Vesti iz auto-industrije
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Tih 33% uopste ne mora da bude u finansijama, vec moze da bude u zemljistu, fabrici, masinama, ljudima. Sve zavisi kako ja formulisan ugovor.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sigurno je dobro po nas 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mislim da je naša prva investicija bila zemljište za fabriku, tj. vrednost od 300 miliona €, plus 90 miliona € u kešu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- srdjanyo
- Postovi: 3505
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Neradni dani u FAS, u sledećih par mese i.

Kako im plaćaju ove neradne dane?
Tesla 6.1

Kako im plaćaju ove neradne dane?
Tesla 6.1
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koga zanimaju subvencije Fijatu https://bogdanpetrovicblog.wordpress.com/
....
Држава је, поред уношења имовине (земљиште и 300.000 квадрата фабричких хала) унела у капитал 50 милиона евра готовине, а страни партнер је уложио 200 милиона у опреми. Издате су државне гаранције за кредите код Европске инвестиционе банке под повлашћеним условима на 169,5 милиона евра. Дато је и 10.000 евра по радном месту, а плаћа им се и 1.000 евра за „трошкове“ обуке. До 31.12.2014. године, преко 161 милион евра плаћено је (на основу уговора) за следеће активности: комуналне услуге, замена крова, ремедијација животне средине и спољашња инфраструктура за „парк добављача“. Уговором је предвиђено (и исплаћено) и бесповратно улагање у фабрику од 50 милиона евра.
ФАС не плаћа ни порезе и доприносе на зараде, јер се држава обавезала да ће у периоду од 10 година рефундирати пун уплаћени износ за све раднике, а ослобођен је и пореза на имовину као и такси према локалној самоуправи. Ни то није крај, јер је држава субвенционисала и продају ФИАТ-ових аутомобила неколико година замашним износом од по 3.000 евра по аутомобилу.
Анализом завршних рачуна за 2013. и 2014. годину, закључује се да је само у тим годинама ФАС примио више од шест милијарди динара субвенција.
Парадирање у Крагујевцу коштало је до сада преко 420 милиона евра државног новца
ФИАТ је постигао да прима субвенције не само иницијално запошљавање са по 10.000 евра по радном месту, него и по читавом низу основа, које су апсолутно без преседана. Тешко је укалкулисати укупан износ субвенција, пошто се оне и даље исплаћују сваке године, али сигурно нису мања од 300 милиона евра (могуће и 500 милиона евра кумулативно), што уз запошљавање око 2.500 радника, значи нето субвенцију од преко 120.000 евра по радном месту (а могуће је и да субвенција буде и 200.000 евра по радном месту).
Инвестиција државе у ФИАТ се правда тиме да је извоз повећан за око 1,3 милијарде евра, међутим, ти исти стручњаци занемарују да је поред извоза ФИАТ и највећи увозник у Србији, са увозом око милијарду евра, односно да је нето ефекат мањи од 300 милиона евра. И од тих 300 милиона евра, део представља увозну компоненту од стране добављача. То и не чуди, јер се увозе мотор, мењач, електроника, лимарија, односно сви кључни делови, тако да је укупни ефекат много мањи него што га пропагандисти тог посла представљају. До сада је по свему судећи уложено нешто више од 420 милиона евра само у готовом новцу (не рачунајући гаранције, непокретности и слично) али рачун и даље расте, тако да је реално да ће до краја уговора изаћи и на више од 500 милиона евра.
....
....
Држава је, поред уношења имовине (земљиште и 300.000 квадрата фабричких хала) унела у капитал 50 милиона евра готовине, а страни партнер је уложио 200 милиона у опреми. Издате су државне гаранције за кредите код Европске инвестиционе банке под повлашћеним условима на 169,5 милиона евра. Дато је и 10.000 евра по радном месту, а плаћа им се и 1.000 евра за „трошкове“ обуке. До 31.12.2014. године, преко 161 милион евра плаћено је (на основу уговора) за следеће активности: комуналне услуге, замена крова, ремедијација животне средине и спољашња инфраструктура за „парк добављача“. Уговором је предвиђено (и исплаћено) и бесповратно улагање у фабрику од 50 милиона евра.
ФАС не плаћа ни порезе и доприносе на зараде, јер се држава обавезала да ће у периоду од 10 година рефундирати пун уплаћени износ за све раднике, а ослобођен је и пореза на имовину као и такси према локалној самоуправи. Ни то није крај, јер је држава субвенционисала и продају ФИАТ-ових аутомобила неколико година замашним износом од по 3.000 евра по аутомобилу.
Анализом завршних рачуна за 2013. и 2014. годину, закључује се да је само у тим годинама ФАС примио више од шест милијарди динара субвенција.
Парадирање у Крагујевцу коштало је до сада преко 420 милиона евра државног новца
ФИАТ је постигао да прима субвенције не само иницијално запошљавање са по 10.000 евра по радном месту, него и по читавом низу основа, које су апсолутно без преседана. Тешко је укалкулисати укупан износ субвенција, пошто се оне и даље исплаћују сваке године, али сигурно нису мања од 300 милиона евра (могуће и 500 милиона евра кумулативно), што уз запошљавање око 2.500 радника, значи нето субвенцију од преко 120.000 евра по радном месту (а могуће је и да субвенција буде и 200.000 евра по радном месту).
Инвестиција државе у ФИАТ се правда тиме да је извоз повећан за око 1,3 милијарде евра, међутим, ти исти стручњаци занемарују да је поред извоза ФИАТ и највећи увозник у Србији, са увозом око милијарду евра, односно да је нето ефекат мањи од 300 милиона евра. И од тих 300 милиона евра, део представља увозну компоненту од стране добављача. То и не чуди, јер се увозе мотор, мењач, електроника, лимарија, односно сви кључни делови, тако да је укупни ефекат много мањи него што га пропагандисти тог посла представљају. До сада је по свему судећи уложено нешто више од 420 милиона евра само у готовом новцу (не рачунајући гаранције, непокретности и слично) али рачун и даље расте, тако да је реално да ће до краја уговора изаћи и на више од 500 милиона евра.
....
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Još uvek je živ. 2016 Honda Accord facelift.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 0BuwYF66MM

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 0BuwYF66MM

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ali ne na našem kontinentu.
- shandu90
- Postovi: 13377
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
+1
Oni bar u kupeu mogu da uzivaju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Oni bar u kupeu mogu da uzivaju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Alfa Stelvio? 

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Model na osnovi pick-upa Fiat Toro. Kažu da je naslednik Freemonta.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
MY 2016 Mitsubishi ASX.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Japanci napravili lep auto!
Neka me neko uštine.

Neka me neko uštine.

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- shandu90
- Postovi: 13377
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
I prošli je izgledao simpatično spolja. Nikad mitsubishi nije imao problem sa spoljnim izgledom, unutrašnjost im je glavna boljka. Prijatelj ima lancera više od 10g, i dan danas je dizajn po meni super ali unutra 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Neko iz Citroena umešao prste?Geza napisao:MY 2016 Mitsubishi ASX.