Servis - Razno
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ljudi misle da su dizne perfektne dokle god glasno ne lupa, stalno trza i jako dimi.
Kada kazes nekome da mislis da ima neki simptom MALO losije dizne uvrede se ljudi maltene, ne lupa glasno nonstop i ne trza uvek jako to je sve super...
Naravno da se postavlje pitanje ekonomske racunice menjati/popravljati dizne koje su na 80-90% fabrickih karakteristika, i da to pali radi ide korektno, ljudi kod nas zamene diznu kada crkne skroz, onda stave polovnu koja iako losija znatno fabrickih vrednosti je beskonacno bolja od crknute jer radi, a crknuta vise nije radila i tako to ide...
Kada kazes nekome da mislis da ima neki simptom MALO losije dizne uvrede se ljudi maltene, ne lupa glasno nonstop i ne trza uvek jako to je sve super...
Naravno da se postavlje pitanje ekonomske racunice menjati/popravljati dizne koje su na 80-90% fabrickih karakteristika, i da to pali radi ide korektno, ljudi kod nas zamene diznu kada crkne skroz, onda stave polovnu koja iako losija znatno fabrickih vrednosti je beskonacno bolja od crknute jer radi, a crknuta vise nije radila i tako to ide...
Re: Servis - Razno
Može li dimiti sa DPF?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Moze, al dpf smanji dim i zna ds promeni boju ps bude beli ili siv dim
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
To se odmah vidi na dijagnostici. Odmah izbacuje gresku, bar za francuska vozila, kad jedna dizna nije u toleranciji. A na HDI se odmah oseti, ler je nestabilan cim neka malo krene da zeza, bez da cekica. Ali u 99 posto krene odmah da cekica, bar na HDI.Ivan napisao: 21 Nov 2019, 09:35 Kada kazes nekome da mislis da ima neki simptom MALO losije dizne uvrede se ljudi maltene, ne lupa glasno nonstop i ne trza uvek jako to je sve super...
Trzanje na 1.6 HDI je uvek od strane EGR-a, od dizni gotovo nikad... kod njega dizne 99 posto pokazu na leru...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
A tolerancija je recimo 2 il 2.5mg, a dizna koja je na granici i ne pali gresku i dizna koja je na nulu nemaju nista zajednicko osim sto ne pale gresku 
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Kad je u granici tolerancije, BSI koriguje sve, ne mozes da osetis. I svakako nije za zamenu. Kad ispadne van tih granica gde BSI ne moze da iskoriguje, ima da se oseti itekako. Obicno prijavi antipollution fault kad ne valja, a na dijagnostici se i vidi i oseti u radu motora.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Zasto zatvaras EGR?ChobbyNS napisao: 19 Nov 2019, 21:23 Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
![]()
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Zato sto jtd fabricki ima visak nepotrebnih delova 
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Zbog ovoga. Ako je map senzor ovakav, usisna grana nije ništa bolja. Čepiranjem i gašenjem egr sprečavam taloženje čađi u usisu koji će naravno biti očišćen kada se to sve bude radilo.nikaragva napisao:Zasto zatvaras EGR?ChobbyNS napisao: 19 Nov 2019, 21:23 Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
![]()

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Na jtd je bruka komplikovano skinuti usisnu, ja sam odustao.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Meni dimi puno, bojim se uopste i zalaziti u otkrivanje do cega je (egr, dizna, usisna) bas zbog cijene dizni 
Iduci auto - benzin.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Iduci auto - benzin.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ako uzmeš turbo benzin čekaju te svi dizelski problemi. Turbo, dizne plivajući zamajac, dpf 

Re: Servis - Razno
BSI (modul inteligencije kako ga francuzi krste) nema bas nikakve veze sa korekcijom ubrizgavanja dizni, niti bilo sta bilo gde koriguje. On se bavi sirenom, zmigavcima, bravama, svetlima, prozorima, ogledalima i slicno.
Inace ta korekcija koja se ocita na dijagnostici je korekcija pritiska sagorevanja koji zavisi i jos od drugih faktora i delova motora poput stanja karika, ventila...ne samo dizni pa nije dovoljan podatak da se zna stanje dizne.
Moze dizna da bude ok a da je korekcija preko uobicajene.
Uz 2,0HDI (Bosch EDC)dijagnostika sama nista ne izbacuje ako su losije dizne, doduse moze iskusan poznavalac bas tog motora da prepozna po citanju PID parametara da postoji odstupanje od redovnog stanja.
To kada se pojavi antipolution greska tokom voznje a bas se odnosi na ubrizgavanje to obicno znaci da je odavno bilo vreme za zamenu/servisiranje dizni i to je vec kraj kada je motor naveliko u problemu i van radnog opsega.
Dizne su normalno habajuca stvar, kao gume i normalno je da im je ogranicen radni vek. Nekima vise nekima manje radnih sati ali nema tu nikakve alternative osim prave popravke odnosno zamene kada dodje vreme.
To kada se usled dizni jasno cuje cekicanje motora i drugi slicni zvuci ili na leru se primeti neravnormeran rad to je vec pred raspad...odavno taj motor ima problem koji se nije resavao na vreme.
Ali srecom dizeli su jako robusni pa tako i sa problemom i dalje se kotrljaju...uz dimljenje i sve ostale posledice neispravnog motora i nece stati tako lako niti preko noci odjednom pa ljudi voze (cesto) sve dok bas ne staneili nece vise da upali.
Inace ta korekcija koja se ocita na dijagnostici je korekcija pritiska sagorevanja koji zavisi i jos od drugih faktora i delova motora poput stanja karika, ventila...ne samo dizni pa nije dovoljan podatak da se zna stanje dizne.
Moze dizna da bude ok a da je korekcija preko uobicajene.
Uz 2,0HDI (Bosch EDC)dijagnostika sama nista ne izbacuje ako su losije dizne, doduse moze iskusan poznavalac bas tog motora da prepozna po citanju PID parametara da postoji odstupanje od redovnog stanja.
To kada se pojavi antipolution greska tokom voznje a bas se odnosi na ubrizgavanje to obicno znaci da je odavno bilo vreme za zamenu/servisiranje dizni i to je vec kraj kada je motor naveliko u problemu i van radnog opsega.
Dizne su normalno habajuca stvar, kao gume i normalno je da im je ogranicen radni vek. Nekima vise nekima manje radnih sati ali nema tu nikakve alternative osim prave popravke odnosno zamene kada dodje vreme.
To kada se usled dizni jasno cuje cekicanje motora i drugi slicni zvuci ili na leru se primeti neravnormeran rad to je vec pred raspad...odavno taj motor ima problem koji se nije resavao na vreme.
Ali srecom dizeli su jako robusni pa tako i sa problemom i dalje se kotrljaju...uz dimljenje i sve ostale posledice neispravnog motora i nece stati tako lako niti preko noci odjednom pa ljudi voze (cesto) sve dok bas ne staneili nece vise da upali.
Re: Servis - Razno
BSI motorni (ECU, ali francuzi sve zovu BSI) vrsi korekciju dizni, ne rade to one same od sebe. Na osnovu svih parametara. Imas u servisnom uputstvu za servise... Antipollution pali cim ne moze da koriguje zbog bilo cega. Samo treba dobar dijagnosticar.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Poslednja izmena od cozmo u 21 Nov 2019, 14:18, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
ChobbyNS napisao: 21 Nov 2019, 12:43Zbog ovoga. Ako je map senzor ovakav, usisna grana nije ništa bolja. Čepiranjem i gašenjem egr sprečavam taloženje čađi u usisu koji će naravno biti očišćen kada se to sve bude radilo.nikaragva napisao:Zasto zatvaras EGR?ChobbyNS napisao: 19 Nov 2019, 21:23 Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
![]()
![]()
Kod mene je na 204k km bio malo zaprljan. Očistio štapićima za uši i nekim zajebancijama i onda stavio pločicu. Baš me zanima kakav je MAP sada na 243k km.