
Nisam znao da mogu uopste tako precizno da nivelisu napon.
I, jel ima to da se kupi kod nas, treba mi 6 komada gu10?
Sent from my Sony
ftj napisao:Kad je kod nas uvedena obaveza dnevnog svetla bilo je obavezno imati upaljene i zadnje pozicije. Onda je prvom izmenom pravilnika o upotrebi motornih vozila to ukinuto.
U Sloveniji kolko se secam kad je prvi put uvedena obaveza svetala, bila su obavezna oborena svetla(ne dnevna). Verovatno su i oni to kasnije menjali al ako su im i sad obavezne zadnje pozicije onda je to glupost. Mozda je bila smanjena vidljivost(kisa, magla) pa je iz tog razloga bilo obavezno?
Sto se tice automobila zavisi od slucaja do slucaja al uglavnom svi noviji koji se prave sa dnevnim svetlima nemaju ukljucene i zadnje pozicije. Kod nekih se u podesavanjima mogu ukljuciti.
Sustina je da se izbegnu frontalni sudari kad jedan drugom preseku put ili slicno jer se mnogo brze priblizava vozilo koje ide u kontra smeru, ukoliko se vozilo krece u istom smeru podrazumeva se da su brzine slicne a i smer vozila se poklapa pa ima mnogo vise vremena da se primeti vozilo ispred. Sa DRL bi ovakvi sudari bili lakse izbegnuti.masaivan napisao:Upravo tako, za redovnu upotrebu, su bitnija zadnja svetla.Xepoj87 napisao:Uvek mi je bila cudna debilnost dnevnih svetala bez zadnjih...
Sent from my Sony
Nisu mi jasni proizvođači automobila.
Zamislite situaciju za 10 godina kad svi budu vozili takve automobile!?TheWickerMan napisao:Kolegu su skoro u SLO kaznili sa 75 evra jer na Q7 kad upališ dnevna,ne pale se zadnje pozicije. Kaže mu pandur : nemoj sledeći put da te mrzi da okreneš prekidač.
Po danu, da li je regularno ne znam, znam da sam se i sam čudio razlogu za kaznu.maniaxxx napisao:
Ako je bio po danu samo da DRL onda ga sigurno nisu kaznili ili barem ne regularno. Osim ako je bila smanjena vidljivost ili su bili neki tuneli i slično.