Xepoj87 napisao:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... LSO_EXPORT
Ajde,reci mi,koliko je kostao prosle godine,pre tacno 12 meseci, kada je kupljen ovaj C 350 CDI 4matic?
Ja cu ti reci da je lagano prelazio 60.000e... Sada posle 44.000km i 12 meseci,jos u originalnoj garanciji,kosta 30.000e...
Znaci,da je cena i do 40.000e,kako ti mislis da racionalizujes tih 20,30.000e?
Vidi, taman planiram da dogodine kupujem auto, ima da te angazujem da mi nadjes 535? xDrive u full-u za 35 000e (posto je nov oko 70 000e) 12 meseci star i 40 000km

U principu itekako bih rado kupio takav auto za 50% pocetne cene, samo je problem sto takvi danas kostaju preko 55 000e a ne 35 000

I ako nadjem tako neki povoljan primerak rado cu ga kupiti.
Sa druge strane smatram a to sam vec pisao ranije da ili se kupuje nov auto ili polovan sa 100 000km, sve izmedju mi nema previse ekonomske racunice (sem ako ne nadjes na neki jako povoljan iz nekog razloga). Uglavnom kada poredite uvek za polovne nalazite neke specijalne price, koje ne kazem da ne mogu da se nadju, ali su vise izuzetak nego pravilo. Sa druge strane, za nova kola gledate katalo, a kazem vam po 5i put manite se kataloske cene. Uzmite onda i kod novog cenu sa raznim gimnastikama

Npr, evo ja sam nasao nacina da kupim nov BMW i sve da ga sam konfigurisem i dobijem preko 20% popusta (mogu i za neke druge marke al me nisu zanimali detalji). Sa ovim bi me recimo nova 328i u Fullu izasla 50 000chf, sa druge strane za te pare nema sanse da nadjete ni jedan polovan 328 u fullu sa nekih 20 000km (jos ih i nema sa vecim kilometrazama), drugim recima ne isplati mi se ni gledati polovan auto do godinu dve starosti. I sad ako uzmemo prosecan polovan sa godinu dana iz oglasa i uporedimo ga sa novim autom po ovim uslovima, onda bi zakljucili da se nikako ne isplati polovan auto
Sve u svemu, zavisi i dosta od toga kakva vam se prilika ukazuje i za nov i za polovan, mislim da nema nekog generalnog zakljucka.
Takodje Srbija i neke skuplje zemlje opet imaju svoju razlicitu racunicu. Evo samo na brzinu da navadem kako u CH izgleda odrzavanje polovnjaka, posto je neko pitao...
Moj drug je pre godinu ipo kupio Alfu 147 JTDm, tada je bila presla 120 000km, sada je na 160 000km. Pre nekih 6 meseci poceli su prvi problemi, a sada ti problemi pocinju exponencijalno da rastu. Vecinu stvari je morau u CH da sredjuje.
1. Pokvario se podizac vozacevog prozora, popravka 300chf (moj brat to u Sr sredio za 30e)
2. Dva stabilizatora i sajla rucne, cena prava sitnica 600chf
3. Dva lezaja prednjih tockova 650chf
4. Puklo crevo za vazduh kod intecoolera 250chf
5. Diskovi zreli za zamenu a tehnicki se priblizava 600chf
6. U Srbiji je sredjivao par stvari, cistio dizne (koje su bile katastrofalno prljave iako se auto vozi na CH gorivo, zato i kazem da se u Sr malo preteruje sa kritikama na gorivo i krivljenja istog za sve), menjao grejace, plocice i jos par sitnica sve zajedno oko 400CHF, da je to radio u CH bilo bi par puta vise...
7. Morao je sve gume da menja, jeste potrosno ali na novom autu ih jos ne bi menjao, sve u svemu 500chf
8. Imao je jos par problema koje sam mu ja resavao, tipa 2x skidanje i ciscenje EGR-a, vracanje auta iz Safe moda zbog brljavljenja elektronike, zamene sijalica i sl...
9. Dva mala servisa koja je radio u Sr.
Koliko kosta zamena plivajuceg i kvacila culi ste od Floyda koji je to menjao a to im na 160 000km visi u vazduhu

Jasno je da bi racunica tj sve ove cifre u Sr bile osetno manje... Plus jel treba pomenuti koliko je vremena i zivaca izgubljeno na sva ova ebavanja?
Sve u svemu u PM mnogo para za ovaj auto koji sad vredi oko 5000chf a sa njim je presao tek 40 000km, plus se opet nesto cuje u voznji, mislim da i zadnji amortizeri skripe i gori lampica AirBaga, bas treba to da vidim da mu sredim... Sada i on razmislja kako kupovina novog auta ima smisla a plus je skontao kako su moj BMW i njegova alfa ko dupe i glava po pitanju kvaliteta i kako se i ta razlika vremenom itekako isplacuje... Takodje ovde je nov BMW jos zanimljiviji i sve sto sam pisao je jos izrazenije jer nudi i besplatno odrzavanje, mobility assist, duzu garanciju...
Inace bas ono sto smo pominjali o 4god garancije za BMW u Srbiji danas i na b92 :
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=643135