
Послато са GT-N7100
Ne bih se bas slozio. Ne postoji taj sistem koji ce pomoci amateru da sa jakim autom postigne dobro vreme na stazi. Bice on brzi od amatera u autu od 150 ks, to nije sporno ali ce ga oladiti dobar vozac u slabijem HH-u.nidza napisao:Ko sa ovakvim kolima ne može brz ma stazi da bude taj je potpuno glup.
To sve i treba da postoji, makar za one koje vožnja ne zanima. Meni je krivo što će nestati manuelni menjač jer volim da šaltam, ali šta sad, propadala su i već carstva.nidza napisao:To što će ga oladiti dobar vozač ne znači da on neće biti brz. I taj HH ima svakakve helpove.
Poenta mog pisanija je da pajser uopšte ne bi mogao da vozi neki pravi vozački auto, nego bi bio mrtav posle 2 krivine. Danas prosečan balvan može da bude konkurentan. DSG ESP ABS VDC...
Sledeće su kola koja sama idu. Već koče i skreću sama. Neka se sama i parkiraju. Komplet retardacija čovečanstva.
Tapatalk
Trkanje u prodaji ili u perfomansama? Što se tiče prodaje nikad se nisu ni trkali s njima, cilj je da se otcepi što veće parče od prodaje. Trebalo bi da zaređaju nekoliko mnogo dobrih modela, a da svi nemci useru motku par puta uzastopce da bi ih ugrozili u prodaji, a to se neće desiti. To je pitanje procesa, neće ovaj auto razbiti "nemce", već mu je zadatak da vrati Alfu u igru. Možda će i biti bolji od svih nemačkih konkurentata, ali to ne znači da će ga ciljna grupa percipirati kao takvog...tek možda jednog dana kasnije.Mr.Rotor napisao:Ako odnos cene i kvaliteta bude kao kod Giuliette mislim da neće dobro proći.
Nije ovo auto koje je za trkanje sa Nemcima.
Nije pitanje šta je efikasnije, nego šta je zdravije. Kao što su nam čula i refleksi izoštreniji ako više učestvujemo u upravljanju, tako smo i zdraviji ako sami cepamo drva. A efikasnije i ekonomičnije je da koristimo naprave i pomagala...s tim što je mašina za sečenje drva nedvosmislno efikasnija i korisnija, a pomagala u kolima su često i kontraproduktivna.Mr.Rotor napisao:Kao da si napisao da je glupo što sad mašina cepa drva i to sad može svako da radi. Pre bi se raspao posle dva sata mahanja sekirom, a sad svaka budala može da nacepa 10 kubika.![]()
Ko hoće neka gasi elektorniku.
Pričamo o dve različite stvarinidza napisao:To što će ga oladiti dobar vozač ne znači da on neće biti brz. I taj HH ima svakakve helpove.
Poenta mog pisanija je da pajser uopšte ne bi mogao da vozi neki pravi vozački auto, nego bi bio mrtav posle 2 krivine. Danas prosečan balvan može da bude konkurentan. DSG ESP ABS VDC...
Sledeće su kola koja sama idu. Već koče i skreću sama. Neka se sama i parkiraju. Komplet retardacija čovečanstva.
Tapatalk