Stranica 25 od 258

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 10:56
od Markoni
Rekao bih da je manji problem po klizavom, veci po suvom kada je prijanjanje bolje, pa samim tim i teze okretanje volana. Da moze da bude neprijatno - moze. Da se od toga gine, gine se kao i zbog rupa na putu...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 10:58
od Bax
Zajebao sam se, izvini.
Ipak je velja napisao.

Niko me nece ubediti, da to nije bruka FIATovih inzenjera, jer to tako ne sme da bude.
Petrorobetru je riknu na 30.000km.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 10:59
od starac vujadin
Velja napisao:Ja sam rekao i mislim da je to realno ako servo zezne u raskrsnici ili krivini po klizavom kolovozu.
starac vujadin napisao:Kao što ne znam skoro nikog ko nije imao problem s podizačima prozora na Golfu IV...to ne znači da baš svako ima tajproblem.
:kezo: E nek' si mi rek'o , to je isto :kezo:
Opet - nigde nisam rekao da je isto.

Hajde, popij kafu, doručkuj, ne ide ti nešto od jutros... ;)

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:05
od samo polako
Kao neko ko je doživeo da mu se u toku vožnje isključi servo mogu da vam prenesem svoje utiske.
Radilo se o desnom skretanju na auto put, blaga krivina.
Volan je otežao i imao sam utisak da se pravac ispravlja, nikako da vuče nešto na stranu.
Ni jednog trenutka nisam osetio preteran otpor, jeste teže ali ni ne savladivo.
Držao sam obe ruke na volanu i bez većih napora uspeo da rešim situaciju.


Polako ljudi Španija je jako velika zemlja i ima mnogo više vozača Punta od nas, i naravno da se tamo pokazalo mnogo više mana jer ih i ima više i ko zna kako se sve koriste.
Sigurno je da Italijani znaju mnogo drugih mana koje se kod nas možda nikada neće ni pojaviti.

Ne bih se složio sa tvrdnjom da svaki Punto ima loš servo koji će pre ili kasnije da crkne.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:10
od snork
'Ajde ljudi, čuvajte energiju za važnije stvari... :)

Dizajn i ergonomija savršeni, kvalitet karoserije odličan, kvalitet motora odličan, ali... elektro-inženjeri u Marelliju nisu baš sjajni. Nije samo servo, ima tu još "bubica". Npr. onaj fazon kad se pali auto sa pritisnutim gasom, pa se posle gasi čim se gas pusti. :D Jači motori koji imaju Bosch kompjuter npr. nemaju taj problem.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:31
od samo polako
Znam da ako mi se nešto (pu pu daleko bilo, i pomeri se s'mesta) desi sa servom ima da tepam ove što prizivaju :palica: samo tako! :)



:pivo:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:32
od Velja
samo polako napisao:Kao neko ko je doživeo da mu se u toku vožnje isključi servo mogu da vam prenesem svoje utiske.
Radilo se o desnom skretanju na auto put, blaga krivina.
Volan je otežao i imao sam utisak da se pravac ispravlja, nikako da vuče nešto na stranu.
Ni jednog trenutka nisam osetio preteran otpor, jeste teže ali ni ne savladivo.
Držao sam obe ruke na volanu i bez većih napora uspeo da rešim situaciju.
Pri većim brzinama servo ima manju ulogu, pa se njegov otkaz tada lakše iskontroliše.

Ja pričam o skretanjima po gradu, prestrojavanjima, kretanju izmedju pešaka i drugih kola. Ne vidim razlog nadmud(r)ivanju oko jasnih i jednostavnih stvari :-|

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:46
od Bax
Nemaju svi ni isto jake ruke.

Sent from my ZTE-SKATE

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:49
od samo polako
Veljo prijatelju sa kojim ti to brzinama po gradu skrećeš, prestrojavaš se ili obilaziš pešake pa će servo uticati na te radnje?

Pitanje nije nadmud(r)ivanje?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:51
od Sloba
Meni se jednom prilikom Pug ugasio kada sam ubacivao u nižu brzinu prilikom skretanja u poprečnu ulicu i umalo nisam saobraćajni znak pokupio. Dakle, ne samo servo, nego se motor ugasio pa sa njim i servo. Tu je ključan faktor iznenađenja, a ne snaga ruku. Kao što neko reče, voziš najnormalnije i počneš da ispravljaš krivinu a da nisi još ni svestan zašto. Pokušavaš da uradiš korekciju na volanu, ali on odbija da se okreće jer je mala sila kojom deluješ. Dok shvatiš da moraš jače da ga okreneš, sranje se već dogodilo ili je moglo da se dogodi. Mislim da je to poenta priče oko bezbednosti i nebezbednosti, dakle ništa specijalno i za razglabanje.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 11:57
od Velja
samo polako napisao:Veljo prijatelju sa kojim ti to brzinama po gradu skrećeš, prestrojavaš se ili obilaziš pešake pa će servo uticati na te radnje?

Pitanje nije nadmud(r)ivanje?
Nisam misli na tebe :)

Evo, kod mene na Miljakovcu i sa 30-40 km/h bi to bio veliki problem, a da li bi se završilo samo sa ulubljenim branikom ili uletanjem na trotoar ili autobusko stajalište :zbunjen:

@Sloba
Upravo to :plusone:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 12:02
od Bax
Ko nije doziveo, zabranjeno je da komentarise :)

Sent from my ZTE-SKATE

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 12:04
od samo polako
@veljo :pivo:
@Bax-neki mačići ti zagledaju auto :) Ne udaraj na tekovine demokratije ovog foruma!

Drugari ali faktor iznenađenja može da bude pucanje gume, otkazivanje kočnica, spone i dr. zar ne?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 12:13
od ftj
Nije isti otpor volana na automobilu kome otkaže servo(ugasiš auto recimo) i na onom koji fabrički nema. U prvom slučaju je mnogo teže okretati volan.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 03 Dec 2013, 12:23
od Velja
Upravo me je prilikom pomeranja Punta sa ugašenim motorom ovo zabrinulo.
samo polako napisao:Drugari ali faktor iznenađenja može da bude pucanje gume, otkazivanje kočnica, spone i dr. zar ne?
Pa zar nisu ovo kobne i smrtonosne situacije?