svemu. Od tradicije, do trkačkih uspeha. I ta aura mu daje na težini, Alfa je kao i Ford, auto za široke mase. I nekad i sad.
Grešiš debelo, alfa nije auto za široke mase, nešto takvo je postala sticajem glupih odluka Fiata ali opet nije to to. Iako volim ford, nikad neče biti alfa.

Xepoj87 napisao:Govoriti da je Alfa jaci brend od Bmwa je nepoznavanje osnova ekonomije.
I ne, tu ne mislim na velicinu kompanije, nego na snagu brenda.
Ima bolju istoriju svakako, ali imam i ja bolju sportsku istoriju ovde od 95% ljudi, pa me to ne cini sportistom danas.
Kad več hočemo Jaguar se vozi po nekim testovima još bolje od BMW, koji je več star model sa nikakvim enterijerom, a opet se Jag relativno slabo prodaje ( barem u absolutnim brojkama, ne znam kako su zadovoljni sa prodajom kod Jag-a).
A sta se ovde prica sve vreme, nego da jedna dobra stvar kod automobila prosto nije dovoljna?

Odakle ti taj podatak da se vise kupuje karavana?
Ja mislim da procenat karavana ne prelazi 30% ni u ludilu.

Možda si promašio ali pisao sam ako gledaš heritage jeste alfa jači brend, danas situacija nije takva nažalost, a trebala bi biti da su u fiatu imali pola toliko pameti ko vodstvo BMW.

Naravno da nije dovoljno da je samo jedna stvar dobra, ali mislim da je više od jedne stvari dobro kod alfe, iliti obrnuto, nijadan avto nije u svemu dobar a kamoli najbolji. A jaguar XE je čisti primer toga, avto je sjajan, ali Jag je davno zajebao sa imageom i kvalitetom, dizajn je diskutabilan i rezultat je vidljiv, ako to prenesemo na alfu, koja je verovatno još više zajebala situaciju nego JAG a reputacijo znamo kakvu ima onda je ova prodaja čak nenormalno dobra.

I da, svakako se slažem, da su trebali neke stvari napraviti bolje, samo se ne slažemo koje su te stvari, jer Alfa je alfa, a MB ( ili koje druga marka, nebitno je sad ) je MB, očekivanja ljudi so drukčija. Sad je samo pitanje koliko je ostalo alfista na svetu, jer mislim da su je mlađi kupci ( danas stari oko 30 ili manje ) zaboravili, iliti nemaju više takva očekivanja oko auta kao nekadašnji kupci alfe ( a tu ne mislim kupci izmučenih polovnih 156 u Srbiji )
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od maniaxxx »

aviator napisao:@delano
Imao. Alfa je imala to do sredine osamdesetih.
Onda se umešao Fiat, prednji pogon, dizel. Sad i terenci sa Alfinom značkom.
QQ
I ja sam bio zaljubljenik u Alfu. Sa stricem "delio" 1750 junior. Ali objektivno, Alfini dani su prošli. Sopstvenom i Fiatovom krivicom.

PS
Seća li se neko više Lancie?!!!

Ja se je sečam ( star sam znam :mrgreen: ). Da su u fiatu imali pameti i marketinških guruja ko u Audiju Bmw i MB, lancia i alfa bi bile sad negde drugde nego što jesu, ali to je več stvar Giata i njihove ( glupe ) politike, a ne same alfe guilette.


@ Heroj, dok tražim neke pouzdane statiske prodaje karavana vs limuzina samo otvori mobile.de i pogledaj koliko je jednih i drugih, a možeš i malo da napraviš road trip po Evropi pa češ videti razmer.

Pisao sam več da ne znam kad sad zadnji put video A4 limuzinu, ali A6 limuzini ili BMW f10, njihove karavanske verzije su dosta više zastupljene. Isto važi za E klasu, kod C klasse je za sad malo više limuzina na putu..da o passatima, mondeima, superbima i slično ne govorim. Kod passata je razmer u SLO cca 8 karavana na 10 passata naprimer.
Poslednja izmena od maniaxxx u 27 Dec 2016, 20:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48092
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Geza »

Promocija brenda nije stvar želje, već novca, a Fiat nije uvek dobro poslovao.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

Trziste je zahtevnije nego ikada, konkurencija nikada jaca, ne mozes prodati isti fazon kao pre 20 godina, samo u novom pakovanju.
Ono sto je proslo sa 156, ne moze proci danas po premium ceni.
Pogotovo sto Alfa sada ima losu istoriju, istoriju krseva, gde je postala sinonim za zajebanciju nekvaliteta bilo kog automobila.
To je Alfina istorija, jebe se kupcu Giulie sto je Alfa pre 20 godina imala dusu.

Pa imam i ja vise Pezoa, nego VW-a u mojoj okolini, pa to ne znaci da se Golf manje prodaje.
To u oglasima se moze protumaciti na previse nacina, da bi bio relevantan podatak icega.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od maniaxxx »

Evo serija 5 od 2012 godišta , 6847 karavana 4785 limuzina, znači skoro 30% je manje limuzina,

A6 limuzina 2367, 7911 karavana iliti 70% svih su karavani.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od maniaxxx »

Xepoj87 napisao:Trziste je zahtevnije nego ikada, konkurencija nikada jaca, ne mozes prodati isti fazon kao pre 20 godina, samo u novom pakovanju.
Ono sto je proslo sa 156, ne moze proci danas po premium ceni.
Pogotovo sto Alfa sada ima losu istoriju, istoriju krseva, gde je postala sinonim za zajebanciju nekvaliteta bilo kog automobila.
To je Alfina istorija, jebe se kupcu Giulie sto je Alfa pre 20 godina imala dusu.

Pa imam i ja vise Pezoa, nego VW-a u mojoj okolini, pa to ne znaci da se Golf manje prodaje.
To u oglasima se moze protumaciti na previse nacina, da bi bio relevantan podatak icega.
Nije baš, ako se u DE, koje je jedno od največihh tržišta za nemačke premiume ( o njima i vodimo debatu pored alfe ), prodaje toliko i toliko limuzina i toliko i toliko karavana, verovatno je tu negde i razmer prodaje novih ( naravno približno ), ili možda hočeš da kažeš da svi koji kupu karavan ga prodaju a limuzinu ne?

Govorim opet o zapadnoj evropi a ne o Srbiji, vaše stalište do karavana mi je poznato ( i nerazumljivo ), a stalište u Z evropi mi je isto poznato.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

Moze biti da se vise prodaje karavana, moze biti da se teze prodaju kao polovni.
Drugo, nije Nemacka cela Evropa, a pogotovo nije glavno trziste Alfe.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od maniaxxx »

Baš naprotiv, lakše se prodaju karavani. Znam da nije DE cela evropa i nije glavno tržište Alfe ali pričamo o tome, da če karavan pomoči prodaji i to je definitivno ( iako če joj više pomoči Stelvio, jebem ga ružnog :oops: ). Barem 30% gulia biče karavanki. Možemo se kladiti u to :mrgreen:
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od aviator »

Ne ide Alfa kod germana. Ona osvaja šmekom, a njih "pali" Qualität.
Šta napraviše od Lamba?
Robokapa.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

Znaci, ima Giulia da odvali sa 2k mesecno :D
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21792
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od nidza »

A što to tebe toliko brine?

Ima vas par, a svi vlasnici nemačke trojke, koji u svakoj božjoj temi van njihovih automobila, imaju potrebu da guše i mrače svaku diskusiju. Mislim da bi neki psiholog ovde mogao zanimljivu analizu da napravi, seminarski rad ili tako nešto.

Šta si ti mislio da je lako ispočetka krenuti iz mrtve tačke? Auto je počeo da se pravi tamo negde u maju, junu, a čeka se recimo 4 meseca. Zaposlili su 3000 ljudi novih, treba to obučiti, pripremiti za rad. I kad imaš dobar proizvod nije isto praviti 2000 i 20.000 jedinica mesečno, ozbiljna tu logistika mora da se odradi, a to može ispravno da se uradi samo postupno.

Potpuno ispravna strategija je bila izbaciti QV. Neophodno je bilo grunuti flagship, udariti u emocije, napraviti bruka auto, a to su uradili. Naslovne stranice, brži od BMW, bezbedniji od Mercedesa, jeftiniji, lepši, Alfa Romeo ponovo grmi na ulicama. Ne žele svi da su u nemačkoj generičkoj priči, hoće ljudi nešto više pa makar to bio samo hajp i placebo... a zapravo nije. Ako to ne umeš da osetiš ili ceniš tvoj problem, nema razloga da se bude toliko negativan.

Ja sam optimista. Isuviše je ovo dobar autić da bi priča propala. Jedva čekam da mi padne šaka.

Tapatalk
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od Xepoj87 »

A koja je to diskusija ugusena?
Drugo, ne znam da li si primetio, ali smo na autoforumu, pa je logicno da bas o ovakvim stvarima pricamo.

Sve bi ti bio u pravu, da je ista od toga upalilo, pa Giulia pocela da se prodaje, a posto se ne prodaje, apsolutno nisi u pravu.
Mozda kupci zele vise od Nemaca, ali to niko ne nudi, Alfa ocigledno nudi manje, kada je vecina ljudi koji su u nju seli, reklo da nije nista posebno i da se samo lepo vozi.

Sve te silne naslovne stranice, a na kraju kurton. Dzaba ovde bacakas prideve, niko to nece popusiti.

Ja nisam pesimista, gocorim cinjenicno stanje, a vi ste ti kojima isto smeta.
Kada je izasla, lepo sam rekao da mi je ok auto na slici i da je cak i cena ok, da auto vredi toliko. Trziste je potvrdilo moju inicijalnu pricu, da moraju da daju auto ispod cene.
Glupo je govoriti o tome kako Alfa nema pogon za proizvodnju vise od 2k automobila mesecno, kada je lre 6, 7 godina proizvodila 5 modela u isto vreme i to u ok brojkama, koje su prelazile 100k, ako se dobro secam.
To koliko oni proizvode takodje nema veze sa prodatim primercima, jer se ne gleda koliko je isporuceno, vec koliko je prodato.

Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21792
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Alfa Romeo Giulia

Post od nidza »

Sigurno nije imala kapacitet za 100.000 godišnje u prvih par meseci od početka proizvodnje. To može fabrika koja godinama unazad proizvodi stotine hiljada vozila, ali Alfa sigurno ne. Njima je krajnji optmističan cilj 400.000 godišnje, svih 8 modela (ako ne bude kašnjenja) iz novog portfolia godišnje, i to tek tamo 2018. , 2019-te realnije. Stručnjaci procenjuju red veličine 250.000 da je realniji, što je takođe dobro i mnogo mnogo više nego što su prodavali u poslednje vreme. Priča oko prodaje bilo kog proizvoda je eksponencijalna, što više ima proizvoda, to ti je lakše neke druge stvari da organizuješ, lakše plasiraš nove modele, novu opremu, okružujuće usluge poboljšavaš i slično. Sve to oni sad grade ispočetka - imaju pomoć Fiata, mrežu FCA, ali nije to isto kada sada preguaravaš krizu, a konkurencija je taj problem pregrmela još 90tih.

Druga stvar, očigledno nemaš predstavu koliko je komplikovano proizvesti serijski automobil. Ne zavisi samo od tebe i od prodaje, imaš mrežu dobavljača, i oni grade svoje pogone u blizini fabirke, ta priča se gradi godinama. Do juče si pravio 40.000, a treba 400.000 godišnje. Mreža se ne gradi preko noći.

Nemaš nijedan validan parametar po kome možeš da zaključiš da je 2000 mesečno u polovini godine kad je počela proizvodnja, posle 15 godina potpune suše, loša prodaja. Možda jeste, možda nije. Ja kažem da nije, ti tvrdiš da jeste i nemaš argument.

Desetine puta sam prisustvovao podizanju proizvodnje, ne automobila, ali izuzetno kompleksnih tehničkih i logističkih projekata, to mi je posao pre svega. Paralela svake proizvodnje ovog tipa može da se uporedi, a proizvodnja (ovog) automobila je mnogo kompleksnija od ovog što mi radimo. Koliko god ti unapred da isplaniraš, mnogo varijabli ima na koje ne možeš da utičeš i moraš da reaguješ u hodu. Kod nas se to zove ramp-up i traje od dva do šest meseci, i mnogo je zeznut period dok se sve ne postavi na noge. Njih čeka taj ramp-up osam puta, ovaj im je najteži, jer je prvi posle mnogo godina suše, sa novim ljudima, sve se ovde uči ispočetka.

Podvlačim, proizvod je dobar, a biće još bolji. Nisam siguran da će da prodaju baš skoro pola miliona godišnje, ali prodavaće se mnogo više nego ikad pre, više i od 90tih kad su (za njihovu veličinu) odvalili od prodaje.
Odgovori