Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa meni i dalje nije jasno cenovno pozicionisanje - bar u NL. Cene slicno opremljenih modela sa slicnom motorizacijom su potpuno iste kao i kod BMW f30. Jedino su u jednom trenutku imali dobar dil za liz vozace (sto su i glavni gupci), ali ni on vise bas nije nesto lud. Sta ce se tek desiti kada sledece godine izadje nova 3ka? Da li oni misle da prodaju i jednu - ili pumpaju sada da bi mogli kasnije da spuste ozbiljnije cenu?
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
@MarkoniMarkoni napisao:Ja volim Alfu, ali sam se iskreno razocarao enterijerom, narocito kod prve sa kojom sam imao dodira.
Mogu da potvrdim da je ergonomija odlicna, dizajn, cak kvalitet u tom, da kazem, bitnijem delu kabine.
Auto se odlicno vozi, udoban je, dobro lezi.
Kod prve sa kojom sam se susreo je retrovizor bio tako lose obradjen da sam stvarno pomislio da sam se isekao kada sam ga namestao. Zato sam to i slikao. Otvaram gepek, ono visi neka guma.
Pokazao sam i Nidzi, sa obe strane. Nidza me je ubedjivao da je to "feature", ali sam na ovoj drugoj video da je to ispravljeno.
Kao i obrada na retrovizoru.
Pomenuo sam jos i pragove, koji su stvarno, ali stvarno losiji nego kod mene na Fabiji. Ne preterujem, ko hoce moze da proveri, idemo Fabijom u Kompresor.
Na toj prvoj je i menjac skripao.
https://youtu.be/Y1gq_Sji57Y
Rucica na automatiku je bas plastikaner, stvarno mislim da su mogli malo vise da se potrude obzirom da je dizajn OK, ali materijal uzas.
Sedista su samo zacinila sve to, al' njih kao i da oprostim jer su verovatno osnovna.
Nisam ocekivao enterijer A8ice, ali ovo me je bas smorilo. Zamislio sam se da li bih istresao 40+k EUR, i shvatio da sigurno ne. Da je kupujem kao polovnjaka verovatno bih manje paznje obracao na ove stvari, i mislim da cu je i kupiti za par godina.
Nemam zasto da preterujem, stvarno sam ocekivao da kad budem seo u auto da cu da se raspametim ali jbg, sa tako nekim detaljima su usrali stvar, bar sto se mog pogleda na auto tice.
Da se razumemo, vozio sam i goru plastiku od toga, ali po razumnijoj ceni.
Tapatalk Post
Treba razdvijiti par stvari. Jedno je kada je automobil loše, jeftino isprojektovan i ne funkcioniše kako treba u globalu, pa tu ide od krckanja plastike do serijskih kvarova na mehanici i motoru kod svih ili velike većine primeraka. Druga je stvar kada su neki sklopovi loše urađeni pa tako visi plastika ili se baš nekome zadesi da mu motor rikne posle 2000km što se mpože desiti. Vozio sam se u Audiju A6 koji prešao manje od 1000km i kome je crkla klima iz čista mira (i to baš na +40...), ali neću reći da je na Audiju A6 loša i nekvlaitetna klimatizacija. I jedno i i drugo je naravno za kritiku, ali nisu iste stvari. Pogotovu što tu imamo da li se recimo plastika desila jednom u 1000 primerka ili se dešava jednom u 10 primeraka. Recimo od tri Giulie koje sam gledao ni jednoj nije ništa visilo...ali to ne znači da recimo ipak taj problem ne postoji. To ipak znaju u njihovim servisima i to su stvari koje se rešavjau hodu. U svakom slučaju meni je ovo još jedna dokaz da svaka kola treba izbegavati za kupovinu u prvoj godini proizvodnje. Opet, s druge strane baš u testu koji sam juče čitao od Autobild sportscars sve pohvale na račun enterijera i kvaliteta Giulie QV, ali im se desilo da im se odlepila oplata na A stubu...nisu to uračunali u nekvalitet. To je ono što se zove narodski fušeraj. Na njima je u kontroli kvaliteta da im se to ne dešava. Takve stvari nerviraju, ali mene lično bi više iznerviralo da mi crkne menjač ili motor na novom autu, a i to se dešava kod mnogih drugih...ali to nije izgovor za bilo koga, svaki svoje probleeme treba da rešava.
Retrovizor..nisam primetio ništa loše na retrovizorima, kao ni ljudi koji su bli sa mnom...danas ću da odem do salona na Trgu baš da vidim kakvi su ti retrovizori da se posečeš.
Pragovi su na primercima koje sam gledao (bolje opremljeni primerci + QV) bili ok. Mogao bih još jednom na to danas da obratim pažnju, mada bi mi to morlao da padne u oči.
Sedišta odlična...lepo profilisana, sedalni deo dugačak, dobro urađena, a najviše mi se sviđa što nisu masivna, široka i prebudžena kako umeju to danas da urade, pa se tako lepo čovek može okrenuti, uzeti stvari sa zadnje klupe, pogledati unazad. Ne znam kakva su ta klot sediša, ali sigurno sa bar u profilu ista kao i kožna.
Mene je enterijer prijatno iznenadio...očekivoa sam manje. Na slikama mi je delovao svedeno i ne baš originalno kao da sam sve to već negde video. No, kada sam seo, odećaj je bio kao nekom vrlo sportskom automobilu, volan upravan, sedišta zabačena unazad kao u DTM autu. Najviše mi se svidelo što ceo auto i unutra ostavllja utisak lakoće i fluidnosti. Volan nije predebeo, prekidači nisu masivni, sedišta su skladno skrojena...šalt tabla je kod ovih modela bila prekrivana vrlo tankom kožom koja je bila baš lepo skrojena i spojena. Često te kožne oplate deluju premasivno. Nadam se da će ta tanka koža izdržati dužu upotrebu. Istaknute plastike su mekane. One slabije plastike su u donje delu vrata i sa strane kod tunela što j ei logično jer su to površine koje su pod kontaktom i trbea da budu tvrde i krute...ima i boljih, ali ima i gorih. Na to se nadovezuje lepo uklopljen ekran i sami pokazivači kazaljke koji su elegantni. Ništa nije napadno, enterijer "ne guši" putnike.
Meni lično je detalj koji mi najviše deluje jeftino prednja maska koja je urađena od crne plastike i od napred auto deluje siromašno i previše svedeno. Za razliku od mnogih automobila koj napred deluju prebudženo na granici kiča (Talisman, BMW 7, Citroen DS5), ovde kod Alfe su preterali sa svedenošću. Može da prođe kod QV koji je sportski model, ali za neku luksuznu varijnatu i uz neke elegantne boje trebali da ponude neke hrom lajsne ili metalne rešetke. Kada bih je kupiou nekoj takvoj varijanti odmah bi joj stavio neke dodatke napred da malo oplemenim prednji deo auta.
U svakom slučaju utisak kvaliteta (akcenat je na reč "utisak" jer je još rano za sud o pravom kvalitetu kroz eksploataciju) mi je pozitivan. Par jeftinijih detalja ne moože da mi pokvari generalno dobar utisak. Sve treba da se uzme u obzir, ali par plastika bilo dobrih ili loših ne treba da bude određujuće da li je auto dobar ili loš. I mislim da ljudi koji plediraju da se razumeju u kola treba da daju podršku naporima inženjera da naprave tehnološki dobar auto. Neki ljudi su seli napravili auto sa idealnim odnosom težine, odličnim vešanjem, karbonskim kardanom i treba to ceniti jer ako ih javnost bude sahranjivala onda ćemo svi voziti kola u stilu Citroen Cactusa...kante sa mediokritetskom mehanikom, ali sa par slatkih detalja koje prolaze kod kupaca. Onda nemojte da se žalite kad Mercedes snizi nivo kvaliteta (jer kome se isplati da pravi večan auto...), ili BMW nije više za vožnju ono što je nekada bio (jer kome treba 100% vozački auto kada možemo da ubacimo gedžeteriju, multimediju i da birate 37 vrsta kože i konca...). Uostalom, sam Markione kaže u stilu "što bi mi ulagali milijarde evra i razvoj novog Punta za razmaženog evropskog kupca, a Evropa u krizi i tržište prezasićeno i izbirljivo...bolje da im ponudimo 4 mala mediokritetska autmobila koja ćemo prodavati na manje izbirljivim, a nezasićenim tržištima i imati veću zaradu. Lepo je što su odstupili od toga kod Giulie, ali u stvari drugačije nisu ni mogli. Zato Giulia ne može biti jeftin auto. Probali su sa jeftinim Alfama i to ne ide. Biće dobra (ali i skupa) ili je neće biti.
Re: Alfa Romeo Giulia
Ok, ima vazdusnu oprugu, i zasto bi to bilo automatski udobnije od neke druge vrste opruge koje se koriste?Xepoj87 napisao:Zato sto C klasa ima vazdusno vesanje i nema sanse iko tu da joj prismrdi.
Za udobnost je bitan modul elasticnosti opruge, njen hod, odmerenost prigusenja amortizera a sama vrsta (materijal) opruge je malog uticaja. Ili mislis da je tvrda vazdusna opruga udobnija od mekane celicne jer je eto vazdusna?
Vozio sam isti model, sa spiralnom celicnom, sa hidro i sa vazdusnom oprugom i razlika ima u osecaju ali je to toliko malo da bas treba da se potrudis da uocis, a i to samo u nekim okolnostima tokom voznje.
Ovo sve se ne odnosi na C klasu, pisem generalno o opruzi kao opruzi.
Sve ostalo od elemenata vesanja je isto, pa je tako i na C klasi isto vesanje sa celicnom ili vazdusnom oprugom. I moze se podesiti udobnost i jednog i drugog prema zelji tj preteznoj nameni auta.
Mercedes i Volvo stariji modeli su imali citav niz opruga (razlicite "tvrdoce") u ponudi pa je tako model iste oznake mogao da bude vise ili manje udoban zavisno od verzije. Za druge se ne secam, verovatno je slicno u toj visoj klasi vozila nudjeno.
Ne pratim da li to sada rade i da li drugi proizvodjaci imaju takvu ponudu, tehnicki materijal opruge je skoro pa nimalo vezan za tvrdocu odnosno udobnost celog auta kao celine.
Re: Alfa Romeo Giulia
Moram priznati da mi se celokupna analiza svidela, ali se plašim upravo ovoga citiranog. Naime plašim se da ljudi u Alfi, Fiatu, ko već odlučuje ne shvataju jednu stvar. 90% kupaca bi radije da im se pokvari motor ili menjač, pa da čekaju šlep ušuškani u kožne fotelje, slušajući kvalitetnu muziku ili igrajući igrice na multimedijalnom sistemu (a kad otvori vrata ono alu prag umesto neke reciklirane plastike, i još oslika logo brenda na asfaltu), nego da sve funkcioniše besprekorno uz povremeno cvrčanje plastike. Jer, bože moj, šlep je uračunat u garanciju, a oni će ga ionako prodati čim izađe iz garancije. E to ljudi u Alfi treba da shvate.starac vujadin napisao:Onda nemojte da se žalite kad Mercedes snizi nivo kvaliteta (jer kome se isplati da pravi večan auto...), ili BMW nije više za vožnju ono što je nekada bio (jer kome treba 100% vozački auto kada možemo da ubacimo gedžeteriju, multimediju i da birate 37 vrsta kože i konca...).
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Sada kada kreću praktično od početka, mora proizvod da bude dobar u svakom smislu. Posle mogu da "razblaže" priču kao što i drugi rade sa naslednicima uspešnih inicijalnih modela, kao što je slučaj sa Insignijom ili Focusom.
Re: Alfa Romeo Giulia
Najgore je kad se kvare i motor i menjac a nema ni udobnih koznih fotelja i zategnute plastike...perfiko napisao:Moram priznati da mi se celokupna analiza svidela, ali se plašim upravo ovoga citiranog. Naime plašim se da ljudi u Alfi, Fiatu, ko već odlučuje ne shvataju jednu stvar. 90% kupaca bi radije da im se pokvari motor ili menjač, pa da čekaju šlep ušuškani u kožne fotelje, slušajući kvalitetnu muziku ili igrajući igrice na multimedijalnom sistemu (a kad otvori vrata ono alu prag umesto neke reciklirane plastike, i još oslika logo brenda na asfaltu), nego da sve funkcioniše besprekorno uz povremeno cvrčanje plastike. Jer, bože moj, šlep je uračunat u garanciju, a oni će ga ionako prodati čim izađe iz garancije. E to ljudi u Alfi treba da shvate.starac vujadin napisao:Onda nemojte da se žalite kad Mercedes snizi nivo kvaliteta (jer kome se isplati da pravi večan auto...), ili BMW nije više za vožnju ono što je nekada bio (jer kome treba 100% vozački auto kada možemo da ubacimo gedžeteriju, multimediju i da birate 37 vrsta kože i konca...).
Re: Alfa Romeo Giulia
I još ako se ni kogo ne oslikava na asfaltu... bedak.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Alfa Romeo Giulia
Ni meni se ne svidja pravac u kom ide autoindustrija, a najvise zbog snizavanja kvaliteta. Ja sam se iskreno lepse osecao u 147ici iz 2002 godine, nego u Giulietti. U 159 u odnosu na Giuliu.
Ne bojim se performansi i vozne dinamike, jer tu novi automobili uglavnom napreduju. To su ozbiljni gladijatori u odnosu na pre 10 god. Ali ozbiljno su popustili sa kvalitetom. Vaznije im je ono sto se vidi okom, nego oko sto se oseti pod rukama. Kola su ranije bila "ususkanija" u smislu izolacije.
Zato sam izrazio nezadovoljstvo jer i Alfa nazaduje na tom polju.
Povodom te price, pre par dana mi je bio novi Q5, i vidim da su i oni poceli da nazaduju sa materijalima. Evo kako sad izgleda pregrada u vratima.

Ja mislim da je Audiju zadnjih 30 god., ako ne i vise, taj deo bio lepo presvucen, nekim kao plisom. Ovo sad je uzas.
Tapatalk Post
Ne bojim se performansi i vozne dinamike, jer tu novi automobili uglavnom napreduju. To su ozbiljni gladijatori u odnosu na pre 10 god. Ali ozbiljno su popustili sa kvalitetom. Vaznije im je ono sto se vidi okom, nego oko sto se oseti pod rukama. Kola su ranije bila "ususkanija" u smislu izolacije.
Zato sam izrazio nezadovoljstvo jer i Alfa nazaduje na tom polju.
Povodom te price, pre par dana mi je bio novi Q5, i vidim da su i oni poceli da nazaduju sa materijalima. Evo kako sad izgleda pregrada u vratima.

Ja mislim da je Audiju zadnjih 30 god., ako ne i vise, taj deo bio lepo presvucen, nekim kao plisom. Ovo sad je uzas.
Tapatalk Post
Re: Alfa Romeo Giulia
Istina je da svi zakidaju ali novi Q5 i A4 izgledaju baš jeftino unutra. Nema razlike u odnosu na Škodu.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa nije valjda i A4, najprodavaniji od Audija?
Nisam ulazio unutra, ali na slikama mi izgleda ok. Doduše sve su one PS-ovane.
Nisam ulazio unutra, ali na slikama mi izgleda ok. Doduše sve su one PS-ovane.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa ne moze se porediti sa Skodom, naravno, ali da nazaduju to je ocigledno.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Alfa Romeo Giulia
Da ne bude zabune, mislio sam na Superb i Kodiaq a ne Rapid 

Re: Alfa Romeo Giulia
Audi vidno ide unazad. Ne kazem bezveze da Audi klizi dole a Porsche polako dolazi na njegovo mesto.
Re: Alfa Romeo Giulia
Možda nisam najbolje shvatio, ali to mi zvuči kao i da Porsche ide na dole?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Alfa Romeo Giulia
Floyd, znam na sta si mislio. Kazem, mozda dele neke delove po kvalitetu, ali je sveukupno Audi dosta kvalitetniji proizvod. Jos uvek. 
Tapatalk Post

Tapatalk Post