Stranica 241 od 302
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Avg 2017, 21:40
od Kabal
passenger napisao:nidza napisao: 28 Avg 2017, 19:11
Dizel staviš na papir da li ti je neophodan pre svega. Zašto bi ga uzimao ako ne postoji očigledna računica?
Neko ko ne praši ogromne km zašto ne bi iskonfigurisao jači benzin?
I ja bih uzeo benzinca da sam na njegovom mestu. Za 3 godine njegov F10 ima ca 35k km. Još nije kupio novi set guma.
Ubedi drugara da uzme benzinjaru, prelazi smesnu km godisnje.
Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Avg 2017, 21:41
od passenger
Ubedjujem ga da uzme W213, al neće

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Avg 2017, 22:10
od Dani
Ja sam prije 530d probao i 525d i to onaj 3.0 dizel i misljenja sam da mu fali snage bas onoliko koliko je razlika izmedju 25d i 30d. Ovaj mi je optimalan. Probao sam i 535d i da je naletio neki sa ok kilometrazom i opremom pazario bih ga, ali se meni zurilo a u tom momentu ni jedna nije bio krsten na oglasima,a da je ok sa cijenom.
U svakom slucaju nek uzme bar 530d.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Avg 2017, 22:17
od nidza
Floyd napisao: 28 Avg 2017, 20:11
Ne kapiram poentu mahanja tvojim papirom u svakoj temi
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Samo ti znaš šta si pročitao.
Ne bi bio ni prvi ni poslednji koji je kupio dizel po inerciji. Ljudi daju brdo para više inicijalno jer manje troši, a da ih pitaš koliko stvarno manje troši u odnosu na njihovu projektovanu kilometražu, pojma nemaju.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Avg 2017, 22:29
od Ivan
Kao da si se zajebao sa izborom i da se kajes pa nonstop nesto pravdas svoj izbor i stalno spominjes potrosnju/stednju/racunicu pre svega ostalog.
Tek tu i tamo pomenes malo tisinu i nesto, a opet da ti je tisina/izolacija imperativ ne bi uzeo budzet c segmenta.
Preporucujem vise uzivanja u voznji i autu, a manje mahanja papirom sto floyd kaze, ili ako bas uzivas u tome baci nam na papir koliko bi ustedeo ako bi ugradio plin i da li je glupo voziti na benzin i da li ljudi ne ugradjuju plin po inerciji

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Avg 2017, 22:31
od Floyd
A tebi je trebalo 10+ godina vožnje dizela da to shvatiš?
Znaju ljudi vrlo dobro šta kupuju a znaju i proizvođači šta proizvode.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 00:16
od nidza
I nije bila neka dilema kad nisi imao ništa drugo, a da dobro ide.
Ivane, a šta spomenuti kad kupuješ NOV auto dizel nego potrošnju kad je to jedini argument?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 00:27
od Xepoj87
Pa nije jedini argument. Provozaj nekada 540d i 540i ili starije 535i i 535d, pa ces to mozda i skontati.
Drugo, ne mora se prelaziti velika kilometraza, da bi se dizel isplatio.
Razlika u prodajnoj ceni cesto pokrije preko 50% inicijalne razlike.
Dodatno, 9/10 jakih benzinaca koje vidjam, vuku se kao da voze kolica iz Tempa. Ne, ne moraju da divljaju, ali znas da sam sa menjanjem brzine na 2.5k rpm i nogom na pola gasa, najbrzi 90% vremena...
Desi se da neko nekada dobije kompleks, pa da gas dok "mi ne objasni kako mu je kul auto i koliko je brzi od mog", a onda 200m dalje, opet mi dodje da mu bacim hiljadarku kroz prozor, da naspe malo corbe, da uziva jos malo.
Pogledaj sebe i koliko konstantno gledas na potrosnju, koliko skrece paznje sa uzivanja...
Ko god da stisne gas na benzincu, odmah se mota bord na potrosnju, da se vidi koliko je sada skocila, pa onda taj bol u ocima kada se skonta da je posle 20km 8.5l, ovih 500m divljanja, podiglo prosek za 1l...
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 00:32
od Darko
passenger napisao: 28 Avg 2017, 17:44
On trenutno ima u F10 samo 4 zvunika čini mi se. Nema visokotonce u vratima. Ozvučenje mu je kao u Corsi
Ovo mi je neverovatno za tu klasu

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 00:33
od Ivan
Zasto se pravis naivan? Ah da, zato sto ti tako odgovara
Mogu sada da ti napisem nekoliko argumenata, koje i sam verovatno znas, ali necu jer ces svakako da drvis po svome i gnjavis sa potrosnjom.
Sto nisi umesto alfe uzeo isto oktaviju, nije morala biti rs i 1.8tfsi je brzi, tada si bio mlad, neiskusan i nisi imao pojma? ili ti je pazova sada duplo bliza?
Ili treba kupiti izraubovanog dizela sa velikom km umesto mladjeg benzinca sa manje km, to ima smisla, ali zato ti ne pada ama bas nijedan razlog za kupiti novog dizela.
ili samo treba raditi kao ti, samo da ne bude za 10 godina da opet nisi znao

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 09:18
od nidza
Čemu skretanje teme u sajens fikšn, ka nepostojećem autu. Jedva sam i onu Alfu iskopao kad je trebalo menjati auto.
Tema je NOV auto, ne polovnjak 10+g star, a pre svega tema je Bimer, tako da nastavak ove zanimljive diskusije
ovde.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 09:27
od Ivan
Opet se pravis nevest I preskaces 90% odgovora, slobodno nastavi svoj zanimljivi scifi
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 09:57
od Floyd
Pa i za nov auto je računica individualna. Ti voziš dosta na otvorenom, pritom veoma vodiš računa o potrošnji.
Dizel VRS je s druge strane 500 evra skuplji a neko razliku u ceni nadoknadi već u prvih pola godine eksploatacije. Kod dizela postoji opcija AWD pogona i mnogo lakše se prodaje kao polovnjak a i to nekom znači.
Nadam se da ti je sad jasnije zašto tvoja računica ne može da bude univerzalno dobra.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 10:24
od nidza
Pusti moju računicu, nema je ovde, niti je bitna, zašto se uopšte spominje? Bitno je da je ima i da kupac novog dizel bimera zna šta dobija i čega se sve odriče po cenu niže potrošnje i (upitno) bolje postprodaje.
Što se postprodaje tiče, pogotovo po razvijenim zemljama, imam drugačije mišljenje. Mislim da će gore proći oni koji danas odluče da kupe dizel. Trend je u ozbiljnom padu, ljudi gledaju u budućnost, a jedino što vide je neku novu zabranu za dizel, što će ozbiljno da utiče na prodajnu cenu. Predlažem da nastavimo u adekvatnoj temi, ostavio sam link iznad.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 29 Avg 2017, 10:36
od Dani
Ja kad sam uzimao F10, poslije E90 facelift 320d , nije mi na pamet padao benzinac.
Jedan od razloga je sto ga kasnije nemam kome prodati , a 530i ni po cemu nije bolji od 530d osim sto ce duplo popiti kad ga gazis. Ni u jednoj racunici nije bolji izbor. Plus sestak skroz ok radi i u leru i kad ga gazis, tako da nema klasican brundav zvuk kao motor sa 4 klipa.