P je za SUV vozila?Heinz napisao:Conti 850 sa P oznakom je potpuno drugačija od obične.
TT
LG G4
P je za SUV vozila?Heinz napisao:Conti 850 sa P oznakom je potpuno drugačija od obične.
TT
Da to je w320, nije baš nešto, ali nokian d4 je još gora....znači da uzimam dunlop? Jeftinija je od nokian i skuplja od hankook..Heinz napisao:Evo još jednog testa (225/40 R18, RWD Mercedes C Class):
2015 Auto Bild Performance Winter Tyre Test
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
1st: Dunlop Winter Sport 5
Total: 38 / Dry: 6 / Wet: 8 / Snow: 8 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 6 / Noise: 5
2nd: Continental WinterContact TS 850 P
Total: 40 / Dry: 6 / Wet: 7 / Snow: 7 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 9 / Noise: 5
3rd: Pirelli Winter Sottozero 3
Total: 38 / Dry: 5 / Wet: 7 / Snow: 8 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 6 / Noise: 7
4th: Michelin Pilot Alpin 4
Total: 37 / Dry: 4 / Wet: 6 / Snow: 8 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 6 / Noise: 7
5th: Hankook Winter i cept evo2
Total: 36 / Dry: 5 / Wet: 4 / Snow: 7 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 8 / Noise: 6
6th: Nokian WR D4
Total: 34 / Dry: 5 / Wet: 5 / Snow: 6 / Comfort: 4 / Rolling Resistance: 8 / Noise: 6
7th: Vredestein Wintrac xtreme S
Total: 32 / Dry: 4 / Wet: 4 / Snow: 5 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 6 / Noise: 8
8th: Horizon Polar Star 5
Total: 24 / Dry: 6 / Wet: 1 / Snow: 2 / Comfort: 4 / Rolling Resistance: 3 / Noise: 8
Mislim da je taj Hankook W320.
nazalostHeinz napisao:Conti 850 sa P oznakom je potpuno drugačija od obične.
TT
Verovatno zato sto je najbolji u ove prve tri najbitnije stavke.Heinz napisao:Ne znam kako je Dunlop prvi sa manje poena.
maniaxxx, tebi ne treba u 18" za RWD?
Nisam pomešao, imaš onaj prethodni test za tu dimenziju.maniaxxx napisao:Malo si me pomešao, moj avto je FWD i treba mi 205 55 16
Ne, razocarao se kad sam shvatio. Obican 850 mi ima ocajnu saru.Heinz napisao:Kupio?