Stranica 238 od 828
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 00:15
od BAJKER
zuzazu napisao:Taj Lefty je za ljude koji nisu imali dovoljno novca za celu viljusku...
Naprotiv viljuske su bas skuplje nego klasicne

Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 00:22
od Paja
Meni je lefty super koncept.
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 07:01
od nidza
Lakše je sigurno. Doduše, ram i viljuška ne smeju niti malo da se uvijaju.
Nekada su se bajkovi fino uvijali dok su bili Cro-Moly, ali sad sa aluminijumom i karbonom, verovatno zanemarljivo.
Tapatalk 4
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 07:39
od zuzazu
BAJKER napisao:zuzazu napisao:Taj Lefty je za ljude koji nisu imali dovoljno novca za celu viljusku...
Naprotiv viljuske su bas skuplje nego klasicne

Onda je vlasnik zaboravio polovinu svoje skupe viljuske kod kuce
Inace Lefty ima svoje prednosti i mane.
- laksa je i ne uvija se
- guma moze da se zameni bez skidanja tocka
- skuplja je
- skupa je za odrzavanje
- potrebno je cesce odrzavanje
- zbog asimetricnih sila potreban je vrat posebne konstrukcije (kakav ima Kenjac)
- izbor nabli je suzen na par preskupih modela
Ko voli nek izvoli...
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 08:00
od nikaragva
Ja ne volem te asimetricne stvari.
Zamisli da naprave avion koji sa jedne strane nema krilo?! Pa na sta bi to licilo

Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 08:25
od Captain Slow
Bio je jedan izložen u Planet- u kod Arene, kad se nisam srušio kolika mu je cena

.
U čemu je prednost lefty sistema, i zašto nema righty?
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 08:43
od nidza
Težina i pomodarstvo. Da su takvi sistemi u stvarnoj prednosti, odavno bi svi prešli na njih.
Jedno vreme su motorcikli masovno krenuli na 1 viljušku pozadi, pa nije nešto zaživelo. Mislim da ih je sad manje nego pre 20 godina.
Tapatalk 4
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 08:49
od grujicd
Dobro je i za muvanje riba, voziš tako kejom, neka te vidi i krikne "otpašće ti točak". Dalje je sve na tebi :mrgeen:
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 08:57
od zuzazu
nidza napisao:Težina i pomodarstvo. Da su takvi sistemi u stvarnoj prednosti, odavno bi svi prešli na njih.
Moze biti i Righty
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 09:36
od nidza
Stvarno je logičan izbor za napržene dizajnere. Ne mogu da kažem da nije efektno. Sviđa mi se kad neko napravi nešto asimetrično u svetu koji je potpuno simetričan. Neko reče Hyundai Veloster?

Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 10:12
od starac vujadin
Captain Slow napisao:Bio je jedan izložen u Planet- u kod Arene, kad se nisam srušio kolika mu je cena

.
U čemu je prednost lefty sistema, i zašto nema righty?
Zato što su menjači i lanac na desnoj strani.
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 10:15
od Captain Slow
Ma sve ok, ali ko bi i zašto bi kupio ovakav bajs, sem da bude drugačiji po svaku cenu?
Ima li kakvih drugih prednosti, to me interesuje?
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 10:18
od Paja
@ Starac
Ne razumem. Uvek su na desnoj. Kakve veze ima viljuška sa pogonom?
@ Captain
Nema previše drugih prednosti. Cannondale je jako popularan proizvođač u Americi i stalno se trude da tu reputaciju održe nekim čudnim rešenjima kakav je lefty.
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 10:21
od zuzazu
Kenjac prednja nabla je oko 100 USD a DT Swiss po obicaju duplo vise.
Ono prvo i nije strasno.
Najzanimljivije je da se uvek koriste klasicne nable sa normalnim brojem zica (28,32 ili 36) i klasicnom flansom. Normalno, a ne radijalno pletene. To ipak govori da je takav tocak jaci i pouzdaniji ma sta naucnici pricali o radijalno pletenim tockovima sa malo zica.
Ovo a propos neke Pajine i moje diskusije.
Inace, i drugi proizvodjaci rade slicne viljuske a kao sto rekoh, Kenjac nije izmislio toplu vodu neg je ovo izum od vajkada
Re: Biciklizam
Poslato: 21 Feb 2014, 10:22
od nikaragva
Pa starac je hteo da kaze da je prednost leftija jer su lanac i menjaci na desnoj strani u odnosu na simetricni gde su na desnoj strani
(u prevodu nema prednosti)