Nema pravila, od toga da optimalno biras mesto parkiranja do same konstrukcije vozila i vrste stakla soferke (i ostalih).
Stakla koja u sebi sadrze apsorber bolje upijaju i to malo Sunca i brze se odledjuju u odnosu na obicna stakla.
Neki auti imaju grejanje kabine i u tzv, malom krugu hladjenja tako da brzo zapocne i grejanje soferke a neki imaju grejanje kabine u krugu sa termostatom pa to ide sporije i kasnije.
Neki auti imaju elektricne grejace soferke pa ne zavisi od rada motora a jako brzo deluje.
Za odledjivanje uvek mozes da koristis alkohol u spreju/ rasprsivanje koji snizuje temperaturu isparavanja pa time efikasno otapa led veoma brzo.
Strugacem skidas led u najdonjem delu soferke jer je tu obicno najlosije grejanje i najhladnije iako su tu najblizi otvori. Pustis da motor radi i pustis automatiku na odmrzavanje ili rucno podesis da duva na soferku i za minut dvace da se dovoljno zagreje staklo da se ceo komad leda sa gorenjg dela soferke otkliza na dole, moze i brisacima ili rucno strugacem leda.
Poenta je da skidas led odozdo pa nagore a ne obrnuto.
Brisace da ne zalede vece ranije podigni, ili stavi nesto ispod njihda ih odvojis od stakla. AKo su zaledjeni brisaci ni pod razno ne pustaj da brisu staklo, pokidace gumu samo tako.
Preseli se u toplije krajeve.
Dobro je da imamo povremeno jaceg mraza, zdraviji smo i otporniji. Gledaj na nasu zimu i sa vedrije strane.
Nije ni hladno koliko bi moglo kao u Verhojansku npr pa da imamo stalne zanimacije
Nekoliko zima je bilo dosta blago, mozda ce ova biti sa jacim minusima tipa 20 i manje ispod nule.