Stranica 240 od 261

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 04 Jan 2024, 00:33
od Saša
240.000 km je 6 krugova oko Zemlje po ekvatoru, nije to uopšte malo.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Jan 2024, 09:20
od ivke74
Stigla glava motora komplet obradjena ventili, sicevi , semerinzi, gumice i poravnjana. Spremna za ugradnju.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Jan 2024, 09:48
od Bax
Ajde bas javi da li ce drzati vodu na MAX sad kad remontujete glavu.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Jan 2024, 10:18
od ivke74
Ok naravno , zadnjih dana trošio je 200ml na predjenih 300km. To je da spadne sa sredine malo ispod minimuma. A pre 6-7 meseci trošio je 200ml na 1000km. Kako se pukotina povećavala na dihtungu tako je povećavao potrošnju vode.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 16 Jan 2024, 20:31
od ivke74
Zavrsen puntic , komplet obrada glave (ravnanje, obrada siceva i ventila, zamena semeringa i gumica i stelovanje ventila) , zamena dihtunga (poklopca , izduva, glave motora i kartera) , zamena komplet karika i letecih lezajeva na radilici , odradjen mali servis (ulje svi filteri i G12) , zamenjeni prednji diskovi i pločice Bosch , ulje za kocnice. Sve je izaslo sa radom i delovima 53000,00 dinara. Presao prvih 100km za sada sve ok praticu dalje. :sesir:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 16 Jan 2024, 20:34
od Bax
Super, nek izgura bar jos toliko

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Jan 2024, 19:42
od Kuzmanovic
Poceo da posustaje Vernetov termostat ugradjen u decembru 2018. i pre nekih 55 hiljada km. Kazaljka ne stoji konstantno na sredini vec osciluje par mm tokom voznje. Svojevremeno placen 785 din. :D

Sent from my SM-S901B using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Jan 2024, 20:07
od rage_man
Jel to onaj od Renoa 4?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Jan 2024, 20:16
od Bax
Isti je brend, ali razliciti su termostati.
Inace taj Vernet je ispao najbolji, iako je najeftiniji za Puntica.
Moj radi odlicno drugu godinu. Behr duplo skuplji ne valja, propusta deo tecnosti i kao nov ...

Zadovoljan sam i sa Dayco kaisem, te Bosch i Denso svecicama.

Bosch Itrijum sam posle 25.000 km, dao drugaru, on je nastavio da ih koristi...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Jan 2024, 20:25
od Kuzmanovic
rage_man napisao:Jel to onaj od Renoa 4?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Nije, bas je za Punta.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Jan 2024, 21:05
od Saša
Moj Magneti Marelli i dalje radi odlično.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 29 Feb 2024, 10:11
od Arogan
Onaj čudan zvuk (struganje/grebanje) samo kada polazim u rikverc uzbrdo i samo kda je zagrejan (duža kreni/stani vožnja) je definitvno do lamele, potvrdili mi u servisu da je lamela od tvrdog materijala, ali da mogu normalno da vozim.
Prvih 3-4.000 km nije bilo tog struganja, ali šta ćeš. Sada je na skoro 6.000. Ovaj moj sadašni set je Luk, kao Nemački, ali nisam menjao ni viljušku ni obrađivao zamajac prilikom zamene tog set-a, a to ću svakaku uraditi sledeći put. Možda će uskoro da se ostruže (skine) taj sloj, pa će se smiriti, u poslednjih 7 dana se manje čuje nego ovo sa snimka,

Postavio sam i zipovan snimak, čuje se svo vreme, jedino na sredini snimka nema zvuka jer sam tada stisnuo kvačilo pa ponovo pošao uzvrdo.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Jun 2024, 09:10
od Bax
snork napisao: 17 Apr 2019, 07:35
ljubitelj napisao: 14 Apr 2019, 19:53 snork, kod hidraulične letve ona nije uopšte u ulju, onaj nazublljeni deo koji se i podešava.
Premazano je mašću na mestu gde klizi po klipu koji se šteluje zapravo.

Po tvom opisu možda da proveriš stanje i otpor okretanju ležaja *amortizera* onog gore iznad opruge.
Saša napisao: 15 Apr 2019, 08:00 Proveri šolje i ležajeve iznad amortizera, Ljubitelj je već pomenuo. Ti (aksijalni) ležajevi baš imaju tu funkciju, da se točkovi lakše okreću pod pritiskom težine motora i prednjeg dela automobila. Zbog naših loših puteva često stradaju i obično se menjaju zajedno sa amortizerima.
Ljubitelju, Saša, hvala! :pivo:
Snork jel si resio ono teze okretanje volana, nekad zamenom solja amortizera, i kod mene se auto slicno ponasa, i vec me to malo i smeta?

Sa sitijem volan ide lako, ali bez njega teze nego sto bi trebalo....

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 04 Jun 2024, 13:05
od Bax
Posto se opet povela neka polemika na FB oko ulja, malo sam pokusao da istrazim da li je za Punta klasika negde FIAT odobrio 5w40 ulje. Sem upisa na Stalkerovom blogu, nisam uspeo da nadjem zvanicni dokument, mada se secam kad se o tome pricalo 2011/2012.

Ono sto sam uspeo da nadjem je u uputstvu za Pandu Mk2, koja je isto imala 1.2 8v 60ks, motor u paleti motora, ista svecica kao Puntova, znaci ista generacija motora.

https://www.uputstvo.rs/fiat/panda/%D1% ... 1%83?p=182

Naime tu pise da je za benzince odobreno koriscnje bilo kod 5w40 koje zadovoljava ACEA 3 normu. Sto ce reci da je to OK sto se FIATa tice.

Slika
Slika

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 04 Jun 2024, 21:33
od snork
Bax napisao: 03 Jun 2024, 09:10 Snork jel si resio ono teze okretanje volana, nekad zamenom solja amortizera, i kod mene se auto slicno ponasa, i vec me to malo i smeta?

Sa sitijem volan ide lako, ali bez njega teze nego sto bi trebalo....
Nisam ništa radio po tom pitanju, a stvar izgleda ipak ima veze sa servom. Naime, u određeno vreme tokom proleća i jeseni se volan okreće vrlo lako (kako treba), ali je tada servo podložan samo-isključivanju. Kao da ima veze sa spoljnom temperaturom. Leti i zimi servo radi stabilno (ne dešava se da se isključi), ali je onda i volan "srednje težak".

Vrlo, vrlo, čudno. Već tri godine uzastopno, oko 1. aprila počne da radi lepo, ali se često isključuje posle motanja pri parkiranju. To bi značilo da se pregreva - ali se onda postavlja pitanje zašto zimi - kad je hladno - ne ulazi u taj "normalni mod" rada. Već oko 1. maja se vraća u "otežano, ali stabilno" stanje. U jesen nisam zabeležio konkretne datume, obratiću pažnju ove godine.

Takođe, isključena je mogućnost da "normalnost" rada zavisi od stanja i napunjenosti akumulatora (probane razne kombinacije).